среда, 10. август 2016.

ЉУДСКО УНИВЕРЗАЛНО БИЋЕ АВАЈ ВАПАЈ и/или ЉУБАВ


      Ја,моја маленкост Мр. Бисерка Вучетић, од када знам за себе словила сам за необично дете ,а затим су се низале многе необичне ствари и ситуације уз моју личност. Од унапред знаних догађаја, до причања и упозоравања људи о некој њиховој болести ,а о којој још ништа знали нисућ Увек су ту присутна и помагања људима онолико -колико је у мојој моћи, из оквира различитих домена. Моји су снови живи и истинити. Моја је машта  остварљива. Истинит догађај просветљења од ноћи 02,јула 1975, има чудан и необичан ток  надаље , са разним дешаањима кад-кад свој унутрашнји глас чујем као да је дух Николе Тесле који ето као да бап мени  има  понешто  рећи и усмеравати ме ка нечему. Навикла сам на то већ, те се ни шалом не шалим када је то у питању ,а камо ли да занемарим. Чак и ако бих покушала то урадити ,не,не ,није ми то нешто давало мира док не поступим по саветованом поступку у вези тога о чему је реч,па макар то била и само нека реченица упозорернја коју је требало да неком изговорим, а да не причам о крупнијим порукама и дешаванјима. Затим ту су  духови мени драгих преминулих особа увек које санјам и  путем снова саветују ме и то: у смислу како поступити у некој од предстојећих ситуација, шта при томе најпре валја чинити, о чему повести пачуна, шта је то што нисам уочила ,а требало је  на то онратити пажнњу . Од малена то је најпре био мој рано преминули отац,затим су то стриц, деда, мајка и свекрва и мој непрежаљени мали једнодневни унук Перун, моја пре пар година преминула пријатељица која је знала шта истражујем и тално у секунду ме је будила да због нечега обратим пажњу на интернету или другачије и то наш као што увек чини Теслин дух  који ме пробуди у право време сугеришући ми да погледам баш то што ми је требало видети,чудне су ситуације када је реч о звуцима и фреквенцијама, ма и још о много чему... ! Моја духовна љубав  својом силином деловања надмашује све предходно . Све се тако променило , баш је у складу са текућим променама и златним информацијама. У сталној сам вези са људима које знам, са мојим студентима на интернету где сам повезана  и са масом људи са сличним интересовањима. Захтеви за фб пријатељства свакодневно пристижу. Неки од нас су из виших димензија и како бих ја рекла "Из духа првога реда"- Светлосни путници и/или "Они из универзалног духовног градитељства". Из тих хармонија сфера важну улогу има узвишена свест , те самим тим одговорност за деловање је већа.Телепатске везе са људима су код мене одавно присутне , али ово што се ових дана дешава,позив је на велику обазривост ,не само моју, већ и као упозорење многим другим њудима,потребно је много више обратити пажњу на дешавања најпре у нама самима, у нашој ужој,широј средини  и на глобалном нивоу  , јер  све је енергија , енергетске фреквенце се много убрзаније крећу у смеру промена но до сада, саветујем да је крајње време да се одлучите и са места где јесте  као са перона уђете у животни воз спремни за промене и са осталим крените ,а путем све добро бележите и делујте онако како срце и душа налажу, у супротном значењу, не пожете ли остаћете мимо свих дешавања и промена које су увелико у току.
Желим рећи и ово, да ништа од онога што телепатски видим ,осетим и чујем не тражим, једностано се догађа,  Некако је све израженије од када сам почела са обликовањем ДУХОВНЕ ФИЗИКЕ.То је вероватно зато што сада много више обраћам пажњу на све што сматрам да је потребно пратити.
  Са циљем спознаје чудних дешавања у вези самном у тиховању сам од 1 јула 2005. године окружена природом из које црпим многе одговоре , Из метафизичког контекста издвајам духовност и информацију као носиоца и водећу основу свега што нам је у свести ,како појединца ,тако и у историјско колективној свести као преносиоца свеколике духовности применила сам неке неуобичајености и навешћу их. Извршила сам детоксикацију тела током 40-то дневног гладовања- право испоснички, у такозваном мокром посту, са уношењем искључиво воде у организам, а без хране, Након тога  , испоштовала сам и 40 повратних дана , а затим сам недавно применила и четвородневно суво гладовање које подразумева не узимање ничега, ни воде , у томе сам била 96 сати , ускоро ћу  покушати да и себе превазиђем са бар још  пет дана  сувога поста- гладовања ... Остало је још појашњење веза са  животињама и биљкама у циљу добробити човечанства уопште у то име започећу  суви пост уз сунчеву енергију , разгољеним додиром земље и у садејству са природом, њеним ослушкивањем и пре свега контакт са биљкама и драгим дрвећем из мог окружења, а уз узајамно пружање позитивне енергије . . . С обзиром на то,да сам превазишла многе просветитељске путање, није ми било тешко радити на личном прочишћењу и из тога надаље ће бити лагано пласирано све оно за шта сматрам да је добро,те ћу то и пренети за даљи ток дешавања у вези са свима нама. Поготову ће бити добро за оне који су на почетку тражења свога пута, да им ово послужи као охрабрење ,.а не деценијско чекање, а из разлога што се сада  све много брже креће.  
Овога пута за вас сам одабрала ово као најновоје и неочекивано настало 09.08,након једне телепатске визије црнобеле фотографије која се и у збиљи обистинила, а како се сличне ствари у задње време дешавају...не сматрам их случајношћу, поготову не када сам ја у питању...те је ето резултирало стварањем ове ОДЕ РАДОСТИ или ОДЕ ЉУБАВИ са називом ЉУДСКО УНИВЕРЗАЛНО БИЋЕ АВАЈ ВАПАЈ и/или ЉУБАВ.



