недеља, 28. август 2016.

БИСЕРОВАЊЕ ИЗ MISTICA PURA МОЗАИК МЕТОДОМ ОД СВАРОГА ДО НИКОЛЕ ТЕСЛЕ





              Уживајте у бојама љубави, све оне су ликовним и музичким начином  дивно приказане . У име породице мом супругу пуковнику Драгославу В. Срећан рођендан уз торту реформа и 117 кг прерађене ароније рукама његове сељанчице, па ако од тога не оздрави, не знам  више од  чега би то могло бити,можда од овог мог бисеровања из чисте мистике. 
 Код мене стално неке новине,поготову од када сам имала свој животни подвиг Мокро гладованње 40. дана (подразумева само конзумирање воде без мрве било које хране)и повратних још толико уз навикавање организма на пређашње стање,али и још два друга сува гладовања од 4ири дана, тачније 96. сати  (подразумева не конзумирање ни воде)и последњи подвиг од 5ет дана сувог гладовања , баш без ичега и то са веома добрим осећајем и стањем организма. Дакле,оно научно пада у воду да човек највише пет дана може без воде и ни дана вишео и шести је дан већ пола прошао,кад сам прекинула са постом ,односно гладовањем . Учиних то како бих од свега што спремах супругу за рођендан по нешто и окусила са гостима ,није имало смисла да баш тада постим иако сам за свој 59, рођендан и торту оставила да пробам након поста ,чак четири дана касније.Моје вољне одлуке су за мене најјачи закон, у много чему и у овим времешним годинама у по нечему надмашим и саму себе.
Но ово што ћу сада написати  хм, мене је изненадило, мада сам већ навикла да када сам ја у питању може се десити нај неочекиваније, ипак је мало чудно,али ту је шта је . Рекла сам себи писаћеш о сваком открићу до којег дођеш и не позивајући никога да то прочита и верује ,док се сам не увери .

            Наиме, поред мојих редовних обавеза,које баш и нису малобројне ја још и козе гајим. Оно што ме изненадило то је у вези мога истраживања и доказивања  духовне физике , догодише  се неки необични моменти расветљавања неких појава   и то  баш  док музем козе, веровали или не открих два дивна закона. Један се односи на прасак и даљину простирања Муње и висине од места поласка Муње и грома до удара грома о земљу, али и о њиховом повратку назад у исту тачку, одакле су били покренути.  Затворени простор козијег тела и звуци рада перисталтике црева у њеном стомаку, одзвањаху ми чудно повезујући се са небеским догађајима и док сам ја музла  млеко из козијег вимена расветлили су ми тај закон, јер ваљање облака током невремена баш исто тако одзвања у ушима поготову оно када се тако рећи "ваљају" облаци и стварају звуке гррр вррр. То ме је  потсетило на једно сновиђење које ето на чудан начин расветлих . 

