понедељак, 1. август 2016.

А ДИО О ИДА И /ИЛИ КАД ГРОМОВНИК МИСЛИ ОБЛИКУЈЕ




Ernesto Cortazar Best of (Cd1)
Грмело је, муње су севале и лила је киша, А ја се из своје љуљашке у облику крлетке тргох, онако из полу сна и из размишљања, при том прокоментарисах- онако сама за себе <Како се, ето, баш добро најави Св.Илија Громовник.Да не бих даље размишљала о њему седох ја кренух типкати по мом преко сто година старом клавиру Лира и зачух звуке који разгаљују душу, те се упустих у себи  својствена размишљања и компонујући тако ко зна коју  дивну сонату о свом Белобогу Громовнику који је дубоко у мом бићу. Док стварах звуке осећах kao да му чујем дисање одушевљења и као да сам додиривала његову  немирну косу, која би се просто наелектрисана подизала ka мојим прстима. Онда спознах да при том музицирању Пазим да га  звуци клавира описују баш онако каквим га ја  у својој машти доживљавам . Осећај те конекције допринесе томе да смо заједно стварали звуке и знадох да ће вечно бити ми драг у још ово мало преосталог живота и да ћу га понети u Белине небеског свода јер смо у времену и простору вечности једно исто неуништиво духовно црно бело биће!

А онда ме просветли једна једина реч Адио ,прикладна реч за име ове сонате и не питах се како то ,већ истога момента схватих шта она у себи садржи <Адио, А ДИО, питах <Зашто квантно музицирамо у тишини, а онда чух из даљине како он прочита исту реч с десна улево О ИДА Моја драга ИДА-!!! Одговорих О ДИО, драги Дио. Ето, тако моја соната доби име ДИО И ИДА и доби вечност ЛАГА !!! Створите и Ви вашу ...















Из квантне земље чудеса <bivstvomaria> Лета Господњег,на 02.08 ,августа ,на Светог Илију у 06 и 31. минуте .Мр Бисерка Вучетић






Нема коментара:

Постави коментар