уторак, 14. фебруар 2017.

ŠTA TO BEŠE LJUBAV














Budi jako oprezan da ne rasplačeš ženu jer Bog broji njene suze.
Žena je nastala od muškarčevog rebra,
a ne od njegovih stopala da se po njoj gazi.
Ne od njegove glave da se njome vlada,
nego od boka - da mu bude jednaka.
Ispod ruke -da bude zaštićena i
pokraj srca - da bude voljena...
* Talmud

Ante Lauc- Divno svjedočenje. 
Sanjam happy end ,
kad povežemo Eros i Agape, 
kad ljubav i sloboda
budu dominirali
u gradovima i selima,
svim institucijama ....kada,kada...a ovako je do tada!


Danas je teško naći osobu na sličnom nivou svesti za razgovor , a kamo li za život, kad se pronađete čuvajte se uzajamno . Isplivala takva osoba iz  podsvesti kao slična,iz svesti kao identična , ali život ... je život i oblikuje nepažljivog po svom nahođenju,tako se i ostaje pored  Tvorcem dodeljene osobe  . Od nje se ni ne traži ništa, Tvorac ju je poslao i samim tim šalje sve što je potrebno i dato. Izuzetno je ono shvaćeno da u mnoštvu pisanija samo jednostrano bi sklonjeno za čuvanje i u tome je  neshvaćena suština  koja se zna i to je dovoljno, njome se spozna duša koja u drugoj duši neprobuđena spava i čeka neka bolja vremena ,skrivena u RODA  nam duhovna semena ! Kad to seme proklija mi ćemo već biti u sazvežđu ALDEBARAN odakle i potičemo reče Tesla Mariji i smeše se šaljući nam sve ono što je Rodu potrebno kroz RAFFA - ili  A-FFAR  tj. SVETLOSNI SIGNAL. 

Neću se izvinjavati što u zadnje vreme sve gledam kroz prizmu Teslinog viđenja sveta. Što bi to moje vama smetalo, ako meni ne smeta, a objašnjenje je mnogo čega ovog virtuelnog sveta ... pa mi smo samo Božija meta za objašnjenje Njegovoga na ovaj način stvorenoga sveta. 
  Da, u emocijama ,a pogotovu u ljubavi je sve,  verovala bih da tako nije ,ima li ko da me demantuje... u tome je osnov moje DUHOVNE FIZIKE, a Vi mi recite da nije. Samo,ako znate da se u nečemu boljem i istinitijem od ove istine nešto u nečemu drugome krije i ako jeste u čemu je to? Kako ljubav objasniti drugačije i kako odgovoriti na pitanje "šta to beše ljubav "ako se u Svetom Duhu i u zaljubljivanju suština tog odgovora ne krije , kako drugačije ?
Ma koliko čekanje trajalo,ne sme se gubiti strpljenje,čekaju se prave ljubavi !                                                                                            
 https: //ioutu.be/_Cs5c3idKUA Falling In Love (movie.1984) - Ending scena U tome se i ogleda sva tajanstvenost, nikada se ne zna iza kojeg ugla u vremenu i prostoru ONO obuzme čoveka. To ono Trebalo bi da je ovo što se danas slavi Dan zaljubljenih  , Srećno svima!
Dodatak - prošlogodišnjom objavom na isti dan ,sa komentarima - 
Ima Boga ,ovako dolazi ,lagano ,ali sigurno, svima, bez razlike na veroispovest i zvali ga mi ma kako ,to je ON naš Tvorac.    





U mnogo slučaja sam se u to uverila, ko me poznaje, zna o čemu pričam, za sve ostale dovoljno je znati da nada poslednja sa nama odlazi, kad za to dođe vreme. Do tada srećni u 
svom čekanju bili. Uzgred znate li ko su Sv.Trivun i Sv Valentin i što su istoga dana !

Aha , evo ga i ovde je STIGAO ! E tako za drugo ne moramo, ali za Njega uvek moramo biti spremni, kao da će baš sada doći , a samo ON zna kada će to biti . U to ime i u ime današnjeg dana hvala Tvorče za ovoliko proživljenih godina. , Svi praznici su za praznovanje i sadašnji se slavi ,no , kako ko.

Žene, bila to Persa iz vica , Marina-Magdalena ili neka Marlena... nebitno, neka je svaka blagoslovena. Hvala Tvorče što se seti i mene.
 A muška imena , e bez nabrajanja to je za ženu čitava doktrina, al sva su imena fina ,no svaka od nas bi kroz to ime , znate , ono što LJUBAV znači, onda znamo da je to naš Bogom dani ON. O ovome bi se mnogo moglo pisati i brisati , umirati ili disati i ko zna koliko osoba na svetu o ovim prokleto istinitim činjenicama u ovom momentu misli baš kao JA . U to ime pozdravljam vas. Neki od nas su u EX ,već bili ,no , život ide dalje, nek svima nama zasvira Lira ,e tek onda valja "igrati" i izdržati sve ono što znači"šta će biti-biće". Koga varnicama kovačko-stvaralački Bog HEFEST raspali, valja se paziti, ne biti samo drvo ili podloga po čemu se kuje. Neka se zna da život bez obzira na kovačke udarce za svakog od nas ljubav kuje, a duša niti od najlepših sadašnjih ili iz EX vremena i dalje ljubav snuje ! Eto ja ovako iz ženskog ugla "Afrodite", a ako neko od "Hefesta" želi dopuniti ,neka izvoli , ima mesta za sva pisanija o svim ljubavima na svetu i božanskom paru Afroditi i Hefestu. Sve ljubavi kojih se setite ,što postojahu u realnom svetu, mogu se opisati ne samo u knjigama već i na internetu! ŽIVELI ! .                                         
 MAGESHACK.COM


