уторак, 24. јануар 2017.

ДАТУМ РОЂЕЊА - ЖИВОТ И СТВАРАЈУЋИ ЗАПИС - DNK



Бисерка, небеско поравнање на датум твог рођења је снажно утицало на твоју нарав. Збир твојих особина те води на стазу ка успеху зато што те чини потпуном и посебном особом која има велико срце, много енергије и мудар ум. Тешко је пронаћи људе попут тебе! ... 
      Види, види! Шта ли ћу још овде прочитати о себи? Да ли су нам то фотографије читљиве као дневна штампа или свеукупне објаве ... изгледа и једно и друго. У сваком случају занимљиво је. Покушајте и ви и допустите им да вас очитају и опишу, мени не смета и радо то учиним. 
     Када је реч о датуму мог рођења помен ових речи "небеско поравнање на датум твог рођења је снажно утицало на твоју нарав." Појаснићу и необичну појаву, како ми је мајка рекла, а то се и сада може проверити ... рођена сам на Русу среду ... пред зору 15.маја 1957г. Те ноћи је било двоструко помрачење и сунца и месеца. Та помрачења и Руса среда саздале су ме у посебно издржљиву особу, необичну, поуздану, искрену ... и да не набрајам даље, нека то други кажу, али сам свакако особа са неким невероватним могућностима и обновљива попут птице феникс. До сада сам имала две клиничке смрти, 3 мождана удара са вишемесечним шлогираним стањем, сва три у трајању од 33 месеца и недавно у трајању од 5 месеци.о и много тога још ... Мало је рећи Русалска посла. Недавно ме је посетила колегиница која је затим причала заједничким пријатељима о својој посети мени и каже да ју је једна од наших колегиница питала "Колико то Бисерка има живота". Да, ја се то често питах, али више не.Како ми недавно неко рече, нећемо се мешати у Божија посла Он најбоље зна зашто је то за сваког човека добро и што је то баш тако. Ево видеа о томе  https://www.facebook.com/SvetPlus.rs/videos/10157371662330051/     Да, видите из видеа што је то тако.Свако зашто- има своје зато. По некад помислим како то моје две дискус херније које сужењем у кичменој мождини дозвољавају само 30% проходности, а ипак никад боље не функционишем, чему ли то захвалити. Неко би поклекао на први проблем, а ја, ја све то пребродим и што је најбоље сама себи проналазим лек. У задње време то су ми и испоснички периоди који ми веома добро обновише, буквално мислим баш све ћелије у организму ... Током задњих девет месеци два пута сам примењивала гладовање у трајању по 40 дана, у првом случају искључиво сам пила воду ништа од хране , ау другом случају нешто тежи облик гладовања 21 дан без хране и воде и 19 дана само са малом количином воде, томе могу додати и још два гладовања у трајању од 4, и 5 дана без хране и воде., Дакле, што је много, много је кад се само помисли да је то три месеца од девет без хране, а 21 +9, 30 дана живети од ваздуха, ето била сам и Бретаријанка како ме син назва, јер се тако зову они који могу живети од ваздуха, ја оборих и медицински запис. 
Иначе, када је реч о мом даљем трајању шта рећи сем да очигледно нисам довршила своје овоземаљске задатке, знам то су веома озбиљни задаци који су моја мисија и ко зна пред каква ћу још искушења бити и шта ћу од намењеног ми остварити, али једно знам да је за овакве подвиге неопходна јака ВЕРА у оно што се ради ,,, НАДА да ће подвиг успети и чиста духовна ЉУБАВ без које се ово не може остварити ... Још да додам да током читавог живота космичке информације које допиру до мене од пресудног су значаја за трасирање мог живљења као и за спознају много чега.



   












 Наведене информације су само део нечега необичног из мојих шест деценија живота.О томе ево видеа кoји сам урадила. https://youtu.be/Xj5vKpWAVhg 




А то што ја радим на стварању Духовне физике,


и  колико сам у праву најбоље показују научни експерименти из овог једанаесто минутног видеа. Наиме, експерименти ДНК у вакумској цеви који су показали везу између духовне и физичке манифестације, као и то да духовна мрежа повезује све ствари а по основу две емоције, страх и љубав и њихове јасно уочене фреквентне вибрације ,,, Дакле, наука је на прагу доказивања духовне физике ...  https://youtu.be/mqWfca9fCsw


  Ето, датум рођења нас само рођењем износи на светлост дана, што бих ја рекла на видело, али моменат нашег зачећа и наш DNK чувају наш стварајући запис који ми својим понашањем обелодањујемо те наш живот бива из тог записа испољаван, а посредством личних могућности остављамо траг живљења свог садашњим и будућим поколењима. Поздрав фб пријатељи!.



Мр Бисерка Вучетић

Нема коментара:

Постави коментар