петак, 16. октобар 2015.

SRBI ISTORIJSKI KLJUČ ASTRONAUTIKE OD VIMANA DO DANAŠNJIH DANA


                                                                 
                                                                          
                                

























SRBSKA BOGINJA SUNCA ASTARA -TARA I/ ILI BOŽIJA SVETLOST

Kuda putuje ovaj brod-duhovno,-zlatnom informacijom obelodanjuje !



                                   
U prvoj državi Srbiji konstruisana, a ja se setih da sam to i videla na zidu manastira Visoki 
Dečani !Pa evo neka vide i svi ostali i neverne Tome, ali i naši derani !

Na zidu manastira Dečani vide se uslikane                                                      
svemirske                                                               letelice od 35 sekunde na   videu.      Posle se u mislima oglasi Nojeva barka, sve do danas mi se vrzmalo po glavi sta mi je u njegovom imenu cudno NOE- s desna u levo , zamislite znaci EON.Poskocila sam od radosnog otkrica, no , s obzirom na to da mi je bilo potrebno prikupiti brodove od vaznosti napretka drustva ,ali sedam ,kao znak kosmickog broja...sta reci, a onda odzvoni mi pesma u glavi Brod za srecu krece ,podji samnom ti, i stalno dok u nekom materijali ne naidjoh na mali brodic skoji radi na daljinsko upravljanje, obradovah se , dodah i njega , a onda misli jednoga dana prosto vuku ka nekom tekstu, a ja kazem aha, prvo muzika i pustim one poznate melodije o Titaniku, kad tamo u pomenutom vam tekstu pise, parafriziram...Tesla je svoje prijatelje ,poznanike upozoravao da ne krenu tim brodom na putovanje jer ce se desiti nesreca. Morgan ga je poslusao i spasio se... Kao sto se zna TITANIK je potonuo, aha , a sto to ima veze samnom, pa neznam drugo sem da je trebalo citati o TITANIMA i svim bogovima kroz istoriju.... te krenuh da se i tu sa strpljivim radom i iscitavanjem materijala sa interneta. Bogme sam na svasta naisla, ali kad naidjoh na Teslinu recenicu Sta uciniti tj. kako nahraniti narod i cime ga napojiti, kad sam shvatila da sam ja to vec negde procitala, skakala sam od radosti,I moradoh razumeti da je to iz starih persijskih spisa, dakle i to sam otkrila. Setih se i tako je govorio Ne Zaratustra, u ovom slucaju Tesla ,a ja sam pratila svog starog pomenutog kolegu i pozeleh da kapiram bar malo i budem ZARATUSTRI DO NOZNIH PRSTIJU,ALI....ZIVOT JE HTEO DA SE I JA KAO ON  POPNEM NA BRDO, ZIVIM U PRIRODI OKRUZENA ARHEOLOSKIM NASELJIMA,                                   

Blagodetnim šumama i vinogradima, voćnjacima i pticcama i životinjama u svom okruženju i najdraži i najčudnije mi  je bilo kada su  laste obletele iznad moje glave tri kruga prečnika oko pola metra.  A Prisutni su se zapanjili ,jer ni oko cije glave nisu vise letele.. O Boze , sta reci, gledaj svoja posla i onako verovace u to samo oni koji su bili ocevidci...Teklo vreme, ,ja stalno nesto po kompjuteru citam i naidjem na ucenog tada jugoslovena Potocnika, koji je veoma dobro nacrtao svemirski brod slican Vimanama i verovatno bi ga uradio da ga nije prerano presrela kobna smrt.Bio je inzenjer, Teslin savremenik , Slovenac.... Teklo vreme, naisao maher, ode da poseti Kenedija, ovaj mu potrazi dozvolu da njegovi pronadu Potocnikove beleske o brodu ...rekoh sebi o svasta i ovako me stalno "hakerisu" i pitaju sta to ja istrazujem sto toliko citam , pa sta da kazem, penzionisani profesor i dozivotno usavrsavanje, zbilja sta bih rekla drugo. No, vratimo se na tok ove besede, Da,li je imalo veze ili ne ,ali slucajnost nije, pozeleh muziku i tamo me cekalo iznenadjenje .

