уторак, 8. децембар 2015.

КОНЕКЦИЈА КА СПОЗНАЈИ СУШТИНЕ


    Моја летелица за конекцију
Елем ... и после много, много и много година, 
изненада наступише у мени 
нека чудесно загонетна времена. 
Па без санскритског трвења и рвања
нека буде ко у оној нашој старој изреци 
<ком опанци а ком обојци, 
а у нај савременијем жаргону мени конектовање.
Тамо ме све радује, 
тамо ми ум царује,
 тамо ми Творац увек 
дивне мисли дарује.
 Све и да желим, назад не могу.
Из мог зачараног света
 једино што могу је то
 да на свој начин стварам.
Није баш да сам тако хтела,
али, чудни су путеви Господњи
и ко зна источна питања су 
нај тајанственија рађајућa појава, ...
 Ооо ево ... стиже летелица по свој бисер ... 
који излете из шкољке вани
и крећу у космичка пространства.
Иако гледам у екран пред собом и пишем, 
ко ми брани да конектована маштам и стварам ... 
Вратићу се кад схватим 
шта ми из ове конекције следује и / или,
шта ми је намењено, 
а шта пласирано и баш ме занима 
исход информација и схваћеност истих.
До тада будем ли сувише далеко, 
то је зато што сам исто толико удаљена
од решавања и схватања мојих интересовања.
Примицање или удаљавање 
од сопствених интересовања је лични избор, 
од тога и зависи све остало.
А интуитивном сусрету информације буду окидач
 и опет и опет и све је као по ко зна који пут, 
као у некој старој, прастарој и пра исконској игри ... 
никад завршеној ... отишла сам ... 
Велики поздрав, за сада ,,,!


Мали наставак након годину дана ...


Након годину дана од ове објаве ,видим да овај малоредни текст  има диван развој у домену мојих спознаја... више се не питам куда ме све ово води,јасно ми је да свако од нас има своје личне најпре духовно-интуитивне вибрације,а оне покрећу наше- енергетске вибрације којима се привлаче све позитивности или негативности у лични живот , а привући лјубав својим вибрацијама је нешто најузвишеније човечјем бићу ,те из тога схватих да су ми нека врата спознаје просто стално отворена и само је потребно у датом моменту одреаговати и прибележити ,како би о томе остао писани траг.     








СВЕ У СВОЈЕ ВРЕМЕ ,ПА И ОВАЈ ЛЕТ !
линк моје мале квантне летелице створен 10.12.2016. од - Тарин дах, дахтаријанка--ТАРУША https://3.bp.blogspot.com/-PUyc3TuEOhQ/VqcGOs0bm3I/AAAAAAAAF-M/QUr5aCZeoUo/s1600/ovni.gif  - линк







Мр.Бисерка Вучетић- Из квантне земље чудеса <бивствомарија> 08. 12.2015.г.

1 коментар:

  1. Cudi me da umete da pisete clanke i javno objavljujete a ne znate pravopis.To mi tako bode oci da ne mogu da se upustim u sustinu teksta.

    ОдговориИзбриши