недеља, 17. децембар 2017.

ДА СЕ ЗНА-КОСМИЧКА ИНФОРМАЦИЈА И СМИСАОНО МЕЊАЊЕ СТВАРНОСТИ



Духовно отелотворење повезаности  тока смисла  и значења космичких информација пристиглих ми из универзума ових дана имају  некакав чудан ток који води ка нечему што ћу вероватно пишући о овоме и спознати и искристалисти на крају текста. 

    Чудна ли чуда,гле једне налетеле информације ,то што наши стари имају обичај рећи или написати, она је " ДА СЕ ЗНА"  а за њом су пристигле и остале али шта су "хтеле"? Чудила ме је једна стара информација која је тињала у свести чекајући ред за обелодањивање ,као да је ово "ДА СЕ ЗНА "имало неке везе и баш са њим...

     Ево тих кључних информација које су пристизале и  створиле овај несређени систем речи :" Да се зна", Српски календар,Мојсињска света гора, Мојсиње српска света гора "биљни лекови," Који језик изводи све позитивне појмове од имена Бога сунца-Ра,"адет(обичај)","аманет(завештање)"," вила" , Мит о "Сибињанин Јанку- прстену и гаврану", "данашња десетогодишњица од мог магистрирања" и видео са те одбране рада, "Теслин свемирски екран"," добијена статуа египатске владарке са вучјим ликом и пехаром у руци (Нефертити- ) ", " текстови са гугла осамнаести век пре нове ере Сибињанке и Римљани", слоган" Мисли глобално делуј локално,",термин "животна средина" који је створио Никола Тесла још пре сто година ,а заживео је седамдесетих година прошлога века.Врло интересантно ,од свих наведених појединачних ставки може се радити и посебан  текст, но ово ћу прво објединити, а онда се може гранати, чудно да се баш сада вратих на овај текст када сам у фази размишљања о ДУХОВНОЈ ДОКТРИНИ, можда ће то и бити кључ свега.  
      Е сад ,од наведеног несређеног система  речи  ваља сачинити причу онако како схватам ове пристигле информације.Но, није ми први пут, тако сам од једног несређеног система речи створила педагошку теорију ТРИ ЕНЕРГИЈЕ ,  Како сам схватила наведене информације  ,таква ће прича и бити. Уједно ово је још један од многобројних начина на који стварам и доносим закључке о ономе што информације од мене траже у датом моменту, Ове наведене информације су некако веома брзо једна за другом пристигле, па да видимо шта су за обелодањивање хтеле "Чудна ли чуда,гле једне налетеле информације ,то што наши стари имају обичај рећи или написати а она је " ДА СЕ ЗНА"  а шта су са њом све остале "хтеле".
Ових дана од првог маја су се некако удружено кретале следеће информације да спремим неке биљне лекове, неким текстовима сугерисано је просто да прочитам поново нешто о Сибињанин Јанку- такозвани Јанош Хуњади, затим о старом српском календару од тога момента реших да при писању сада пишем и ту текућу 7526 годину ,али и садашњу текућу годину... даљи ток информација ме је враћао на неке наше митове и легенде. Наиме, након мог прекјуче објављеног рада више људи је поднело захтев за пријатељство . Но један од прихваћених сада фб пријатељ има на профилу  урађену  слику  девојке виле,али мислим са ликом једне  фб пријатељице Даниле , што ме је фасцинирало,а пре него сам тај профил отворила моја одавно знана млада пријатељица  је на интернету прочитала мој рад који поменух и рече како је желела написати деци бајку о Вили... баш сам се изненадила тој подударности и  таговах је  ,а ево те слике  

