субота, 26. август 2017.

ГОВОР СВЕТОГ ДУХА ЊЕМУ ЗНАНO < ШТО - КАКО-KOME И ЗАШТО




С времена на време на земљу слети велики дух и дошапне неку тајну некоме. 



Очигледно су видне промене у мени , већ подуже време наилазим на све боље детаље у смислу објашњења Теслиног дела од стране неког  доброг познаваоца његовог рада.  Слушајући пажљиво један видео  ноћас  успавала сам се нисам одмах могла да објашњавам и препоручим вам га ,но, чим сам се пробудила учиних то. а ја гледах  даље на  You Tube и вероватно  је тако требало  , те ево, задржах пажњу на овом видеу и баш је овако као што ово написах .  <  Дивно ,хвала ,уместо 56 минуте и 6  секунди ,колико овај видео траје  ,ово сам пар сати веома пажљиво  пратила ,а онда ово написала , задржавала  сам се свуда где је то требало, а и враћах се више пута , те на тај начин обратих пажњу на   сваку битну ставку при тумачењу из домена Теслиних достигнућа, неке ствари баш добро схватих. Предлажем да овај видео пажљиво слушате, можда из тога и ви схватите какву битну поруку, а сигурна сам да ме и у оном тро-часовном видеу чека неко изненађење,али је ето, требало да  одгледам и себи растумачим овај видео о којем  пишем, па да се после вратим   том дуго-трајном   снимку. Наравно из чијег  оквира брижно пратих све оно што се између осталог говорило о таласима; ниске фреквеније,преноса енергије  кроз земљу, преноса електро магнетних таласа кроз воду  до у највеће океанске дубине. али обратите пажњу и на нешто што вам не сме промаћи . Размислите и о томе шта се ту крије о преносу  електро магнетним таласима ЕТРОМ, самим тим и о мислите мало и на ДУХОВНЕ ТАЛАСЕ И О ДУХОВНИМ ЗРАЦИМА. Затим позабавите се мло чињеницом да је Тесла пре уласка у зграду трипута обилазио око ње, или кад је из њеизлазио то исто чинио,а тек онда продужио тамо куда иде. Шта би то  Тесли значило значило , да ли је на неки начин условљавао или разусловљавао можда ту неку енергију са којом је баш ту радио."То троструко обилажење око зграде хотела у којој је становао, и то је обавезно чинио увек пре него уђе у зграду или кадизађе." Да ,неке је ствари разумео пре свих тадашњих , садашњих ,а богме како стоје ствари и  пре многих будућих људи. Он је каже се стварно први чуо сигнале ометајућим звуцима , они су до њега допирали са неког другог света ,или је то чуо неки међу-планетарни "разговор". Толико за сада о њему а рекла бих коју реч о томе да постоји неко ко је видео и осетио нешто што се може описати као  Божије провиђење јер је то и било.
Елем, то нешто о чему је сада реч било је  слично  глобусу по величини, по реаговању и брзини јављања  слично и као  у виду лоптасте муње, а са својим појавним  деловањем на нај оригиналније преобликовање свести. Да је наведено истина,потврђујем под пуном моралном и етичком свешћу, јер се то мени догодило. Хм, при свему томе требало је остати у контакту са реалношћу и стрпљиво описивати једну,по једну ситницу а које се све више усложњавају,  и то у смислу све већег броја појашњења нечега наизглед не схватљивог. Надам се да ћу имати времена да до краја добијем потребне информације те ћу вам их несебично преносити овим путем.

