понедељак, 18. децембар 2017.

БИСЕР НАШИХ ПРЕДАКА - СУРБИТА А-ТИ-БРУС-СУРБ- ИТ А > СВЕТЛОСТ БИТА



Мојом интуицијом ,ово откриће је прави БИСЕР наших предака. Погледајте ову дивну истину  коју добих  тумачењем речи СУРБИТА. Ово је њена неоспорива суштина, а касније ће бити постављено у тексту шта и какво је до овог мог открића имала  значење ова наша старинсака реч, коју сам најпре прочитала с десна у лево и као што се у наслову види
 СУРБИТА- А-ТИ-БРУС-    БРУС-СУРБ- Србин брус- избрушени брус, али и дијамант се бруси- ИЗБРУШЕНИ СУРБ-Србин
(SUR-   za vuka se kaže Sur
СУРРУС   - Srbi za mrvu, mrvicu kažu rus, trunka-ruska-mrvica...
Suri vuk je srbski totem  krivi kurjak ..)
    УР-БИТА-ВЛАДАР БИТА-, УРБИ-ТА- АТ -ИБРУ (владар бита на Ибру)
РБИТА-А -ТИБ-Р-А ТИ БИ Рррр-кретање СУШТИНА
БИТА-БИТИЈА, Битинија - Витинија
БИТ-ТИБ- БИ-ТИ
Па људи моји ово откровење је оно право библијско тумачење речи , да, И БИ РЕЧ
А ова нам реч на то указује. Да то И БИ РЕЧ ,онда И БИ СУРБУ - СРБИ.
 У Индији смо се звали и СУРБИНДА- СРБ-ИНДА, па ово значи 
СРБ ИЗ ИНДИЈЕ, као што наш назив државе СРБИЈА значи СРБ И ЈА сасвим логично.
Пре неки дан док писах о души поново се питах  "Како то да наука још  увек није дефинисала шта је то ДУША". Познато је да неки научници - лекари умирућим  људима мере тежину последњег издиха и то износи 24 грама. Врло интересантно, одакле тих 24 грама у телу човеку. Уколико у свакоме  од нас има  баш толико  грама, одакле нам то  долази, где  и кад то уђе, где одлазимо кад човек премине- издахне? Низала су се питања у мени. Чудно, шта спаја УМ и МАТЕРИЈУ, аха, то је ЕНЕРГИЈА али, шта покреће и спаја ЕНЕРГИЈУ И МАТЕРИЈУ, то је ДУША, ДУША И ДУХ дух, као основни покретачи ВРИЛ - Божанске енергије у нама, наша енергетска креативна снага материјално телесна манифестација целокупног -временског искуства конкретног бића и тела.
 Еурека , ДУША спаја енергију и материју.
"Мислим, дакле постојим", рекаоа је Декарт, аха !
"Посмотран сам, дакле постојим", рече Беркли  !
Али, шта мени све ово сугерише да кажем ако је већ еурека ,онда ја кажем.
 "Дишем, дакле постојим ".Б, М.Вучетић
Бит је душа, биће је наша свест, бивство је наше материјално физички видно тело које у себи сједињује : првопојавну космичку информацију-Духон-Душу,затим дух-енергију Врил  а затим се све то вортекс - вртлогом  енергизује и ствара у материјално физички видно тело.

   
Ммом, оно што нас одржава као живо енергетско, постојање и жељено биће уткано је путем Светог Тројства уобличено у материјално-временском искуству у простору атома времена,а  какво је оно што чини целокупно искуство Тројног карактера: оивичено-на базама искуства свих емоција, енергетско- акционо на бази свих умно-интелектуалних и делотворних материјалних што посматрач доживљава као конкретну манифестацију тела човека са конкретним именом чиме се зна да је тачно душа духовно-телосна енергија која се посматра и констатује.
Душа одржава живост, животну-суштину живог бића-живот;
Енергија делује акцијама у свим доменима а преко мерења и осјећа у каквом је стању животна енергија човека, тако се и манифестаје,располагање: емоција, вида, слуха, додира,укуса али и мириса-интуиција и укупно искуство уобличено у тело које се као такво посматрањем манифестује.