                 Пс.Ова ОДА РАДОСТИ ,ОДА ЉУБАВИ је необична поезија у складу са златним информацијама и променама, намењена духу првога реда који  ће читајући је, схватити њену природу постојања и бивства у оригиналу .


 Многи  ће је читајући доживети само као преведену на људски језик. 
Ужитак првих је духовни, а других љуштурни. Мој  ужитак из овог триптиха< квантно универзалног је уживање  душом, срцем и духом , а све је искључиво потекло  инстинктивно и приспело интуитивном информацијом  из несвесног, квантним, духовним током који прерасте у  - стварање духовне духологије,  настале личном историјском еволуцијом моје духовности црпљене из златних информација< типа природе mistike pura - и /или чисте мистике за које слови моје писање о доживљеном ! Б.В.

   ДУХОЛОГИЈА ,ТИХОВАЊЕ, СТИХОВАЊЕ, ТРИПТИХОВАЊЕ ИЗ ЉУБАВИ И ЗА ЉУБАВ  
               Неочекивано моје ТИХОВАЊЕ 
измамљеним звучним гласом сссс , запара ми звуком бубне опне те помислих "шта ми сугерише"?
Наравно истога момента из моје душе чух као одговор реч ССССТИХОВАЊЕ.
Хмм,биће да  душа сама постави срце изнад разума, те тиховање претаче у стиховање и гле чуда
     
                           Одасвуд се мисли ко ноте ређају,у предивну хармонију сфера.
Моје мисли не дајући при том ама баш ни абера,
што стремећи ка томе желе и да ми из тиховања
измаме из душе тајне и на видело их изнесу.
Упитах срце шта то смера те ми тихованње претвара у стиховање?
"Проговори" срце и одговор стиже из подсвести у свест  "дај души одушка и радовање". 
И гле чуда као да сам једва чекала то сугерисање ,што указује ми да се тиховањем не сме догодити < као гумицом- брисање свега ,
ни отпуштање нечега што је једино остало срцу и души, поготову од кад  чух  као на јави глас замишљенога лика који уствари из мене проговори. " Немаш право да се то руши. прошлост  је твоја радост , она те је изградила, у теби је и у твојој души", тихуј ,али и стихуј. Те немо продужих дијалог са својим унутарњим гласом питајући га
 "О чему стиховати"?Ооо као да не знам шта ми жели рећи.
 Тад запара васиону глас  " О чему би друго сем о највећој истинској радости срца и душе < о љубави, иако је то разуму гадост- срцу и души је радост.


