среда, 31. август 2016.

ОДГОВОР НА ПОСТАВЉЕНО ПИТАЊЕ И СПОЗНАЈНО И ДУХОВНО ПРЕОБРАЖЕЊЕ




  Одговор на постављено ми питње   теби и свима који ово буду читали      18.08. 2016, Mirjana Dörfler Da li ste vi , draga Biserka usli u 4tu dimenziju?
Mirjana Dörfler Ja momentalno radim na sebi da dostignem taj nivo uma i svaki savjet ili iskustvo prihvatam objerucke .
Biserka Vucetic·петак 19. 08. 2016.  Драга Мирјана!😙 и сви фб пријатељи !
Још током детињства схватих да сам како по размишљању,логичком закључивању, тако и по многим чудним дечијим догодовштинама. које су најпре као реченице излетеле пре размишљања ,а онда би се то остваривало,затим  по спознаји ствари,појава, осећала сам земљотрес  , на пример  на супротној страни земљине кугле,пр.Кина-Србија. Оно најраније а необично описала сам већ,има тога у мојим белешкама... Једног од дивних зимских дана са дружином сам кренула на клизање по залеђеној Биначкој Морави и на питање једног чика Саве ,куда идемо, ја сам без размишљања рекла да идемо да  беремо поморанџе. О како ми је иза врата, између одела и тела,убацио снег, може се замислити  моја цика. Да скратим причу...након што смо стигли на мораву  затегли смо сличуге на чизмама  ,сличне онима за уметничко клизање и кренули пут дечијих радости. Одједном смо  уочили да се по леду нешто котрља преме нама , било је ту мноштво поморанџи. Преврнуо се камион баш на мосту и товар поморанџи и налив пера у свим бојама су просто летели ка нама . Поморанџе су се котрљале,а налив пера-пенкала су клизала ка нама.Све оно што није отишло под лед приближавало нам се великом брзином. Више пута смо се враћали да би смо сакупили што више поморанџи и налив пера. Један од  мојох другова ,узвикнуо је тада" Децо Биса прорече поморанџе и ми их ево стварно сакупљамо",Кроз село су из свег гласа викали .Имамо пророка, прорекла Биса поморанџе и све такп до куће у повратку ка реци и назад исто". Сутрадан кад смо отишли у школу свима смо дали по налив перо ,да не би писали држалицом и пером, ако знате како је то изгледало. Наравно учитељица и сви остали су ме испитивали одакле сам знала да ће се то десити. Нисам имала одговор, али сам свесно рекла да сам хтела рећи идемо да се клизамо по леду,но из мене је просто излетела  реченица "Идемо да беремо поморанџе" . У ту причу се умешао старац Сава који је дошао да ми се јавно извини пред свима што је то урадио малој пророчици. Наравно то ми мије пријало  била сам дете  и ја нисам желела да будем другачија, али како је време одмицало свашта се нешто дешавало, чуда све већа и чешћа поготову од 2 јула 1975, када ме је нешто обилазило што је истога тренутка допринело да сам ја приметила своје чудно размишљање ,које је истовремено садржало више питања и одговора, што баш и нисам у тој мери до тада приметила,Ево те белешке - линк https://www.facebook.com/notes/biserka-vucetic/prosvetljenje-uma/179178155470752   У све то некако су  се одмах уплели снови, које сам тумачила оригинално, и о којима читаву теорију могу написати, не ни налик Фројдовој ,а ни налик Јунговој и зато би била моја теорија, можда је и напишем. Знала сам и дан када ћу се породити, нацртала би  сећам се своју будућу прву бебу и син је оригинално рођен  баш такав , онда знала сам дан када ћу се породити.... па све до нај необичније ситуације када ми се у Оребићу приказала Карменска Госпа или Огњена Марија, и то сам описала има  у белешкама. ево  .  https://www.facebook.com/notes/biserka-vucetic/u-okrilju-bo%C5%BEije-voljebogorodi%C4%8Dinog-prikazanjaporodica-i-dalje-zajedno/193957240659510 Кад прочитате  видећете како је то било чудно и у директној вези са мојим крштењем и добијањем имена Мариа... до данас су се низале мале догодовштине типа Ја идем на Конгрес СПС и догодило, се била сам у тих 2000 делегата и мени блиски људи, а поготову Славица проф. географије из Ниша зна да сам 17, јула 1990 у ходнику Сава центра где смо кренула да попијемо кафу, а среле Милошевића и Сенту, његовог телохранитеља, при кратком разговору изрекла сам му судбину, следећим реченицама.док смо се руковали ,а ја сам застала и иницирала разговор ,како бих му рекла то што јесам ,Руковали смо се и Он  држући ми руку рече.. Другарице ,да ли се ми однекуд познајемо, рекла сам не , први пута сам вас видела из даљине недавно на Нишком митингу , али желим  Друже Милошевићу , да вам прва испред свих Југословена честитам, бићете председник Србије и Југославије" . Погледао ме је као неку незналицу, ма боље речи као какву будалу ,која лупета којешта и рече ми кроз осмех ,Па ми данас не бирамо председника Србије ,ни Југославије, већ председника СПС-а. Рекох, ооо као да ја то не знам, па неће вас ваљда победити Радмила Анђелковић ,кад ви водите читаву ову ујдурму. Пазите, ја вам рекох и биће тако, али ( и буквално му извукавши руку из његове са подигнутим кажипрстом десне руке мазначавајући му сваку реч изговорих)" али буквално водите рачуна о Косову да се својим речима не удавите, о и сама сам се забезекнула шта ја то рекох. То је резултирало да ме је за говорницом након што је изабран за председника позвао да будем члан одбора , његове речи као да и сада чујем и то је два пута изговарао, на моје не јављање поновио је "Молим другарицу из Ниша са троје деце да нам се придружи и буде члан одбора. Нас Нишлија било је 19, и само сам ја имала троје деце, срећни  узвикивали су ми да идем ,уместо тога, са сузама у очима док ми је у глави било моје дивно Косово одговорих , Захваљујем,нисам ја за то  ! И знамо како је све дање било.... има чудан догађај у вези моје магистратуре, мог професоровања, мојих путовања, клањања свештеника кад ме угледају , на шта се чудим... што... итд...а овде на фб,,,пишем полако о интуитивно примљеним космичким информацијама, које истога момента правилно схватим и прорадим ,наравно по некад је потребан дужи период за решавање како ја кажем "ребуса" ,али ето, то ми се допада и радим...  Моја је мисија делом да појасним и разјасним,протумачим шта и како се осећам кад пристигне каква космичка информација и како је тумачим... а оно нај битније што душом и срцем радим је стварање Духовне физике. За основ узимам Информацију < Информација + бесконачан број Информација једнако је свет, Поготову је битно то што је мој унутарни глас тражио да сузом објасним духовну физику и плакала сам много дуго скоро годину дана, како да сузом објасним духовну физику, али јесам и дала сам дефиницију Сузе.                                                                                                                               
                                                                                                                                                                                                                                                                                                             