Пробудих се у 02 х и 30 минуте и доврших  неки посао по кући и док сам укључивала  веш машину  помислихна датум,аха 09.мај, О Боже на данашњи дан пре десет година сам постала магистар  и док сам размишљала о том дану пожелех да поставим на свој фб профил видео снимак са одбране мог  магистарског рада који сам добила –веровали или не тек пре око месец дана и желех га поставити ал'рекох „ма нека, боље је на десето-годишњицу „ а то је данас и вероватно се не бих ни сетила тога да се ето није десило ово ноћашње буђење.
Наиме ,оно што што је чудно у свему овоме је  то што сам почела размишљати о том раду како и на који сам начин организовала Централни тим за рад образовних радионица за заштиту животне средине кренувши од једне мале еколошке акције коју сам назвала „Цвет цвету“  и како се све то догодило на тако необичан начин да сам покренула рад  великог броја људи а све због једне реченице на образовном семинару 2002 године  која је настала као назив пројекта. Наиме већ сам то негде поменула ,али ево и сада. На образовним радионицама  кје су се односиле на то како побољшати квалитет сарадње васпитача родитеља а да се у то укључе и представници локалне заједнице. При крају рада тога дана посетила нас је и руководиоц тих бројних радионица Искра Максимовић-докторант и задала нам је задатак да у пет минуте осмислимо пројекат. Било је више група од по пет чланова  за своју групу сам изненада предложила назив за пројекат под именом „Теслин свемирски екран“   на шта ми је она рекла „Бисерка приземите се то је из области научне фантастике“, рекла сам И дело Жил Верна „20 миља под водом“ је било из домена научне фантастике али данас толико подморница плови на разним дубинама... „Па добро Бисерка,,продужила је она са постављањем питања „ Чија је то идеја, ко би то створио  кога би сте укључили у тај рад „ одговорила сам као из топа“ Идеја је моја,а екран осмишљају физичари и електроничари ,наравно у екрану ће бити маса учесника“ Ништа јој није било јасно и замолила ме је  да осмислим други пројекат . Рекла сам одмах ево назива за други пројекат „ Уређење дворишта вртића“ она ,а и други су се идејом одушевили, то ми је било веома чудно , такво одушевљење док сам ја без концепта изложила укратко савршен пројекат за малу акцију коју назвах касније „Цвет –цвету“, учесници у пројекту васпитачи ,родитељи,деца и припадници локалне заједнице. Кад заврших излагање пројекта ,помислих ето ,они мисле да смо ми глупи, да баш тако „најпре ваља почистити своје двориште а затим ићи даље“ и умислима ми је одзвонио еколошки слоган „Мисли глобално- делуј локално “ а
    „Први пут је обележен 22. априла 1970. године на иницијативу америчког сенатора Гаилонда Нелсона, када су организовани први масовни протести за заштиту животне средине. Двадесет година после у таквим протестима учествује више од 200 милиона људи широм света који су препознали да је заштита околине коначно постала општа јавна брига. Ова иницијатива се показала као успешан катализатор сталног еколошког образовања, акција и промена, које нуде могућност да се дотакну светски проблеми заштите животне средине, као и да се појединци или целе заједнице, посвете својим локалним еколошким проблемима.“ < https://planetazemlja.wordpress.com/ видео о изгледу ,али и о заштити планете заштити планете https://youtu.be/24_gqlIURMs.
    Кад се само сетим како је све то текло радили смо као мрави ,било је укључено најпре експериментално за наведену акцију Цвет-цвету озелењавање и биљкама оплемењивање простора вртића за шта смо добили прву награду на симпозијуму Васпитач –Васпитачу, а затим је то прерасло у озбиљан еколошки  рад како у делу уређења –тако у осмишљању заштите свега што се односи на децу и објекте вртића предшколске установе Пчелица, добили смо и новчану награду од познате светске организације Бернард Ван Лира-... а све је то резултирало и израдом мог магистарског рада са називом   
"Примена радионице за активно учење у области животне средине". Ево видеа са одбране који по први пута постављам на интернету поводом десетогодишњице од моје научне титуле,звања магистра за образовање и заштиту животне средине.
Док размишљах о томе сетих се како ми је том приликом мој најстарији брат Бранислав поклонио  статуу египатске владарке са пехаром у десној руци , то ме је по први пута копкало да пронађем и о томе  прочитам нешто више о тој владарки те укуцах у гугл следећу реченицу као питање „ Име и статуа египатске владарке са ликом вука и пехаром у десној руци- Нефертити-позната  је по томе што је са своји супругом стварала МААТ религију.Док тражих текст о Нефертити,  кад тако уписано кликнух ,између осталог изађе и овај чланак, а у том оквиру се помиње народ -СИБИЊАНИ..., то  ме ошину једном духовном стрелицом и указа  на то  да је потребно разрадити из ко зна ког разлога ко је био Сибињанин Јанко,са интересантном причом о прстену и гаврану,ако се тај народ и Сибинјанке и Римљани  помињу пре нове ере,а Јанко  је живео у петнаестом веку нове ере и ето тако се нижу моја нова истраживања, а баш јуче у једном видеу чух да се помиње настанак Јанка Сибињанина ,ево тог видеа 
без да тражим шта ,само ми се указује оно шро је потребно и наравно да ћу ито истражити. 

