среда, 6. јануар 2016.

BOŽIĆNA ODA RADOSTI




Večeras činim iskorak 







ovo je srce Hristov plam , uz mir Božji rado bih da ga kvantno noćas s vama      usnivam. A vi, da pročitate ovo za šta niste znali ,iako očekivali niste, ništa ni tražili niste,ni znali možda niste, al eto to je jedino što mogu srcu svom da dam.da ga vama na papiru i kvantno dam i jedino da ovo pročitate šaljem moleban ! Hvala, a ,onda ako želite lagano ću od vas da se udaljavam ,al kvantno ću biti sve bliža. Ne mori me za ovo ,ni mora, ni savesti  griža, jer ovo je samo moje, znam, ali od srca želim da baš vama moju Odu radosti dam ,noćas ću da je sanjam.
                                                               BOŽIĆNA ODA RADOSTI
Dovoljno je da samo vi budite tu ,
jer ako bih o ODI RADOSTI pesma mi ne sme sadržati gadosti.
Ako bih što god pisala o sreći, mogu , ali o njoj ne, sebi ne mogu ništa reći.
Za mene prag nade ne postoji,mora se steći u tome je i bol , jer muk je najveći i pomislim eto nema kud više boleti to je sve, o kako me sačeka  ljubav i razuveri  na pragu sna pojavi mi se i ko životni dah u moj san uvuče te. E nećeš više ne zvala se ja, pomislih  davno jednom i  gle sad , dođoh do još goreg saznanja.
Al ako ću hodat putem ka spoznanju, e tu si mi svakom rečju i noću i danju. jednom tvojom spoznatom rečju, uvidim te u još boljem i  divnijem zdanju.
Ako ćemo po veri Roda, vernost nam ne odnosi moda.
Ako ćemo po predanju, ljubav čuvam shodno svome zdanju.
Ako ćemo o njoj po pisanju, opisat je mogu shodno svome znanju.
Ako ćemo po peru pisanja, pero reče "o dade mu do znanja"i
nemoj misliti da ne zna, šta je pesnik hteo reći,
radije bi da čita, no na tvoju stranu preći.
A što drugo da ti kaže, kad i misli mu znaš i one te osnaže,
pa bez uvijanja piši , beli se papir ne puni bez pisanja,tako ljubav kuje svoje zdanje nađe način te daje namenjenom na znanje.
Ako ćemo po tom ko mi vrši u mislima oranja, prikupljenih za o tebi slovnim nitima zidanja u meni je tu ,već vidno nekoliko zdanja.
Vuk bi da se držim svog vilajetanja. Ako ćemo po genskoj Mikro Kozmi i Njegošu
svakom čo'jku brige manje ,dati li na znanje,svom ljubavlju izbrušenom brošu
nisam ni ja za to išćerat iz sebe sve i natovarit vošu
,al što manje u sebi ostane,
 ljepše jutro svane, 
a što ću ti ja kad u sebi imam letača, moj derane,
od letenja vasionom i misli mi nagomilane
pa izleću na čiju li radost i sreću,
e moj Brančilo vidim napisaćeš se ti
iako bih da prećutim i ne mogu reći i neću.

Ovom stihu imam dodati šta su tvoje misli
ako ćemo po rečima čoveka nam dragog
"pa nek se vidi ,nek se zna, nek ide svojim putem život". Ja dodajem samo ovo ,pa za put, kom cipele,a kom ćivot .
Ako ćemo po peru mi zvanom Brančilo, piši draga šta ti srcu milo, bar nek znade šta je pero ugodilo i nije ono " šta se pesniku snilo", već eto, nije fer prećutati,već se pera lati i šta reći ,sem, tako se dogodilo ,te kome krivo ,ili kome milo ,od toga se ne može uteći.
Hvala Bogu i datoj mi 'vakvoj sreći , darivat mi ovololiko, neizmernom merom ljubavi
za tebe ,to je zato što ste to baš vi ,moj neznani,a ipak meni "dani"
iz moje duše najdivnije satkani i ljubavlju zasluženom opevani !
Eto nama u ime Hristovog rođenja i najradosnijeg dana, ooo čudnog li puta ,vi u mojoj poemi ,moja ljubav dušom opevana !

Pa ko je kome, vi meni,ili ja vama ovde stranac.
Ovome i moram naći dobro rešenje.
Poema je sazdana karikama kao lanac 
za kraj upoimovanja i za umivanja , ove za te ljubavne mi duše. Budi tu ,nek mi se snovi ne ruše ,al , ključ "kanavac" i katanac !
Zagonetano - odgonetano, upletano-raspletano, zamršeno-odmršeno, sakriveno - otkriveno..., da ne smara , nek je lepa Mara pod samara.
Znam čekanje donosi čekanog, za sada kvantno kujemo - odjekuje čekam i čekaću i dočekaću i verujem da džentlmen je uvek zadnji . E tako i tad biće zaključano - otključano ! Verujem i najlepšu svoju poemu za Božić darujem, neka se zna, da u svojoj duhovnosti i ljubavi ja Vaše Visočanstvo, a moja ljubavi, carujem eto, sad znate zašto se peva ona Marije deli bela Kumrije, to je ono Biblijsko , a moje do sada neopevano a ovoliko ljubavno,
zato što srce zna , šta je uzvišeno i kao takvo Vama poklonjeno.
I kako se ono kaže ne tražim ni od koga išta , ne treba mi ništa.
pa tu je, šta je, a hteli Vi to ili ne, moje je srce stvoreno da Vam daje !
I Betoven je bio gluv, ali je čuo muziku svoje Ode radosti i ja sam svesna svoje slabosti , ali verujte  ova mi je ljubav ODA RADOSTI !


Eto, ugleda i svetlost dana ti, iz moje ljubavi  rođeni, pa zar je čudo što se rimuje ime sa rečju od ljubavi Sazdan ...... pa on se tako i mora zvati, jer za ljubav mi je darivan, i obelodanjuje se baš na ovakav za hrišćane, praznik i Blagdan ! I BI REČ Zato kazuj Marije deli bela Kumrije. Po Bibliji mori što ti je. I nemaše kud reče sve Marije, ali Gospod s Marijom nemaše dil, ostaj Zdravo Marijo  , ajt u plač ,kad mu je sve ovo san . San je samo da bi se snil i on nema dil ! Zdravo Marijo i že jesi na nebesi i da svjati se imja tvoje i nebrini za... ima raznih molitava ! 
   Evo jedne molitve divne kroz pesmu rečene. 



                               

      Eto moje priče, kraj svako nek po svom izboru da , a autorov koji je , to samo Bog i ona zna  !
"Iz zbirke Kvantna zemlja čudesa "< bivstvomaria > leta Gospodnjeg 2016 na Badnji dan januara 6.og.










                                          
                         KVANTNO ILI KOBAJAGI , ALI, NIJE BAŠ SVE TAKO  ...

Нема коментара:

Постави коментар