Бог даје живот, Свети дух даје енергију која тренутак живота егзистира, кроз родитеље Бога и Светог Духа ,уједињени стварају ново биће које од оца уласком у мајку и 9 месеци након тога излази у свет на посматрање.Та нова Божја душа уткана живом енергијом и уобличене у материјално тело  какво је створено да буде видљиво, што и чини  доживљај посматрача тог новог осветљеног искуства, из тог белог света, дато је на увид  живахним искуствениим посматрачима. Та  свака ново настала душа има свој век трајања и Креатор одређује временски период борвка у конкретном телу. Живот и енергија се манифестују кроз материјално тело: душа суштински есенцијално; енергија покретачки и материјално тело се манифестује посматрањем.
 Дакле, оно што нас држи у животу-то је наша ДУША, она је КЉУЧ и МАЈКА ЈЕ СВАГА, КО ЈЕ ГОД СА ЊОМ СТВОРИ, СВЕТИ ЈЕ ДУХ ТО У ЊИХ УТКАО; ТАКО ЈЕ И АМИН! Да ли откривање ове теме о души и људима уопште,теорија  створена у 9 и 1 минут 9 + 1 = 10-1 + 0 = 1- ( Примљена из колективно свесног проглашена тројством: ТВОРАЦ-ПРЕЦИ И ЈА) Теорија је једна једина, јединствена а стварана  је као таква и на необичан начин се догоди што је чини веома, веома необичном, а у вези је са једним речју коју сам пре пар дана тек чула, то је реч Сурбита. Дакле, у свему овоме се уплела реч коју изговорих  СУРБИТА- али и прочитах је с десна у лево СУРБИТА-А ТИ БРУС (то прочитано с десне стране доби готово невероватно духовно значење речи.Сурбита коју су на такав начин оставили преци .Сурбита (опис< дан,  и значење, овде поставити) датум 14. 1+ 4 = 5 (питагорејски број 14.11.2017 г .... па сад АКО САМ БОГУ БРУС, НЕК ОШТРИ МОЈ УМ (КОСУ) (мене реч подсјећа на прво праисторијско камено оруђе  Брус. С обзиром на то да се Брус Брушењем хаба-арчи , дакле,троши-употребом, има век трајања, Од употребне вредности зависи колико  ће то бити  , што се више троши, век трајања му је све краћи и у једном тренутку се истроши .Чим  се отпочне  са оштрењем варничи, јављају се искрице , брус се хаба , лаганим процесом претвара се у прах који  постаје не видљивим и не осетљивим  (не видљив - не-честица светлећи прах у Етру. Кад постане тако  невидљиво - универзално невидљиво и ретко и као такво невидљиво а несхватљиво нешто лебдеће у ваздуху ,појеинцу Творац дарује тако да се се преноси скривени процес,скривен од видљивог у другу  и другу да тако кажем  земљу ДУХОВНОГ БРУСА а којим се стварају БИСЕРИ (тачно у 11 00 2+ 1 = 3. Теслино сазнање Енергије, и моје управно сазнање (зашто је Тесла мрзео БИСЕР и жене које су га као накит носиле, а написах како ме је у сну давио, на рукама је имао навучене беле рукавице. Одлично су биле видне шаке са дугим прстима и рукама око врата .     А шта ми је даље поручио тиме што ми је рекао да устанем и пишем  ...Устала сам укључила компјутер и на интернету видех причу о поморанџи и описан ток. Наиме, прича се односила на једно питање које  је професор поставио студенткињи и гласило је. Шта се добија оз поморанџе кад се исцеди. Суденткиња се насмејала и одговорила да се добија сок-шта би се друго могло добити.  добија се сок  боје је као соунце - наранџаста.