понедељак, 19. октобар 2015.

POSLE TESLIONA NAREDNI JE OSNOVNI DUHON



Kad moje ruke ne mogu dotaći ljude koji su bliski mome srcu,     ja ih zagrlim dušom reče neko...

- A ja kažem, izadjoh i krenuh put  Univerzuma iz  zatočeništva duše i te mozaičke prikupih deliće . kazah-ako sam ja JA,ti si TI, on je ON,mi smo MI- ko ste onda VI, a ko su ONI Još uvek TESLIONI! 

- Neka,al moji su DUHONI ! TI i JA. Moj Duhon i ja < u tome je Univerzalna
harmonija, izvire iz muško ženskog principa iz kojih sve nastaje i nestaje.
No, takvi kakvi jesu samo potencijalno postoje.
A mogli su birati i biti ptice i jedna bi umrla pevajući ,al su samo potencijalni ,
gde jedna zna da je fantom, davno ugasle zvezde koja  sija noću ,

pa i tu je opet umešan polaritet i to Jin i Jang-crno belo ili noć i dan


u kružnom toku Zemlje, gde je moguće samo teleportacijom fantomski
 uviti dušom ono što još nije ni svesno da postoji. Tako daleko, a tako blizu.
Za pronašle se duše tako je od vajkada, bilo i biće.Na javi slova izlivena,
 um raduju i čitalačka srca greju, a iz duše suze liju, hlade se, dok po srcu
 ko pahulje ,da traga nema u tišini veju li veju.
A onda znam raskraviće proleće te ledene pahulje  i već kao da ih gledam ,
 kako samo u svojim  mislima ljubavlju uvijeni, plešu slobodno po
Teslinom svemirskom ekranu, jer jedino im  tu život ne može uvesti zabranu.
Pleše se po EONU gde kao od vajkada uzima  ih pod svoje praiskonsko jezgro
PRAMAJANA i tako iz istrglih se kandži svetova, jezde kosmosom,
radujući se tome što beskrajno mogu divaniti o nekadašnjm radostima,
dok kroz priču udišu šumske i livadske radosti koje će im se prostirati
odavde do večnosti , jer su te radosti zauvek ostale njihove,  uprkos svim nedaćama.
 Kao takve u njima su sa svim žuborima potoka bistrih i
pitke vode, sa svim vilinskim izvorima, šumskim voćem i na pašnjacima sa belim stadima, što se od miline bele po mirisnim  livadama.
 Znajući da đurđevak raste samo za one koji ga mirišući udišu svo božanstvo koje im stisnuvši zemlju sa travom mešaju misli kosmosa sa javom  i ne mire se sa zaboravom .

No, nemaju sve ptice privilegiju da umiru pevajući, po neka od slušanja reči  utihne i zaćuti u suzama.
Ko će ga znati ko će se još pridružiti mom pisanju i čitanju.
Eto najpre mi se" pridruži"Branka Ćopića pero Brančilo, a nijedna se nauka nije
stvarala originalnije iz duhovnog kao što se otelotvorenim suzama Fizici dodade
ovaj dizajn sa ciljem da više njih srodnih sjedini  u nauku DUHOVNA FIZIKA ,
gde će  im se od vajkada postojeći, a tek sad  život iznedriti u večni !...

 Osnovni  DUHON ,sad mi je jasno zašto je duh tik uz mene s leve moje strane a sa rukama u džepovima mirno pratio kako pišem Brančilovu besedu.... a jedino što je rekao bile su dve reči nakon napisane besede.Da, da kao da je izgovorio AL -  HEMIJA ...e duše u džemperu boje cigle i u teget pantalonama setih se hemije i fizike, ali da, jasno mi je, u pitanju je ustvari ALHEMIJA iz BOŽANSKOG EONA i ETRA kao petog elementa, da baš tako. HVALA Samo vi pišite samnom znam već koja nam je sledeća tema< Rešavanje problema !
 < bivstvomaria.>10.03.2015 u 07 i 36 minute.7
 Tvorbeni duhon zbrajanjem nosi u sebi osnovne brojeve 1+0+0+3+2+0+1+5= 12,1+2- 3 i drugi broj je 7+3+6-16, 1+6= 7  7+3 ,,,10    1+0 je 1.i dopuna 15.10.2015 u 23 i 32 minute što daje broj 7 , prethodi broj 1 i sada 7 daju zbirno   8 a to je večitost .Neverovatno ali istinito večna će muzika univerzuma pratiti tekst , uostalom u takvom je ekranu i nastala I ponela broj 1 i 7 da bi se sjedinili u večitu osmicu !  https://www.facebook.com/WomensSpiritualPoetry/photos/a.435943889802993.103724.435919906472058/633091236754923/?type=1&theater





   

Нема коментара:

Постави коментар