среда, 30. децембар 2015.

I BI SAN NA JAVI - JEST I DA BUDE NA VJEK I VJEKOVA, AMIN



       Staru 2015-tu godinu ispraćam  svojom najnovijom i prozom i pesmom baš onako  u kakvim osećanjima mi         je  godina protekla  
(Evo pišem, moje pero Brančilo kaže da mastila ima,a ja mu verujem .)
                   I BI SAN NA JAVI - JEST I DA BUDE NA VJEK I VJEKOVA, AMIN 
                                                
 Ćutim, pišem, u tišini,a bol ište još.
Nekako otpočeh  s proleća  i završavam na kraju jeseni i sam početak Zime , plačom i dalje i na posletku čuh svoj unutarnji glas !
 Ajde, ajde, Marije, Deli Bela Kumrije < dosta je  valjda plača.
Znam i rekoh da u boli je na kraju ushićenje.
Zato je bilo i lako i teško za mene i očiju mojih plačnih i  stalno  suznih i snenih,  one suzom ne daju da Bit u meni usahne i osećanjima da  Tvorčeva čar uvene , te  krvavim tragom godine ove oči su mi obeležene.
U svojim otkrivenim osećanjima,na kraju spoznah u pitanju šta je..
 Ko kaže da, ili ne? Zna se, ne, ne vraća se mladost nikada i nikome .
No, između mladosti i smrti stanu svi uzdasi za novim danima, koji će trajati dovoljno da se spozna, sve ono što nije.
Jedan jedva vidan pogled osta u osećanjima zadržan, iz čega shvatih da će ova pesma biti napisana i shvaćena šta napisah.
 Ovo je to - ono nešto zbog čega je vredelo ne spavati ,a i kad se malo spavalo buditi se i znati da je sadašnjost u kojoj je divno ovo osećati.
Da, bivstvovati radosno sa samom sobom u harmoniji ,sa smislom, osećati i biti i spoznati bit u biti upijenu iz Sanskriti i  san skriti i san živeti.
Zato hrlim osećanjima jer ću se duhovno pročišćenom  dušom i spoznatom duhovnošću duhovno naživeti i naljubiti.
To je jednako  dobro i još bolje i kao u svako doba kad gledamo se u ogledalo i vidimo bez obzira na vreme  u uglu srca živu, šćućurenu, al aktivnu, malu dušu,tešku svega 24 grama.
Tako mala a daje  veliki život čiji je duhovni,energetski i materijalni nosioc svega živog u nama, čiji je ujedno i sveukupni pokretač u nama ,kao i smiraj kad dođe kraj darivanih nam dana .
Duša je dar za snove i ozbiljnosti života , te nikada ih nije ni zalud, ni kasno snivati i život duhovnim smernicama  vođenih osećanjima kreativno  osmisliti i stvaralački  realizacijom ostvariti. 
Kao što važi za ljubav tako i za snove, nemoguće ih je ograničiti - trajno su u  pomeranju ka aktivnim evolucijskim promenama.
Jedino se osećanja ljubavi ne mogu planirati u njih se ne može i ne bi trebalo dirati, ona jednostavno iz nesvesnog isplivavaju u svesno i zato ta sloboda osećaja daje čoveku najdivniju eureku.
Tvorac daruje svakome šta je potrebno a ne traženo ,a to je u skladu sa čovekovim stremljenjima i uverenjima.
No,ako ću viđenje lično svoje ,nekako kroz praćeni đurđevak Tvorac mi dade i đurđevdanske kiše te osećah se kao kad u suzama napušta biblijski edenski vrt  Eva, te  i čuh  glas zapeva mi u osećanjima EVA-AVE  bez da ga ima ADAM- MADA duša ga dozva , te dve duše u proplakalim zorama- pevaju Zdravo Marija ili po ispraćaju praznika Ave Maria.
Pa jesu li dani to što sanjam san ,ili java,da budna sanjam i živim dati mi san , rešavajući istočna pitanja kroz  gregorijanski kalendar,spremajući se za julijansko radjanje i to kroz etarski nam ekran i svanjujući dan.
          

     Zato su osećanja  ova suzna kao suznom Đurđevku -Biserku  !
O Tvorče kakvog li uklopljenog imena ,po mitu Đurđevak nasta od Evinih suza ,a drugačije se zove Biserak. Čudan li neki za osećanja moja  primerak.
Pa kaže  čudnim  glasom IDI pevaj Zdravo Marija il Ave Maria... 
te ja rekoh meni novoj duhovnoj - Zdravo Marija i  uplovih u rešavanja Jav-nav i prav, u slobodi osećanja nadahnutog trenutka . 
Duhovnošću duhovnost duhovno duhom duh darujem i dobijam,
pa neka to večnošću  u osećanjima caruje, jer ovo je Misija što Tvorac daruje.
 Od Ave ili Zdravo Marijeee, što ti jeee...? Što ti je mori Marije, deli Kumrije ? 
 Tada čuh " Ne plači Evo ti duhovna ljubav  i najbolje što možeš živi jeee !" Evo ti Maro,uzmi ,male cipele i one uvek staju u velike za putovanje kroz večnost. AMIN! 
Čuh još jedno AMIN  i  neka  bude iz Tvorčevih ustiju u moje uši te  rekoh i treći put AMIN.
 Jasno čuh petloglasnika iz stare nam besmrtne  Lage Roda " Kukuriku lepa Mara pod samara " te pronađena uzeh za put svoje zlatnim nitima cipelice opšivene i ko Mara,  iz mene skrivene pod samara, izađoh  da od sebe sve dam , da iz sebe za vas  osećanja  svoja tkam ,stvarajući tako po sećanju osmislene predstave iz Božijeg mi dara, vredne  Rodu i nađoh im Para. 
Ps. I eto to je to. Ko bi rekao da ću živeti etarski san i kad je noć i kad je dan.
Ko bi rekao da ću iz sebe izlivati dušu , čekajući pri tom da mi redak svaki bude pročitan.
Ko bi rekao da ekran odašilje i prima poruke upućene i pristigle namenjenima, to je Teslina preteča nama ko ekran darivana.
I mi u Teslin svemirski ekran međ ostalima u sve i čuvamo Slovo Ljubve jer smo našeg  Roda  Božija Bića i Tvorbeni Bit Bivstva. Zato JEST I DA BUDE NA VJEK I VJEKOVA ,AMIN ! 
Džentlmen je uvek zadnji,,, ... i jeste... +++,,,

https://www.facebook.com/167430773314890/photos/a.424959560895342.97013.167430773314890/1009589669098992/?type=3&theater

BUDUĆNOST ostavljam za narednu godinu 2016 da objašnjavam, da je bila i biće u Duhovnoj formuli, Svetom Duhu, Duhovnoj informaciji,Duhonu,Duhovnim Vizijama,Etru, Osećanjima i novom  stvaranju iz  Dualnosti,sve navedeno <   ujedinjeni  čine DUHOVNU FIZIKU koju lagano pojašnjavam i pojasniću je u svim potrebnim segmentima u totalitetu ! Na čelu svega videh nam iz Roda DIKU ,te shvatih misiju svoju da stvaram ne sebi već svima Duhovnu fiziku !


Mr Biserka Vučetić,Iz kvantne zemlje čudesa <bivstvomarija>
30.12.2015.godine


Нема коментара:

Постави коментар