 " Сетите се прича наших старих људи  који су нам причали наизглед бајке а причајући нам ту неку древну истину , коју су и они од неког чули или је неко њихов то доживео важно је да се сасвим унесу у оно што причају тако да нам   измаме пажњу да смо жељни сваке речи коју слушамо и онда од једном нам саопште. И сада се сећам тих прича са максимално отвореним очима и као кроз шапат тај глас допире до нас " Децо нешто га је ТРИ пута обилазило , на смрт се преплашио или преплашила , а често се од тог страха и стреса није ни преживело. Старина се увек трудио да добро нагласи те речи и ми, бар ја, то оригинално памтим, док ово пишем сећање се враћа те пишем како нам је казивано. Сигурно свако од вас зна по коју причу из овога домена, можете је испод овог текста и написати као коментар ... То што смо о томе слушали нису бајке , то су неке Божије духовне силе. Па видите и сила Светога Духа  до данас многима је још не схватљива појава, акамоли те застрашујуће приче о којима се мало зна,а ли о њима знају они којима се такво нешто и догодило  . Пре него што будем објаснила о томе нечему што три пута  обилази поједине људе   догодило се и мени,  а ја сам свесно читав тај ток пропратила. овом приликом  питам се "зашто је Никола Тесла пре уласка у хотел где је становао,најпре три пута обилазио зграду ,па тек онда ушао у њу? Шта је он то знао ,што други и данас не знају? Да л је радећи то у ствари чувао себе од непознатих сила које су му ометале рад ? Уколико јесте, одакле му то,  које су то силе -енергије? Шта је он то  још тада знао ?... На те силе које могу деловати на човека може се утицати само ,ако су на истој фреквенцији , али онда ја кажем да оне и на човека могу деловати само ако су тада на истој фреквенцији , а не бих о томе да ли је то нешто магијског порекла као и то,  питање је да ли је он био сујеверан? Али ето, Тесла  је сматрао да те неке ометајуће силе  на тај начин одагна са тог простора ,а онда уђе у зграду и ради неометано или пак кад излази,одагна од себе ту енергију и тако ослобођен ње иде  куда је кренуо. Познато је да је сатима сасвим смирено, као да спава са отвореним очима, проводио време у неком свом свету , тј, тада је све своје пројекте на тај начин тестирао, проверавајући и њихов рад  на исти начин и тек када би до нај ситнијег детаља проверио и усавршио неки патент,тек онда је приступао изради истог. Док о овоме пишем у мени нешто запева "Коларићу ,панићу, плетемо се самићу. Сами себе заплићемо,сами себе разплићемо", О Боже, дивног ли чуда то и је одговор заплитања и расплитања, каоу игри , тако и у делу застрашивања, опкољен и то је , страх је страх. Но, објаснићу на свом примеру пошто мииз дубине душе одјекну та песмица из детињства као неки мој унутарњи одговор на постављено питање, па се питам има ли ту неке везе и биће да је баш тако... да и у његовом и у мом случају је исто у делу...сами себе заплићемо...сами себе разплићемо. и ово моје расплитање траје баш много дуго,а видећемо докле ће, вероватно да тако треба  бити. С обзиром на то да  ја и онако разматрам срж онога што значи БИТ и то космичким информацијама. Космичке информације добијам на на нај различитије начине, ,оне ми чине заплет и ваља их одгонетнути доћи до расплета. Е свакако да то не бих баш тако могла одгонетати да није уследило то што јесте, те ћу прво навести шта је о томе Тесла рекао за своје искуство и он је прво чуо звуке...
 А кад већ поменух Теслу он је први забележио  звуке које је чуо из свемира 1899 г. верујући како су они  сигнали интелигентног живота. Хм  и неке  друге сличности у чудним дешавањима  нам се подударају, те ћу их ја једну по једну и описати овде у оквиру оваквих текстова... Најпре ево шта је Никола Тесла написао  како је рекао  о међу-планетарним  сигналима  које  је чуо.
    Записао је :
" Никада нећу заборавити прве осећаје које сам доживео када ми је синуло да сам проматрао нешто потенцијално несагледиве важности за човечанство. Имао сам осећај као да присуствујем рођењу новог знања илиоткрића велике истине. Још и данас се врло јасно сећам тог догађаја и апарата , као да је и сада испред мене.
      Моја прва проматрања позитивно су ме престрашила јер су у себи имала нешто мистериозно да не кажем натприродно. Био сам сам у лабораторији и била је ноћ. но тада ми на памет није пала идеја да су те сметње можда интелигентно контролисани сигнали.
    Промене које сам приметио биле су периодичне, с толико јасним карактеристикама броја и реда да их нисам могао повезати ни са чим што ми је било познато. Биле су ми познате . наравно, такве електричне сметње с обзиром да је њихов извор било сунце, поларна светлост или пак земљине конвекционе струје,али оне, сигуран сам,нису биле узрок ономе што сам ја чуо.
Иако нисам могао дешифровати њихово значење, било ми је немогуће да о њима размишљам као о нечему случајном. У мени константно расте осећај да сам био први човек који је чуо поздрав једне планете. Никола Тесла  . Толико о томе, а има и онај други пример када је чуојак звук удаљене кочије ,која с приближавала, епилог рецитовао је Фауста ...загледао се у сунце и схватио , нацртао и створио мотор за наизменичну струју...
 