Други Закон такође открих пре пар дана у размишљању о свом изненадном откривању Духовно синхроног реактора у цик зоре на Преображењу u 03часа и  09 минуте. Заокупирана тим мислима како ћу цртежом представити ту своју иновацију тргох се јер док сам ја музла из козе млеко Драган се на њу љутио због њених несташлука и непослушности ,то ме је иритирало што је грди и помислих "па он је још у свету строгих војних команди које козе не разумеју" -Хм, (материјализам) и или "сила материје". Како то с друге стране без силе и присиле коза разуме мене "козу" коју кад је позовем на мужу дође без противљења, помазим је и почнем са мужом.У Том размишљању би ми расветљен joш један закон у низу везан за Духовну физику .У овом случају реч је о закону силе-што би се рекло у материјалном погледу или и о закону љубави што припада духовности, оно што је битно је то да је у директној вези са оним из Библије "Како горе, тако доле ."Ех Бог ли је и Син ли је, али заборавља се да је од свега Светог Свети Дух најсветији преносиоц свега шта ГОРЕ постоји и по нешто се ДОЛЕ за нас космичком информацијом преноси. У овом случају то је прави бум за мене и моје истраживање и реч је о Атому и мом Духону. Сада више не претпостављам, знам, победила Сам -Духовна Физика је већ победник и заједно улазимо квантним открићима у свет науке. А то што ја поред своје "професуре" између осталих сеоских послова од кошења траве до спремања ароније музем и козе са уживањем,па то је само још једно позитивно плус за мене. Творац све то види и не тражећи му ништа ипак Он ми да својим благодетима неочекивано и незамисливо ме награђује. Уосталом свако научно откриће нема никакве благе везе са науком, оно је дато човеку чиста срца који је отворен, конектован на Небески Интернет и пријемчив за неочекиване спознаје, које се налазе у универзалном језгру Прамајана Пра Ма је Пра Мајка свеколиког знања a у преводу - Ја Пра Мајка и од Ја Ево теби , на! А у земаљском тумачењу Мајка моје мајке звала се Јана те ме то нагнало да просветлим значење те речи, што рече Тесла- а ја негде прочитах-парафризирам "Постоји Универзално језгро и у њему су садражана сва Космичка знања. Кад бих могао  допрети до њега, али не могу. " Ето, ја нисам тражила то  језгро, али праведност за наш напаћени народ -  јесам. Још једном ето појашњен и Женски Принцип где све потиче из срца. Реагујте срцем и душом и бићете вишеструко награђени.