      За Духовну физику дефиниција Сузе, СУЗА ЈЕ ДУХОВНО ЕНЕРГЕТСКИ МАТЕРИЈАЛНО  ФИЗИЧКИ ВИДАН ПРОИЗВОД  ЕМОЦИЈА.
 За сва појашњења која дајем   осмислила сам Мозаик методу, а много чега појашњаваћу кроз мисли, изреке и дела Дике Срба. Николе Тесле... неке необичме подударности у мом животу и његовом  описаћу а овде ћу поменути неке од њих...
     Баба нам се звала Софија- мудрост, у седам година смо прорекли нешто у вези реке, а десило се на реци .Док је  ујак Мандић пецао рибу Никола му је изненада рекао. "Сада ће се појавити пастрмка и ја ћу је овим каменчетом убити"и било је тако, А ја сам рекла "Идемо на мораву да беремо поморанџе".По леду ? Но,, било је баш тако. Обоје смо то изговарали, када нам је било седам година.
    Као и он и ја сам знала тачан моменат када ми је умирала мајка. Била сам на испиту и одговарајући на постављена питања из Методологије педагошких истрашивања ,На почетку одговора на треће питање изненада сам изговорила " Професоре ја морам кући, мајка ми умире" погледах у сат било је 11 х..24 фебруар 1992. и сама сам се изговореној реченици  изненадила,а питање  које сам добила шокирало ме је , пресекло  и заболело до сржи, јер ми је то рекао чувени педагог проф Ђорђе Лекић ,а оно је гласило ." Колегинице зашто нисте прво то завршили па онда дошли на испит. " А ја њему одговорих. Господине професоре. ја  причам о мајци а не о мачки, имала сам снажан осећај да умире, истога момента крећем кући. Схватио је шта је рекао, па се покушао исправити реченицом. Али ,молим вас, остало вам је да само још довршите одговор на треће питање , продужите са одговарањем . А ја на то пружих руку ка њему ,знала сам да даље не могу причати и рекла сам му.- Молим вас дајте ми индекс, А онда је уследило .Ааа сачекајте, да вам упишем петицу, онако цинички изговори професор ,сав одважан у свом задатку . Рекох му хвала и узевши индекс потрчах ка станици онолико брзо ,колико су ме ноге носиле. Сва уморна од неспавања тих дана и неговања мајке, задремах, али ме тачно у 13 х, и 2 минуте трже из дремежа очухов глас Бисерка, Бисерка и ја се расаних, помислих о мајци је баш лоше ,готова је сигурно умире.. Стигла сам после три сата кући, Станови су нам били у истој згради и како сам обећала да ћу прво код ње ,па онда кући ,сва тужна и у бризи   зазвоних на врата стана моје мајке. Отворио  је мој супруг. Тишина која је била у стану би прекинута очуховим гласом који ми из кухиње рече Бисерка,Бисерка, ти   у Приштини а мајка ти умре. Ја сва слеђена од шока загледана у супруга упитах га, Да ли је мама умрла у 13 и 2 минуте. Одговор је био ДА, рекла сам да сам  почетак садашње очухове реченице чула у 13 и 2 минуте, а да ју је целу изговорио сада,то јест започету реченицу довршио. Они су се запрепастили на то што су чули. Пришла сам својој мајчици и помислила Па да, ниси могла отићи док сам уз тебе , већ си чекала да одем од куће, да би ти завршила. Кад сам је почела сређивати за вечни пут, подигла сам је према себи,  да бих јој лагано скинула спаваћицу, а њен последњи дах задржан вероватно у стомаку на мом уху одзвонио је једним њеним  одушевљеним одушком ммммммм, на моменат сам помислила да је оживела , померих је и погледах,имала сам осећај као да су јој очи загледане у моје , вероватносам то желела да видим ,те као такво и доживех.  