среда, 6. јануар 2016.

SREĆAN ROĐENDAN SPOMENKA






Spomenki   u bojama interneta



Jednoj Božijoj sireni za stihove stvorenoj ,a druga ko zvucima što dopiru iz lire "klepa" stihove  Spomenki i šalje ih Teslinim svemirskim ekranom golubicom "Živom" Božijom  izaslnicom da odzvanjaju joj u ušima ko divni zvuci proizvedeni lirom . Moji su stihovi posvećeni Spomenki divnoj ženi mojoj LORENI...


SPOMENKI U BOJAMA INTERNETA

Neko novo vreme došlo,
za nama je mnogo što-šta prošlo
Ni gorčina ni jed, kad-kad ne bole čoveka ,
a tek što nezna šta je narednih dana sled.
I tako mnogi u domu svom sede,
pogledaju vesti i sve one pročitane
lagano iz dana u dan  shvati se
za gubljenje vremena da li čitati vrede. ,
 I tako jednoga dana nasmeši mi se
jedno divno milo lice sa 'netovog ekrana.
 Kao da joj čuh glas,
kliknite za prijateljstvo čas
Pogledam zahtev ,postadosmo  fb znanci
 Iako čak u Kanadi , mi nismo stranci.
Ista nas je gruda zemlje hranila,
od svega se nekada zajednička domovina branila.
a sada smo po svetu  svuda raspršeni.
Pa eto opet ovaj čarobni ekran
mnogima već posta znan.
Al nju najviše od svih koje znam
Tesla joj beše ko za srce vezan.
Ah kako smo bliske   iako u tišini
 naravno bez graje, buke i vriske
A tek kako divna moja razumenka
pretpostavljate ime joj Spomenka.
Ko nebi nju za prijatelja da ima
kad je za mene tako fina,
kako li je od mene bližim ljudima
 Dopisujemo se nemo, često i sneno,
čekamo jedna drugu za priču da dođe čas
iako ne čusmo jedna drugoj glas.
Vrlo je čudno i neobično
 iz pisanih reči spoznati glas
No pre neki dan  kad smo se čule,
naravno da nije trebalo početi
s početne tačke gledišta.
 Sve ono što videh i čuh joj glas
upotpuni u meni sliku o njoj
ni manje ni više za tili čas.
A to koliko smo tada jedna drugoj besedile
da opisujem to sada one bi se reči obezvredile.
Toliko smo toga imale reći. Čim iscrpimo temu,
 odmah smo imale na koju drugu preći
 Ajme meni, koliko se toga imalo reći.
Ko bi pomislio da ću takvo prijateljstvo steći.
Čudno je i to da baš kako je zamišljah ,
tako je stvorena i nazvah je i LORENA,
i posta mi prijateljica  već ukorenjena.
Setih se da su nekada dve nepoznate
 po Suncu bile i seje, i sejke  i seke.
Nekako je čovek bliži kući iz zemlje daleke
kad sve što želi čuti čuje od od osobe drage neke.
Daleko,daleko i internetsko polje široko..
more duboko ,nebo široko internet iznad visoko
i sve najizvrsnije informacije ,što ona kaže "do nas doprije"
A Tesla tema neiscrpna,
Pa uz internet kaficu o Tesli , što su ko dva u jedan

tema  razgovora nam je i indijanka- teslijanka -
Srbijanka , ali i Teslijanac.
 Reč po reč pa spomene svoj Poreč,        
e tu su niti tanke nežne vragolanke.
Eto tako, mogla bih ja ovo pisat do zore,
al moram ić otvorit internetske prozore,
da joj pronađem miziku , upotpuniti joj ugođaj
 i divnu atmosferu da  zvucima tvore.
 kad joj se u ustima oglase čitajući
 rođendanske od mene reči ove ,
uz muziku još bolje shvatiće šta joj zbore.
Danas pisah stihove ko tri u jedan
Isusov, Spomenkin a samo će Teslin, ostat ne dorečen.
Kako mu reći, sem ono ko dečije voli-ne voli,voli -ne voli,
pa tako u nedogled, pretresamo teme i Tesline dileme
i ko zna koliki će još biti sled, al da završim
 i čestitam joj rođendan, jer Red, je Red.
Srećan ti draga Spomenka rođendan,
nek ti je svaki sve više razdragan ! .

Iz zbirke Kvantna zemlja čudesa >bivstvomaria< leta Gospodnjeg 2016,7. januara
 S prijateljskom ljubavlju za tebe  Biserka/Maria

Нема коментара:

Постави коментар