                       Prvi you tube snimak.  Hjuston imamo problem....a ja se setih Apola 9 i Milivoja Jugina kako je izvestavao nas koji smo po celo vrenme iscekivali da ugledamo kako ce kosmonaut krociti na mesec i bi kao...Nil Armstrong je to prvi ucinio. Nasmejah se pa sta ima ovaj video veze sa necim sto ja citam ,kad ono,... da i ne zamislite. Tito u nasoj tada jugoslovenskoj Zheljavi sa nasim strucnjacima napravio Apolo 1jedan , 1961 g, ,pretekao Kenedija i nasao beleske. Kenedi ga nagradi kadilakom, tompuz cigaretama dozivotno ,uzivao je ugled i od gerilca postade najpostovaniji svetski predsednik , no on je posebna prica. 
                                      
 Žiga Virc režiser fima Houston we have a problem                                     
              Houston We have a problem

                I tako posle Potocnikovih crtanih svemirskih letelica , ja dodadoh i Apolo kao sestu, iiii sve do danas u 10 i 5 minute , ne razbistrih glavu da sam vec ugledala svemirsku letelicu sedmu, ali su se moje misli prosto pocele raspravljati jedne bi da to bude ta ,druge misli su nudile druge modele , o Boze ponudjena cak ....modela, pribelezih cas da je to 10 i 5minute,Zhurno sracunah i neke druge bitne brojeve i poskocih od radosti pitagorejski se poklapalo kosmicki,neverovatno. Tako sam dobila kosmicki broj sedam , i bitne brodove, a plus figurativno znacenje natovariti se tovarom nosivosti pa krenuti na put oko planete u ovom slucaju direktno u do sada nepojmljivo jezgro vecnosti i naravno setih se celog toka u otkrivanju ovih stvari . 
                       Naime dok me je proganjala misao o brodu, stvarala sam ime za Teslu i nazvala ga HOMO CONTENTIZACIKUS - PROSVETLJENI COVEK, jer je jedini on Tesla to ime dvostruko zasluzio ,   svojom posvecenoscu i radom ,a i sto nam je stvorio elektricnu energiju ovakvu kakvu iamamo i mnogo sto sta jos i sto znamo i sto ne znamo .
 Trece mu je bilo dotaci se problema i resenja jezgra odakle coveku sva znanja pristizu, al ponesto ostavi da i mi tragamo. Slusam ja tu noc citajuci o Tesli sve sto mogu naci, i po kozna koji put okrecem pesmu od Frenka Sinatre- Stranac u noci, ,a onda prosetam na fejzbuk da postavim nesto u IZABRANE UMOVE UNIVERZUMA, kad tamo Paulo Koelho kaze kako ga neko kritikuje sto voli da slusa tu pesmu. Rekoh ,o Boze ,ovo nije slucajno, ali sta stim, i onda, uocih njegove Alepe, tosu mali video snimci koje su mu priredili prijatelji ,a delovi su njegove knjige ALEP za koju su mu i darivali njih.  

Znadoh da sada to nesto na mom putu kao i uvek, vec sve dobro prati i shvatam, on kao pravi stranac u noci i to poznati pisac, sa cime bi imao veze u odnosu sa mojim radom, Wauuuu, naidjem u materijalu koji sam citala o Marku Tvenu i Tesli da postoji pretpostavka o tome da je Tven ,najbolji Teslin prijatelj po njemu napisao svoju novelu TAJANSTVENI STRANAC, da bi se pre par dana kada sam na ovde jednu Teslinu fotografiju prokomentarisala o kako bi bilo lepo da mi iz tih mehurica izlaze moje bitne reci koje su me vodile da stvaram neku novu fiziku i time predstavim rad .

Srbi istorijski  ključ astronautike od vimana do današnjih dana                                        
   
                                                         A onda pojavi se  za svetsko finale, da baš on Bogom dan dobrim "kovačkim zanatom" darivan te mi se pred očima ukaza letelica, ma šta letelica  svemirski  brod što odradi za čitavo čovečanstvo a ne samo za svoj ROD tek danas kad su mi u glavi jedna za drugom misli i ideje kako bi izgledao neki novi svemirski brod. O Bože jedva stigoh da  zabeležim,misli su slale poruke koje su curile ko vrcani med...   
Bogdan Majkić  Inovator No1                                                                             
                       
.                    



  
    Znam da pobedi pravda je red inače ne bi ovako reči tekle  ko iz saća med .  Nisam ni Pitagora, ni Arhimed, nTesla, ni Darvinov djed ... al sam ja Biserka Maria kojoj      se dogodi ova ispricana vam storija, koja je delic iz moje novo stvarane fizike.
               
     Prakticno i galakticno, zar ne .kao moj vec naucno dat obrazovni sistem rada. a na kraju znate sta slusam kada ovako sta postignem i iskljucivo tada....Shawne Sioux war dance.Znam ode "matriks" jer ja sve igrajuci ,ovo dobro odigrah !I nisam kriva sto sam' vaka ,ispred kapije BOGOVA na Kosovu rodila me majka STAKA.
                                            


       https://www.youtube.com/watch?v=IoSz-9JkavI   

Нема коментара:

Постави коментар