то  је сличност са Теслиним догђајем о мајчиној смрти.Друго, ја сам отишла тамо где живе ,Срби, Маури и Албанци, а Тесла је помињао   мајци у последњем писму да му је жао  што се није дружио са Маурима и да сада осећа и чује њихову тужбалицу-дечију успаванку  и да су они одувек знали то што он тек изучава. Ево линка текста тога писма   https://vesnamihajlovicblog.wordpress.com/2014/02/06/oprostajno-ili-poslednje-pismo-nikole-tesle-njegovoj-majci/  Да то је Езан- Глас и Он и ја смо чули глас људски који смо протумачили да се односи на смрт мајке, Али причати о томе ни , када сам то чула 1992 није  још било време за прихватање таквих необичности и потребу за научним истраживањем у смислу откуда ти  такви живо- чујући гласови конкретних особа  које нешто некоме саопштавају ,а камо ли у Теслино време. Но, како у његово  ,тако и  у моје време  са око 100 година разлике ,све једно, неко би поверовао,а већина би пре рекла да смо луди ,а не да смо чули такав БОЖАНСКИ унутарњи глас о смрти своје мајке ,као најаву тога чина. 
Ето о тим сличностима наведох само неколико јер ћу им посветити више места и навешћу их све до којих сам из прочитаног о Теслином животу до сада наишла. 
За разлику од ондашњег времена сада је више него моменат за образлагање тих необичних дешавања и то је било могуће ево баш овако и у право време када космичке законе одобрава универзум. Mirjana Dörfler ,твоје постављено питање мени  је у прави моменат стигло те и зато дајем на овакав начин један баш исцрпан одговор. Прва си која ми је овако јавно путем најпраћенијег интернет медија, директно поставила ово питање, а да и не причам што је оно уследило само дан након почетка нашег фб пријатељства, а оно гласи   18.08. 2016, Mirjana Dörfler Da li ste vi , draga Biserka usli u 4tu dimenziju?
Ето ,одговора и ово што написах је делић нечега из моје димензије виђења света,а односи се на пријем , прорађивање и прослеђивање космичких информација . Дати одговор на постављено питање најбоље може бити схваћен оваквим оригиналним описивањем делића неких ситуација из мога живљења  а по свом нахођењу просуди сама с ким си у правом моменту наишла да будеш у  духовни  "par exelans kupe "животнога воза који у вечоло путује колосецима промена свести свих људи који за то имају карту. Уједно само да још кажем за комплетну промену свести човечанства потребно је да  једна трћина људи буде у текућем процесу и самим тим промена свести свакако успева, јер је од стране универзума и Више Над Свести одобрен Космички закон за промене, и то поменух пре пар дана да је време за синхроницитет... који је веома добро приказан једним јапанским експериментом  изведеним са 32 мегатрона...где се јасно види како снага већине  повуче појединце и надаље делују тако што звук одзвања баш као савршени стројеви корак, ево тог линка,ја сам га много пута гледала и одмах схватила да је битан за моје истраживање ,сада знам да је тако, а и што.    Обрати пажњу на 2 минуте и 32 секунде постају покрети клатна синхронизовани. http://www.wimp.com/32-out-of-sync-metronomes-end-up-synchronizing/ и надаље раде синхронизовано сви  баш као један као сви и сви као један . 