Човеку је енергија потребна да би постојао радио и стварао. Онда ју је професор питао, а шта би се добило ако бих ја тебе стиснуо као да цедим,шта би се могло добити : знање или незнање, а кад би човек стиснуо за врат  из човека  изђе душа из тела , душа је  моћ живота тог тела, оно му је невидљива егзистирајућа појава која се не може посматрати али, могу се  посматрати и видети манифестације -егзистенцију  тела, али и физичко одржавање истог бића, раније делатно-стварање-да акција, као и стварање које из тога произилази, стварање Човек ствара по Божијој промисли ново тело кроз своје потомке, нове технолошке напредке као стварање свега што служи човеку током живота, али и онај интелектуално стваралачки људски рад који се огледа у свој културној баштини човечанства уопште. Насмејала сам се слатко, као дете, мислећи "Е Тесла, лепо ја рекох шта мени Твоје презиме значи и стиже ми пре Зиме (у добу јесени сам и животно и календарски, ко зна шта ме чека,само Творац зна шта је на крају", а све Читајћу "добро видим и лагано схватам једно по једној то  што представља   важност порука које нам  остави за тумачење, бар  мени то тако изгледа. Помислила сам "читајући о теби Тесла на све оно што наиђем, већ увиђам да сам постала ТЕСЛОГ. Свашта (случајно уместо Г написала сам на крају речи слово  Ф те добих ТЕСЛОЛОФ- аха то значи да си и ти из нечије писане суштине из контекста све разумео)".Ја за даље тумачење речи ТЕСЛОЛОФ- и ТЕСЛОЛОГ увидех да је прави  рад не рад  из "лова у мнутном", већ из "Лова прочитаног" например из контекста твојих написаних речи нијансирам нешто ново." Обожавам што сам ТЕСЛОЛОГ, и описала сам то у једном тексту "КАКО САМ ЗБОГ ТЕСЛИНОГ И МОГ ЧВОРА ПОСТАЛА ТЕСЛОЛОГ,не вероватно,али истинито, те сам саму себе назвала ТОЛКИН ДУХОВЕДМА, на тај начин скривене поруке у речима тумачим на необичан, мени својствени начин,  то значи ТЕСЛА -ТЕ- СЛА -ПОСЛАХ ТЕ. А име НИКОЛА -АЛОКИН- ПРВОБИТНИ БОГ (ПРВЕЧНИ БОГ- ПРВ 'ВЕЧНИ БОГ- (СВЕТИ ДУХ СТВАРАЊЕ ЖИВОТА И ПОИМАЊЕ СВЕГА ШТО ПОСТОЈИ - Па као да су ми Бог преци и Свети Дух послали твој дух да ми у  трагању за  БИВСТВОМ помогне. Ја оно што напишем  <БИВСТВОМАРИЈА> то је  као потпис испод свега што напишем. По нешто у оквиру своје игре при писању чух  делић Теслиног разговора из чувеног интервјуа како каже новинару 1899.г. "Ја сам се само играо" који пристиже ми у свест у моменту који служи да се на свој сопствени начин протумачи читано.Најчеће се то односи на цитате и из наведених ознака као писана  Теслина размишљања о много чему. Уочих да она нека реч бива у датом трунутку "окидач" који ми у моменту питања о нечему просветли неку до тада мени не-познаницу, да ми каже да, између осталог и то, као ово сада, да је Тесла мрзео бисер. Те усмерих писање као да "ти се обраћам" размишљала сам "Зашто си мрзео бисер" - то је како си једном рекао "С времена на време Свети Дух се појави и неком појединцу дошапне... ммм ето, то се може  баш мени десити и да ово буде" бисер "који теоретски стварам. А то кажем с тога што  је Језгро било то једино  нешто што ниси схватио, а наговестио си нам речима< "Знам да постоји негде у свемиру језгро из којег све потиче и да је живо и егзистира, кад бих могао доћи до њега , оно садржи све што постоје али, нисам успео ", Некако су ми баш те речи које јасно чух-сигнализирале да на њих обратим  пажњу,  поменула сам у оквиру свог научног рада у контексту о речима које ми као несређении систем  пристижу те их морам уредити , а онда се деси  то  кад и последња реч из контекста пристигне активира моје мисли и ја  те речи средим у један сређени систем речи и о томе пишем.Наиме, то су биле речи које чух , а другачије сам их пуно пута прочитала у контексту различитих текстова о Тесли, а онда је то било кад је Тесла током интервјуа изговорио новинару 1899.