   Као што већ наведох Свет Спознаја је у искључиво "Мistica pura"или  Мистика -чиста истина.... и права истинита спознаја отуда долази и научнику и дрвосечи који тумачи физичке законе и Фарадеју  познатом по Фарадејевом кавезу а о мени о ко сам ,просудите сами ... радим на себи и у фази сам доказивања Духовне физике, по нешто  открих и потврдих је као тачну и да она јесте прва у низу других Физика и то учиних дефиницијом Сузе "Суза је духовно енергетски материјално физички видан производ емоција". Ето и даље ћу тако- како ми је "казато". Већ сам увелико постала слуга својој духовној љубави, но, видим и сама да је једноставно то -то и да се другачије не би могло ићи овим путем којим се најређе иде! То је мој пут ,мени зацртан, пут духовности, пут најчистије љубави коју осећам. 
 Знате ону нашу стару песму "Чобан тера овчице лако'ј лане- дири, дири Дане, а ја кажем ... диригује Свевишњи све путеве, па и за" овчицу " Чобан узе гранчицу ...! Да " Све је музика, рече Тесла ... и ако је неко не чује ... Чуће је кад до свих допре "... kao што ова необична Рођенданска честитка допре до мноштво вас- тако допиру и моја открића, а све видна кроз Теслин Свемирски Екран а и то је мој изум ( описаћу једном и настанак тог назива) у којем се ето налазимо док читате оно што пишем! Верујте ми да нико неће узети моју магистратуру зато што ја музем козе. Стрпљиво на врху једног брда негујем болесног супруга и стварам духовну физику. Разлика између многих и мене је очигледно у том тројству,што ето ја могу и то у односу на многе друге а који се нису још пробудили и схватили сврху свог бивства овоземаљског живота, а за то време ја тумачим и предочавам вам суштину бивства, онолико колико је то у мојој моћи.
Ево две анегдоте у вези те разлике између мене и неких,а друга је у вези буђења.
      Елем ,једном журим ја да пре кише склоним неке гранчице у глави ми квантна слика како једном гледах кроз прозор из аутобуса неког деку који канапом везује снопчић гранчица са налегнутим коленом преко дрва и затеже   те учиних исто,то и подигох товар на леђа журећи ка скровитом месту. Путем је пролазила рођака и подругљиво ми каже,"Добар дан професоре! Где су ти сад студенти да виде како носиш грање. Не заустављајући се одпоздравих јој са добар дан ,али и одговорих  као из топа реченицом. Схвати разлику између нас две , у томе је, што ја могу носити на својим леђима и студенте и грање, а ти ?!
 А друга се односи на моје дивно цвеће. Кад год би га неко похвалио  једна би особа прокоментарисала "Докон поп и јариће крсти".Кад је опет то рекла само изговорих,ја путујем на посао 100 км и толико назад до куће, и не идем да одспавам као ти која одеш 1км и пар стотина метара до посла и назад.Е видиш,ја то време свог неодмарања искористим за негу цвећа и онда га заливам и то је то, а ти кад дођеш с посла и прођеш своју капију,кад би само пишала по цвећу које ниси посадила оно би имало толику влагу да би од тога расло. По њеном одласку после петнаестак минуте чух  рад мотокултиватора, кад би исфризиран део око капије стари комшија угаси мотор . Ја из баште поливајући паприку упитах га "Јесте ли вредни". На шта ми он одговори. "Па морао сам кад си је орезилила за цвеће, ето сада ће посадити. Са благим осмехом на лицу рекох му," Па то је дивно, да сам знала да ћу је одмах "пробудити" рекла бих јој то и пре,али никад није касно " Да се придружи доконом попу који крсти јариће". На шта ме он упита. Ко је тај поп? Одговорих му ,онај који ће у збиљи чувати и јариће самим тим и козе. Кад јој то кажете  она ће вам рећи име попа. Елем,у оквиру ове исписане вам моје лаге-приче,сада видите и то од куда ми козе... али козе имају директну везу са именом Рода Срб. Погађате ли како. Прочитајте реч СРБ с десна у лево -СРБ-БРС. Од вајкада су се козе звале БРС и још на планини Небо у Јордану живели су заједно СРБ и БРС ,као и свуда , а кад сиђоше са КАВКАЗА где су такође живели на висораван  КАВКАЗА-ВАК-КАЗА )богиња ВАК КАЗА САБАСИЈУ саградимо град СУСИАН , чудно а то је СУСИАН-НАИСУС одакле и потичу. Стари назив за Ниш како су говорили Келти НАИСУС или ВИЛИН ГРАД, а касније је добио назив Наис или ти данас НИШ крије у себи многе тајне, "ал нека се знаје-лагано ће све да се сазнаје ". За овуј лагу салте још овој да ви кажем ". Жими све, дође си оној време терет и бреме спада СРБ-у с ГРБ-е јер овако  ја то видим. Новинарево  питање  Тесли  гласило је"Ко су СРБИ? , одговорио му је,"Срби су посредничко племе међу народима и тргује светлосном енергијом. Ових дана им посао слабо иде ,па су се забринули". После толико година ја сада кажем на то, да је дошло време Духовне Физике где Србима посао иде у још  не појмљиве спознаје могућности обрта ситуација ко окретање .не точка, већ новчића на чијим странама пише исто име за обе стране  на новчићу има исписана једна реч како су Латини изговарали EBRES а када је прочитамо с десна у лево то даје име EBRES-SERBE, Ко је ту погубио овчице ,а ко пронашао нити трагова у јарићима-козама-БРС-у. Вимана летелице, поново осмишљаше Никола Тесла као и много што шта након наизменичне струје, али не верујем да је знао да ће бити следећи после Христа који ће носити религијско бреме .Овога пута ће то бити на бази науке, а пошто је Српскога Рода ,јасно је да његов народ ,како то и доликује, први стане уз њега,те на тај начин вршиће се највећи светски преокрет...а не Нови светски поредак, у чију ће то корист бити и сви ће рећи удри по Србину, али не, та музика звана електрика је допрла до свих и сви је фигуративно речено већ чују,а како,питате се. Па тако цели свет верује у Теслу  и Теслијанство јер свако ко дотакне прекидач за укључивање  сијалице у кући и чим засија светлост уз њу је и Србин Никола Тесла гост у свачијем дому  ,али и уз многе друге кућне апарате Теслином заслугом пре свега мислим на интегрално коло .али и претеча је мобилне телефоније, такође је заслужан за мноштво савремених електричних апарата, медицинских апарата за лечење...патентираних више од  750 иновација,а писала сам и о његовој свемирској летелици у оквиру овога текста са називом SRBI ISTORIJSKI KLJUČ ASTRONAUTIKE OD VIMANA DO DANAŠNJIH DANA , ево и тог линка  http://izabraniumoviuniverzuma.blogspot.rs/2015/10/srbi-istorijski-kljuc-astronautike-od.html . 