СЛОБОДАН М. ФИЛИПОВИЋ Оно што је логично не мора бити истинито, али, истина мора да буде логична и подразумева принцип да се непознато сазнаје помоћу познатог. 
http://www.rasen.rs/2016/04/koji-jezik-sve-pozitivne-pojmove-izvodi-od-imena-boga-sunca-ra/





  Календарско знање у Срба https://youtu.be/nf9yKwhFoMI

    













http://www.rtk.rs/?p=34498- Мојсињска света гора









https://youtu.be/-UKi1JH8oqc

 За стварање је потребно знати све чиниоце који учествују у стварању, затим своје могућности стварања ,виртуелни свет потенцијалних могућности и сходно томе проценити а под процене вероватноће  и стварања добије се  једна заокружена информативна целина.. Ја на наведени начин добијем уређене информације по смислу) Да би смо то знали потребно нам је искуство ,као и за све остало  за један корак потребно је како то урадити... информације су врста духовне енергије ,али их ваља уредити у један сређени низ за потребну целину. Тумачим ефекат тих информација,а још нема краја оне су хипотетички доступне за рад а онда настане дело, а оно се ствара свешћу, смислена констрикција, смислени контекст информације и активности и створи се констрикција која за мене има смисла . Тако из природне карактеристике неодређености , законитост мог рада функционише
Тако што прикупљеним информацијама предвидим шта ће „ из добијене информације-тог „мајушног семена“и стварим видно дело које једноставно као само од себе крене и порасте ,баш као дрво.       
Информација је у свести ,као и сав опсег који ће из информације проистећи... шта,како, колико и зашто. Садржај се мора логичним каузалитетом наћи унутра у свести оно што носе досадашње информације...ако нема трага о нечему, тог часа то престаје да постоји, идентичан је случај о човеку из маште----нема га измишљен је и његова стварност је на истом нивоу ....
     Насумичним одабиром познатих бивших информација постојећих у нашој свести  настају варијабле нових   чињеница.
Самим тим нове чињенице добијене  тим информацијама , намером мењамо стварност , информацијама  фокусом свест ствара стварност и самим тим детерминише реалност . Ако је информисаност детерминисана од најобичније до посебне, од наизглед небитне  до најбитније њима  ОСВЕЖАВАЈМО ИНФОРМАЦИОНИ СОСТЕМ, КРЕИРАЈМО ДРУГАЧИЈУ СТВАРНОСТ ,УСРЕДСРЕДИМО СЕ НА ТО И ДЕТЕРМИНИШИМО СТВАРНОСТ. АКО ЈЕ СВЕТ ОДРЕЂЕН МАТЕРИЈОМ ЈАСНО ЈЕ ДА НЕМА СЛОБОДНЕ ВОЉЕ. ДА БИ БИЛО ИСТИНИТО ФОКУСИРАЈМО СЕ НА ПРИРОДУ  ИНФОРМАЦИЈЕ И СХВАТИТ ЋЕМО ДА  СВЕ  ПОТИЧЕ ИЗ ДУХОВНОСТИ И ЕНЕРГИЈE A НЕ ИЗ МАТЕРИЈE. У МАТЕРИЈУ ЈЕ УТКАНА ЕНЕРГИЈА У ЕНЕРГИЈУ ДУХОВНОСТ. ДУХОВНОСТ ПОКРЕЋЕ ЕНЕРГИЈУ А ЕНЕРГИЈА МАТЕРИЈУ И ТО ЈЕ ВЕЧИТО КОЛО КРЕТАЊА.



Мр Бисерка Вучетић из квантне земље чудеса<бивствомарија>Писано 09 маја 2017,а објављено  16.12.2017.

Нема коментара:

Постави коментар