г. "И на крају не заборавите написати да се Тесла ИГРАО! "Играо сам се током читавога свога живота". Аха у контексту овога што пишем како би  то везе имало самном. Па има, управно сам написала да везано да тако кажем "игровну проверу на фејсбуку у односу на питању" Ко си био-ла у прошлом животу "означено као занимљивости, и била ми је занимљива игра, бар за мене. При провери, одједном сам била Нефертити- а она је пропагирала  са својим супругом нову религију МААТ. Други покушај том игром била Викторија Енглиска краљица, трећи покушај "Ко сте били током прошлог живота изађе резултат Јованка Орлеанка. Ја сам у ствари професор сада стварам Нову духовну Физику која је заснована на Информацији као основе, души, духону, божанској енергију Врил, на староставним речима и лагама ЛАГЕ-ЕГАЛ, а које су огледане у скривеном значењу речи које се одједном почну низати стварајући тако несређене системе речи од којих својом  мозаик методом стварам целину. За овај радо сада прво у низу био је један мој рад Замагљење Космички Витез-очију пливих  ...http://teslinsvemirskiekran.blogspot.rs/2017/11/of-blur-cosmic-knight-eye-blue.html   Једна песма која је у мени пробудила  моје непознато  осећање, из чега  је долазио тако јак осећај препознавања пејзажа стена и целокупна околина где сам једним у стању некаквог сновиђења видела себе као да сам од стране неког витеза бачена са стене да паднем  у море и док падах,  спазила сам јасно жаљење које је допирало из његових очију плавих испод витешког оклопа ... Томе сам додала песму која сам написала и текст са песмом објавих у блогу недавно , а ово сам почела коментаре у још једној објављеном тексту који сам већ објавила    а чији је назив ДУША БОЖИЈЕ ЧАСОМЕРЈЕ ЖИВОТА-МОЈА ЕПОХАЛНА СПОЗНАЈА.
Из свега спознатог настаде и ово на овај срочило. Напомињем да све онако како надолази-тако и пишем... то једноставно бива као кад нешто у шерпи ври и почне кипети вани и приђе се отвори да изађе оно што тежи изаћи вани, па шта изађе, али по мени је ово скувана духовна храна и то божански , Ево просудите и сами! Врилка је иначе моја  интуитивна гласница из божанске  живототворне енергије ВРИЛ-те је тако и именовах. 

    СУРБИТА-А- ТИ- БРУС 
(ВРИЛКА,ми дошапну ову песму о Сурбити и брусу-те је и написах)
Свети дух ми две нити за ово пружи
душу и дух ,и рече ,"ево,Дево,
а ти их трећом  нити утројчи
Думала ја-не думала у односу на моју ПОЗИЦИЈУ
Кроз РОД гледајућ  схватих
ново-насталу светску ТРАНЗИЦИЈУ
у рад уврстих  НОВУ  СВЕСТ-ИНТУИЦИЈУ
ГОЛУБИЦУ ГЛАСНИЦУ  БОЖЈУ ВРИЛСКУ !
Врилка ми каза СУРБИТА-
РЕКОХ у мислима ШТА- па то
СУРБИТА-А-ТИ-БРУС,
Хм Сурбита ,а ја брус,
аха БРУС-СУРБ
Србин нешто брусио у БРУСУ
Избрусио Белу Цркву
за беле Србе своје ЉЕЉЕ.
А да и данас она постоји.
Али шта из речи СУРБИТА значи БРУС
Брус бруси косу. 
Како је коса избрушена, тако ће косити
- ша је посијано - то ће  покосити-пожњети.
ШТА се покосило-пожњело,
 то ће бити самелевено
оно што је самлевено то ће и служити за храну.
 што ће се од тога за храну припремити 
то ће се добити
, што је купљено-спремно  појести .
 Шта је појео то ће човека одржати у животу,
окрепити га за даљи рад, заситити ,
утолити глад, као таква припрема служи за: живот раст и развој.
 Ту храну припрема жива душа -енергијом и материјалом,
 (кад је реч о енергији потребној за спремање ручка-трострука је:
сунчева енергија ,човекова енергија и енергија ватре или електрична за кување
 и кува се( као што је за то Бог редослед уредио
 ШТА ЈЕ избрушено ,тиме је кошено,
шта је кошено-то кући и доношено,
шта је за јело - то је на шпорету врело,
шта се тога дана спремало невести-
укућани појели без болести,
коме се ово не свиђа
широко му  поље, може " празну сламу млести
а ја ћу и даље овако
 словним нитима истину плести!"