     Ево линка < Nikola Tesla misteriozni gospodin <  https://www.youtube.com/watch?v=VNyFmtUYSY8  i  и видеа о овоме што наведох.
      А овако по угледу на Теслу ја описујем свој истинити доживљај који ми се давно догодио  02.јула1975.   
" Никада нећу заборавити прве осећаје који су настали за време и после тог нечег доживљеног те далеке ноћи 02 јула 1975 године. наиме када  при изласку из пољског вецеа чух ,након што се од објекта удаљих једва нешто више од своје  дужине тела . БАМ ,заорио се јак звук у виду  страшног треска о тло иза мојих леђа. Окренула сам се улево ,онако као само до струка и уочила врата која су пала замном. Да баш тако ,пала су за мном, Од једном иако сам била преплашена  почела сам вишеструко размишљати  о призору. Како сам тек једва више но дужином свог тела прешла пут из вецеа ка кући,,врата су замном пала само корак од њих ме је делио. Тада ми је синуло  у глави пробистрио ми се ум, дајући ми до знања да сам проматрала нешто потенцијално несагледиве важности не само за мене но и за човечанство. Све се догодило у трен али ја сам имала осећај навале мисли у свом уму. Како се то догодилo. Никог у вецеу сем мене није било. Ја из страха  врата која су била полу ушкринута ка унутра нисам ни пипнула , а она су чак и пала за мном. Питања су се низала једно за другим не вероватном брзином. Да би врата овако пала то нешто би их најпре морало добро узети у своје окриље, ишчупати их из баглама, подићи их у вис,учинити покрет у облику замаха   и бацити их за мном. Размишљах о свему томе  и у мислима ми заталаса реч " е свашта" и не изговорих је ,положих руку на стомак  јер ми је у њему била беба . Прибрано хтедох кренути даље  онако са руком на стомаку и тада се предамном одиграше невероватне сцене. Имала  сам осећај као да присуствујем рођењу новог знања или открића велике истине. Још и данас се врло јасно сећам тог догађаја и апарата или шта је већ то нешто било , као да је и сада испред мене.
Баш кад намеравах кренути ка кући осетих истовремено да су ми стопала као причвршћена за тло ,а тело ми се пови ка напред и врати назад док сам окретала главу пратећи кретање нечега што крену трчати у круг око мене. " Размишљање ми прекину неки осећај струјања ваздуха око ногу. Осетила сам да се нешто просто мота око мојих ногу  а ја не могу видети шта би  то могло бити. Што би стари људи рекли три пута ме је нешто обилазило ,а затим кренуло пут травнате чистине обасјане сијаличним светлом са бандере. Запањено сам зурила у необично кретање још необичније појаве. Личило је на нешто попут сиве кугле као да је неко кученце смотано у куглу и откотрљане великом брзином кретања. Наиме, гледала сам у то двоструко кретање, једно је било кретање око своје осе и друго кретање унапред које је било много брже од првонаведеног. Тај назови глобус изгледао је као да је сачињен од згуснуте ваздушасте провидне творевине пре него материје. од које је једна била веома густа и подсећала на драп боју, а друга је била мање згуснута енергија,као каква супстанца и подсећала на нешто као сребрнасто, али се јасно уочавало двоструко кретање, у тој брзини уочавала сам двоструки систем кретања. Све је изгледало као да сам актер у  неком фантази филму. Док је год могло пратила сам појаву,која је затим трагом нестала у мрак. Трептала сам неколико секунде као да сам од себе саме тражила потврду  будности и проверу да не сањам будна стојећи поред куће и добро сам знала да сам ите како будна...  
  Моја прва проматрања  су ме буквално престрашила и телесно паралисала  али ум ми се некако истога момента преобликовао у нешто најпозитивније што ми се је могло догодити . Иако сам била  престрашена схватила сам одмах да све то има  у себи нешто мистериозно, да не кажем натприродно. Била  сам сама у вецеу и тек је почела летња ноћ око 21 час. Но тада ми на памет није пала идеја да је то Божије провиђење неке узвишене интелигенције  са можда јасним сметњама  како бих уочила и схватила да су то интелектуално контролисани сигнали конкретном видном појавом .
   Промене које сам истога момента приметила ,а затим су биле периодичне са толико јасним карактеристикама броја и реда питања да их  нисам могла повезати ни са чим што ми је било познато. биле су ми ,наравно, познате приче из давних времена ,њих су нам причали стари људи у селу на прелима, како су и они чули да је неко био обилажен три пута,престравио се или престравила се и  најчешће се од те одузетости и завршило смрћу те особе.Већ сам то на почетку текста навела. С обзиром на то да је извор тог дешавања било нешто узвишено, уз месечину и сјаја који је улично светло постављено пар метара од куће  обасјавало простор где се необичан доживљај одвијао, а не ноћ, мрак , мој страх од непознате средине у коју сам пар дана пре тога дошла и томе слично, Додајем и то д је нека земљина енергија  показала  сву своју моћ у мојој престрашености паралисала ми је стопала држећи их чврсто уза се и нисам се могла помакнути ,али оне, сигурна сам,нису биле узрок ономе што сам ја видела .
  Иако нисам могла дешифровати њихово значење,  то ми је у том тренутку било немогуће  да о њима размишљам као о нечему случајном. У мени од онда до јутрос када ми се све ово пробистрило након одгледаног видеа  о којем је овде реч а то је Никола Тесла> Мистериозни господин<константно у мени расте осећај да сам била прва  која је Божјим провиђењем видела нешто што ми је јасно указивало на перпетум мобиле на могућност уобличавања неког апарата,можда справе или шта је већ а која ће у основи имати све виђене елементе двоструког кретања. Једно је јасно,али тек данас  када сам прочитала наведенн текст који је Никола Тесла написао о сигналима са неке друге планете, пошто је ово било толико слично из тог разлога сам ово и написала. Иначе има подоста необичних подударања у Теслином и мом животу ,а то  ћу навести у следећем раду под насловом  ТЕСЛИН И МОЈ ЧВОР-ТЕСЛОЛОГОЈАНА ДУХОВЕДМАЈАНА -ДУХОСТВАРАЊЕ .

Мр Бисерка Вучетић Из квантне земље чудеса за <бивствомарија> лета Господњег 2017 ,27.августа у 05 и 45 минуте



Нема коментара:

Постави коментар