                                                        Colors of Love / Eldar Mansurov

 

                Аха, да не прећутим ово а то је...кад све обавезе завршим а  кренем "плесати" и плесати,  квантно  по подијуму интернета који ми је "мека " за истраживање и од расплинутих информација,својом ново осмишљеном мозаик методом уобличујем информације у један хронолошки ред, а кад их средим оне одзвањају као синхронизовани бат корака  једном једином истином на помолу коју ће звуцима те музике сви спознати ,а то је свеобухватна Нова Научна Религија. Творац рече кројачу при шићу "Три пута мери,једном сеци", овај звук се  још увек чује као да  то мекеће малено јаре ,али ће се ускоро добро чути и моћни глас ,чији звуци ће указивати да је јаре порасло и да је то ЈАРАЦ- како су давно,давно стари СРБИ делили речи на слогове ,па и ова када се прочита као из старо египатског народног  звано ДЕМОДСКО писмо ,оно даје  име ЈАРАЦ-   што је уједно и астролошки знак , али смо ми доле на Земљи имали међу многобошцима врховног Бога Сварога  и није ли то наш пра РОД. Ето горе астролошки знак, доле биће јарац. а с'десна у лево читано'ЈАРАЦ- ЦАР-ЈА- а на светском нивоу ја једноставно увиђам да је то једино и искључиво могуће везивати за часно име РОДА- ДИКА СРБА - НИКОЛА ТЕСЛА .
  Јесам ли вам бар мало утицала на позитивно расположење док ово читате, Насмејах ли вас својим открићима или сам вам због коза постала далека,али ја одреаговах  једином истином коју увиђам можда  пре других сада и овде. Поздрав фб пријатељи !
Пс. закључак донесите сами, а једно је сигурно у свим физичким телима људи- физиологија је иста. У телу се дешавају физиолошки процеси  који су исти у свим људским телима. Но, иза физичког тела и процеса који настају у њему ,налази се ниво свих могућих поља енергије. Енергетска поља стварају квантни ниво човечијег бића, тај квантни ниво човека ствара и још боље подражава дубински и енергетско информациони ниво ,а то је животна снага . Ајурведски термин ПРАКРИТИ -значи стварана човекова природа састоји се из животне снаге и квантног нивоа човечијег бића,који ствара животна снага. Све остале структуре у човечијем организму; енергетска поља ,физиолошки процеси,ткива организма и телесна тежина одраслог човека -могу се мењати  током одрастања , зрења и старења  ,само се ПРАКРИТИ не могу мењати.
            Животна снага организма је у ствари - информациони духовно енергетски ниво човекова бића и  од оплодње јајне ћелије управља развојем нашег организма, зрењем и на крају одржавањем у стабилном стању током целог живота. Ову своју најновију златну информацију поредим са животном снагом, јер у бесмртним лагама она то јесте и тежи свом развоју ,тиме поприма огромне духовне размере и шири се лагано али сигурно обарајући материјализам и тиме даје предност духовном бићу на глобалном нивоу. Уосталом зар већ није већина људи чула за промене. а ако је већ трећина ушла у тај животни воз онда је живот духовне физике загарантован јер трећина човечанства је апсолутно довољна за промене и мирење науке и  религије. Па пустимо квантне плесаче да играјући трагају по планетарном и небеском интернету ,тако ће се пре доћи до истине. До истине се најпре дође тако што трагање за њом не буде терет већ радост и самим тим пружа задовољство  истраживачу. Срећно квантни плесачи !


     
Магистар Бисерка Вучетић "Из квантне земље чудеса" <бивствомариа> 27.8.2016.г.

Нема коментара:

Постави коментар