Духовног посла може свако да се лати,
разлика је у томе што
свако од нас пише,онако оно како схвати.
Мени давно овако рекоше наши преци-
 СТАРИ СВАТИ .
ДЕВО,викаш се Бисерка ,ама топрв ће твој памет овој да свати,
То ти је оној како САРА СВАТИ !
Па ти сас овај ВАК како 'можеш то и схвати.
Није да ти казујемо да си ти Сара ,па С'вати-
него то ти је  од НАШИ СТАРИ',
млого по стари од нас,
оставише ни млого што-шта  у аманет,
то те у душу салте такне ТАК
то ти је тај збор што се од крај викаше ВАК
Она којем се јави ,без ништа то не прође
из њега на видело оној што треба дође.
За тој ,како викав данашњи Срби,
ама немој да се забрави
то што ни ,ни на нас  од памет не отиде,
то ни од ваш памет ич немо да се РБИ (троши)
да га вода не однесе у РБИ-ИБ'Р
Е тој ти је оној што би ви данаске казали
"Требало би да се схвати
како се схвати -тако ће се то за навек и САЗНАТИ"
Зато се ти ЋЕРО-ОРЕЋ
пошто схвати-пера лати
ори пером па за наук
какву дубину изореш
такво ћеш тло за садњу припремити
тако ће ти успешно или неуспешно бити. " 
Шта и како посадила од оно' што СВИЧЕ
то посађено ће за РОД такво и да ниче"
Тек онда за косидбу Сурб нек спреми косе,
па српом нек жању,а траву косом косе
пожњевено,покошено којем је шта
од Бога намењено, томе нек је носе
Нека је једу Родна уста ЖИВА
нека се како Божји гласник голубица  СИВА-ЖИВА
у домовима свим све живо раскрили
много се умножили
и здрави и живи  навек били.
Себе увек бабама и дедама,
оцима,мајкама, синовима,ћеркама
зетовима, унуцима и снајкама
задовољни рађањем били
и у љубави и слози живели
као у својим старим бајкама".
То вам моје срце Роде жели
ма где били у васцијели свет бели
Живели у љубави и слози ,
као у она стара добра времена из ВЕДСКИХ РУНА
У време Кресника,Громовника ПЕРУНА
Поздрав од мене толкина-ДУХОВЕДМЕ
помало и овим старинама тумаченим,
како беху у устројству  моје мисли ово редне
толико ми за писање  и преношење беху
за остављање вам трага о културној
баштини и руке  вредне.
На крају молитве ил овакве здравице и једино
тад речи АМИН-АМЕН је НИМА-НЕМА више!
значење речи је исто !
( Читана с десна у лево реч АМИН-НИМА значи нема. Реч  Нема -НИМА-  у говору   Далматинских Срба је и данас присутна, као и у селима  староседеоци  на пр. у косовском селу Клокот  реч Нема слово "е" изговарају  слово   "е " гласом као нешто између "и" и "е " те се сви гласови из наведене речи чују као " ниема- као спој "ие" . Најсличнији изговор речи  као што је у Далматинских Срби изговарају "Нима". Али ,оно што је  овде такође веома битно,та изокренута реч НИМА даје реч -АМИН- што ,апсолутно има исто значење  да нема, нечега, нешто , нема даље. Врло интереантно и шта то у ствари значи,да једну по једну битну реч за  изговор у нашем србском језику-говору   разлога да баш ја откривам  сигурно има ,а све их је више и питам се да ли се некада давно  свака та реч изговарала  као читана с лева у денсо, не, већ као, с десна у лево што  сведоче многе речи као што су имена  божанстава напр.Наиђох и на то  да је АМЕН- био Фараон, па ме подсети на све ово што неко на крају молитве каже Амен -аха,интересантно!? АМУН -РА- НУМА АР, Нума је био наш владар , Владар земље, јер Ар је мера за површину земље. АМУН-РА-је Божанство СУНЦА . Да су на пример Срби у време свог постојања под називом Сурбли-оставили свој траг о боравку на  у називу  кавкаског највишег врха који се зове ЕЛБРУС-СУРБЛЕ    . Нешто што сам интересантно  чула у оквиру једног видеа и покушаћу то пронаћи. Наиме, у видеу се ради о приношењу жртве на једној стени. Како чух разговор гледајући видео, из  контекста  разговора чух једног како каже да то приносе жртву свом  великом Богу Александру ( српком Александру Карановићу-или како га још  зову великом или,  Алксандар Македонски! Кажу да чекају да се наведени Бог врати ,обећао је тако њиховим прецима који су ту остали и оженили се мештанкама ,никад се нису вратили  у њихову постојбину тј. у постојбину Алксандра Великог. Оно што је битно што помињем племе Калаши је због тога што сам јасно чула једног од њих како у једном тренутку каже "Ни ми даљи" што значи ( нису ми дали)Ту реченицу исто су тако изговарарали стари мештани у селу Клокот где сам одрастала од 3-13- година,( јер су моји родитељи тамо били учитељи.) Ово наводим да је један од докза да је и сам Александар Карановић говорио старосрбским језиком, који се још у народу Срба ту и тамо широм света задржао.