Ох задремала сам ... и гле Преображење  али у правом смислу те речи и  спознајно - духовнои по верском календару данас је Преображење,ништа није случајно!
 

       УУУУ  Мирјана нећеш ми веровати да сам ради твога питања упућеног мени, од синоћ када  га прочитах, ево већ пуних 16 сати непрекидно радим. Наиме, у жељи да ти одговорим на постављено питање нисам продужила писање једног обимнијег текста ,у фази је довршавања ,већ сам се својски трудила да ти одговорим на  питање.ти си прва која ме је то јавно питала ,те је требало на то поштено одговорити и нећеш веровати шта ми се догодило. Творац ме је због тога толико наградио да ја још не могу веровати својој спознаји...а коју сам брзо записђивала, како бих све што ми је пристизало стигла и да запишем. Како је ово све испало повезано. Ових дана писах о интуицији, Теслином доприносу музици, најновијој херцажи итд...читаћеш кад објавим то,,у дубоком размишљању зашто ми твоје питање изискује толико обиман одговор и некако задремах седећи одједном ме је тргао мој унутарњи глас којег сам јасно чула јер сам то певала као мантру...брзо сам се расанила и видела да је 03,09 мунуте, Продужих са радом и одгох на профил пријатељице пошто сам имала информације о њеним новим објвама , те без превода погрешно протумачих једну реченицу као " Који је твој "БОЖАНСКИ ГЛАС ДАНАС" јер сам пожелела да о томе пишем и прва асоцијација ми би онај гласовни знак УУУУ и звук којим сам   његовим  изговором   у полу сну чула,Прерачунах време појаве првог од 03. и 9. минуте и 03. и 58. минуте ,колико је тада било , вортекс математиком за резултат добих број девет и рекох ето и то је БОЖАНСКИ број, а како сам тренутно размишљала и писала о шест тема везаних за исту појаву тог гласа из свог квантног искуства узех и ту бројку 6 и добих   Теслине бројеве 6,3,9, те их и оригинално схватих шта они значе, укратко наведени бројеви  имају везе са квантним дешавањима, што ме је одушевило, Е тек тада наста моје стварање и веровала или не за своју духовну физику до мало пре бележих пристизале ми информације и након спознаје шта ми је звук УУУУ као средишњи сугерисао ја створих Духовни синхронизовани систем,  али са свим детаљима и насловима те створих и Синхрони реактор,мојом новом Мозаик методом  Па како се не бих радовала. А ГРМЕЧ и РТАЊ су  ми као никада до тада одзвањали у ушима,баш као и КАЈЛАШ.на Тибету, која када се прочита с десна  у лево добија се реч која означава највиши врх Ртња ШИЉАК ,а  ...прве две значе чак и неко кретање које Мајка земља скрива,а треће сву пробуђену духовнос која узима свој залет више но икада и ја јасно чух једно гласно РРРР као знак покретања машине и угледах је како за тили час полете повезујући ваздушно три наведене локације. Била је то “Наша “ свемирска летелица како неко у једном моменту рече и знам она ће уистину полетети    . Ето тако је моја заинтересованост да теби одговорим имала веома велику и најнапреднију учинковитост у науци овога дана , ако се дан по јутру познаје ,а јутрос је освануло ништа мање но Преображење у домену религије, Ништа мање ни мени није свануло свечаније јутро већ у правом смислу са пуном свесношћу доживех духовно преображење ,али и у домену науке такође дивно преображење разматрања духовне физике у најчистијем светлу из божанских истина. Ето колико су и знаци поред пута у овом случају имали везе са мојим открићем. Те ћу ти овај обиман одговор дати ,али и поставити га у оквиру  блога или белешке,да бих га сачувала ,јер је веома необичан и за мене важан. Хвала Мирјана на постављеном питању. Бог те благословио, овим си питањем и ти учинила Преображење и била у право време и на правом месту. Теби и свима који ово буду читали велики поздрав и срећно Преображење  . 

  Мр.Бисерка Вучетић из Квантне земље чудеса<бивствомариа>. Лета господњег 2016. на Преображење 19.08, у 13 и 33 минуте.

Нема коментара:

Постави коментар