Свиђа ми сеПрикажи још реакција
Коментар
10 коментара
Коментари

10 коментара
Коментари
Biserka Vucetic Hvala ,takođe. Da znaš da su mi suze pošle kad to videh što mi šalješ,jer sam upravo razmišljala o ljubavi, "ljubav je ljubav , a život je život " setih se tvoje i Dekijeve velike dugogodišnje ljubavi i mada je on sada gore , evo ti si ova zvezda koja...Погледај још

Biserka Vucetic Ovo je od juče moja nova stranica,tamo ćemo pisati sve ono naše od starih recepata što imamo i svega što ko želi da piše ,a trebalo bi da se odnosi na prošla vremena, od ljubavi, vaspitanja dece, dočekivanja gostiju, slavljanekada i sada , slavka veseja i ve ono što predstavlja našu tradiciju. Ispod Đokovićeve slike ima zašto otvorih tu stranicu , klikni i pročitaj tekst kako upozoravaju strance koji dolaze u Srbiju, da ovde kažu vladaju "babini zakoni" i ja onda ,ajd da pišem ima o mnogo čemu a nazvah grupu,stranicu ovako..https://www.facebook.com/Srbomarijski-Zakoni-Od-Biblije.../ , eto klikni i idi vidi pa mi reci da li ti se dopada i ne plači više, život je nekada neumoljiv i sve ima svoj tok , svoje zašto i zato !
Фотографија корисника Србомаријски Закони Од Пре Библије До Данашње Србије


Србомаријски Закони Од Пре Библије До Данашње Србије

108 свиђања
2 прича о овоме
Biserka Vucetic Bar si imala najdivniju ljubav, nije u smrt otišao zato što je želeo otići od tebe .... !!! SREĆA - Desanka Maksimović Ne merim više vreme na sate, ni po sunčevom vrelom hodu; dan mi je kad njegove se oči vrate, i noć kad ponovo od mene odu. Ne merim sreću smehom, ni time da li je čežnja moja od njegove jača; sreća je meni kad bolno ćutim s njime, i kad nam srca biju ritmom plača. Nije mi žao što će života vode odneti i moje grane zelene; sad neka mladost i sve neka ode; on je zadivljen stao kraj mene.http://l.facebook.com/l.php...



COOLGRAPHIC.ORG

Biserka Vucetic Zivana Žaki moja ,kako sam ti tepala, I meni je bilo teško da produžim sa pisanjem , ali stihovi za tebe i Dekija iako samo par njih iznedriše se iz moje duše,neka sam te potstakla na plakanje , lakše ti je sada jel, znam po sebi . eh, da ti je znati ja skoro godinu dana plačem , pa to je neverovatno, ali istinito,šta ću, Bog i ja znamo zašto je to tako.A vas dvoje, znaš onako stalno zaljubljeni, prvo vašim dopisivanjem ,onda sve ostalo bili ste sve ono što sam sebi želela ... uvek vas se rado setim. Setih se kad si rekla ,ajde Biso molim te očešljaj me ti za matursku fotografiju, da budem za Dekija najlepša i sad mi idu suze kad se setim tvoje radisti za divnu frizuru, to je bilo nešto najmanje što sam mogla uraditi, ali odakle sam umela da nas sve onako sredim, neznam, ali znam pošto sam ja radila pano sa fotografija i čuvam ih sve. Nas sedamnaest veličanstvenih, tako sam nas nazvala... ma sve je tako divno, No, ja ostah da pevam onu "Nemoj mati ćilim tkati", po hiljadu se puta pitam zašto, zašto i zašto, na kraju saznah odgovor i izgleda idem sa ovoga sveta sa tim odgovorom, al šta đu, tu je što je, Ovde ću ti postaviti Zvezdu jer si ti za njega bila to i obasjavala ga kao da je on mesec. Moji stihovi za vas dvoje. Sjaj Meseče dok te obasjava ova zvezda sjajna , time prenesi mom dragom da je naša ljubav bajna, zato neuništivo traje i dalje je u mom srcu sjajna i dugotrajna. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=670094459759717&set=p.670094459759717&type=3&theater

Фотографија корисника Sladjana Pustahija
Spomenka Jahovic Da, dolazi polako ali sigurno ! Znas kako ja kazem ...Bog vidi sve .... lepo si sve napisala , foto gift je divan...vec sam ga uzela ...hvala!
Biserka Vucetic Molim,hvala puno za sliku . uzimaj sve što ti zatreba i hvala što pratiš od početkasve. poljubac , idemo na naše mesto ( u naše ćoše kod vodonoše)!

Biserka Vucetic O predivno, već mi je kao zaštitni znak RODU, u svim tekstovima u blogu postavljam to, već je primwtno, super je ,hvala !
Александар Матовић Хвала теби Бисерка што преносиш позитивну енергију Слава Роду што постојиш међу нама и нека ти је наша подршка подстрек за даљи рад у свом науму .









Mr Бисерка Вучетић ,из квантне земље  чудеса < бивствомарија >14.02.2016-допуњено-14.02.2017.г.


Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Нема коментара:

Постави коментар