СУРБИТА -
Као што обично радим са речима за које добијем сигнал од моје духовне голубице како је ја назвах ВРИЛКА па ево да видите како ми је сугерисано из подсвести да размотрим мало реч СУРБИТА. СУРБИТА - Светлост бита. УР БИТА - Владар бита БИТА- Битија-Витија Бит-суштаство-суштина- творбена суштина. БИВСТВО БИ- и Би реч е тек би реч за мене битна из које ћу стварати дивно теоријско објашњење из Божије промисли спознате на основу наведене речи СУРБИТА,али тек када сам је прочитала с десна у лево,али и ону реч коју сам добила, па то је фантастично и много ме је обрадовала и реч и теорија објашњења чији концепт урадих одмах као што "стрела хита ка Сурбити , тако ја схватих да би реч да се с десна на лево прочита СУРБИТА- АТИБРУС-А ТИ БРУС и то ме је мало изненадило те сам доста тога написала јер ми је указивало на нешто што ме водило ка другом значењу речи коју добих и тек кад објасних реч Брус ,а сви знамо шта значи Брус,но мало коме је могло да се деси то ,а тек даљи ток , јер ми је и реч БРУС захтевала да је прочитам с десна у лево и добих следеће БРУС- СУРБ поскочих од радости моја интуиција ми се и даље огласи, Овога пута моја голубица из божанске енергије звана Врилка загугута реч БИСЕР. А ја као у магновењу а сасвим будна, у мислима се држим речи и одјекну она поновним гугутањем речима а Тесла и бисер. Аха рекох, Тесла је био врстан Толкин- тумач древних тајни, а он и бисер
ммм еурека... Тесла је мрзео бисер, а ја управо схватих то што ове речи значе ,а то је начин стварања и разлагања ,тако се ствара бисер-биохемијским процесом и начин изградње је познат,али и начин разградње, а моја теорија о стварању и разлагању доби име теорија БРУС- СУРБ БИТ ВРИЛСКА. Сурб Син Божји.  Дакле  нека се моја теорија о настанку живота зове  СУРБИТА-СУРБ И ТА БИТ ВРИЛСКА
Значај речи Сурбита < погледајте како други објашњавају реч СУРБИТА
 https://pudinadolina.wordpress.com/2014/07/21/%D1%82%D0%B0%D1%98%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%B2%D0%BE%D0%B3-%D1%81%D0%B8%D0%BC%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D0%B0/
 Ооо Никола Тесла , каквог ли чудног сна, умало ме твој дух удави , а све зато да би ме натерао да устанем и пишем, е једно је сигурно упамтићу његову ШАКУ помислила сам и невероватно... веровали или не наишла сам ових дана на Теслину руку -шаку снимљену ренгенским зрацима. Било је то прво што је снимио новоствореним изумом , а ја и о томе довршавам текст , а тек кад видите под каквим сам га називом пронашла, то јест какву нам је поруку својом шаком оставио... Чича ,мича, завршена још једна необична духовна прича !
 


Мр Бисерка Вучетић,из квантне земље чудеса <бивствомарија> по старом календару (7526), по новом,написано
7.12. 2017 , објављена 18. 12. 2017. 




Нема коментара:

Постави коментар