                          Ииии кренух ,а где бих  да прогвирим ако не у квантну ковачницу не бих ли видела шта се ради и сва се најежих и стресох ,  видех сву озбиљност другог тиховања и духовног страдања, те усред тог угледаног мудровања моја душа задржа у срцу та уочена стања и  ко да је црно бела слика у мојој души усликана. 
Бол коју видех измами ми уздах, еееххх,
ал проговорити не хтедох,а не да не смедох.
Знам нашла сам се у најтајнији триптих :љубав, стих и ја ,најтајнија тајна триптиха ! Те је све ово само моје ТРИПТИХОВАЊЕ и мом срцу и души радовање.
 Док носим бреме сејем стиховима духовно семе. 
                                                                                                                    Сејући пред очима ми се указа најтајнији  стих и засја црно-беловање ,  дал' ја то мислима призвах лик. 


  "О стиху језгра срца мог"," стиху језгра душе моје",
зар опет у небеској ковачници, у тиховању сусрелих се...! 
Капаху ми сузе гледајући у драги ми сада већ обистеињени лик 
из душе и срца кренуше стихови као лава , без да ме спречи разум, отрже се  оригинална истина права ,
увуче ми се у срж стиховања триптих за душе ми радовања ,
а срцу надања,у духу веровања. 
      Те анђеоски заћутах, у мислима  облацима лебдим и водом плутам, желећи да над планетом Земљом са жељом и даље на јави и квантно у складу са собом да сам,   
      Ту присебност једино никоме не могу да дам,  
 и никада из себе не бих да је изгнам, 
њу мора свако да створи сам. 
 Склад са собом најбоље је што имам 
и тако лебдим ти над ликом  не бих ли растерала од тебе страдања и  знам да хоћу и могу јер су то моја најискренија надања, 
  
  
Стиховима срушићу тај зид патњи и пропадања. 
Вратићу ти њима искру животног надања, коју ћеш мрачњаштвом својим као громовник муњама распалити и запарати небом .
Иза те љутње  ствараће се  радости дугиних боја,  
што упиће их душа ,  а сво то шаренило задржаће машта моја 
и стварати  ни из чега  нешто, што може само и заслужује  само 
све овде будуће исписане  речи ,
сада већ евидентно вечна оданост ти моја ,
из свог тиховања желим само да оваква према драгом ти бићу буде и љубав твоја.

Ту сам где је и васиона ,  види ме , ја љубав сам - то универзално биће  ,  и свита сам у духу триптиха,
макар ти се из свих будућих речи  
не допала из свега ни најсјајнија и најсветија реч та.
Тајећи у себи њу, та речица која нема границе 
а изнедрена из тиховања ,пренета смело у стиховања и
 стала је својим почетним знацима у наредних пет речи као Људско Универзално Биће Авај Вапај -и /или  ЉУБАВ <  
што вечита је преносива сага   
све света и 
лична лага, 
али ипак не само моја, 
и ко зна све чија, 
нек вечно лети као кумрија !   
                                           





       Можда ће вам овако недостижна бити милија !
      Ово је моја ода радости ,обелоданите и ви своју,
                                        али  нека то буде у оваквом универзалном споју и биће знам спој духовности и најновијих технологија, чим осване дан и победиће духовност изменом технологије свести , космички закони је одобравају, иду у прилог промени свести, јер то је одлика еволуције и културног напретка! 
Ја изложих своје, на реду сте ви!Једино тако ћемо један ,по један ићи ка циљу,упоредо ми !



        Из Квантне земље чудеса < бивствомариа>  Мр Бисерка Вучетић лета господњег 2016. 11.августа у 02  и 45  минуте

Нема коментара:

Постави коментар