среда, 2. август 2017.

ДУХОВАЊЕ -СРПСКОМ ТРИЈАДОМ ГРОМОВНИКА-ПЕРУН-ИЛИЈА и НИКОЛА ТЕСЛА ОБЈАШЊЕНА ДУХОВНА ФИЗИКА





ДУХОВАЊЕ-ОРИГИНАЛНА ДУХОВНА ФИЗИКА У ЛИКУ ТРИ СВЕТА СРБСКА ГРОМОВНИКА ПЕРУН-ИЛИЈА- НИКОЛА ТЕСЛА 









ПЕРУН ИЛИЈА И НИКОЛА ТЕСЛА-СРБСКА СВЕТА ТРИЈАДА ГРОМОВНИКА=ДУХОВНА ФИЗИКА 
Космичка информација к'о Муња 
на имена Перун,Илија и Никола пада 
Онако при буђењу из подсвести ми
 космичком информацијом засјаше 
три "звезде" из Рода Срба,
сјајна ТРИЈАДА ,
те духовне српске звезде засјаше
ко небеска  ПЛЕЈАДА .
Из неке чудне мраке 
добих његошевске поруке ваке,
"То не бејаху свраке,ни птичурине било как'е,
већ то бјеше Перунова птица Орлица -Матер Сва
што са неба  духовно ваздан сја,




ал ту бјеше и птица из јата гаврана ,
што и данас светог Илију и духовно храни
и ту на послетку бјеше бјела птица,ко из Библије Кумрија,
Кумрија -бијела птица голубица-
што из ње пунише се Николе Тесле духовна енергија."
Тај врли небески свет ,посла ми абер на овај земаљски планет'
да у тишини,док духовно шапућу ми 
"Не брини загази у тишини, у тај духовни свет фини"
и за своју Духовну Физику
нај оригиналнији пример 
звездама падалицама овом информацијом обелодани
 и у  Божију истину је уткај, 
живост својој стварајућој науци дај. 
Не бригај, не више сузом, већ радосно стварај.
И знај, ни једну свету информацију
не пропуштај и не игнорирај,
само пиши и речима се играј. 
Јасно  да  је свет  нешто између-  СИВИ-
Између белог и црног- увек је  СИВО
Хм, Перунова орлица је Матер Сва, 
Боја црна је боја гаврана -
гавраница-што хранише свеца званог Илија  ,
а боја голубице  је бела,
 што беше Теслина духовна енергија цела .
Има ли шта боље,
уз мало своје а вишеТворчеве воље,
баш данас на празник Светога Илије -објашњавати битије.
Да, да на празник громовника, 
што све ово излази ми квантно,
ал јасно к'о слика, ово је прилика 
за објашњење шта је ДУХОВНА ФИЗИКА,
Објаснити је кроз СРБСКО ТРОЈСТВО ГРОМОВНИКА.
Има ли истинитије објашњење за науку ДУХОВНА ФИЗИКА 
од наведена ТРИ СРПСКА СВЕТА ЛИКА. 
Еј људи, име Перун  или први слог с десна у лево ПЕ-ЕП -РУНА...
па може се рећи да је и Еп  чувених Руна... именом нама остављен траг ,
као и писмом САНСКРИТА-
 што сама реч каже САН СКРИТА- скривени сан, 
ИСТИНА СКРИТА-КРИТА- РИТА , 
а духовно се РИТА да би  И ТА истина  
 ИЛИЈА-ИЛИ- ЈА- 
Илија је нешто између протеклог 
то јест тадашњег садашњег времена и садашњег , 
а и у будућности , што ћу рећи ИЛИ ЈА -

Никола- ИН- КОЛА- нема енергетског Божијег кола 
 без имена Т ЕСЛА НИКОЛА 
и  дао је Никола нај ИН интегрално коло - 
а ТЕСЛА ,па то значи ТЕ-СЛА, СЛАХ ТЕ 
 да проследиш свету знања из србског светог завештања.
 Да напишем баш данас на Светог Илију ,ово посла сам Бог,
речи примљене из подсвести исплибаху до свесног стања мог,
Овде више нема збора ,до мене допире синхроницитет, 
чујем одушевљења небескога хора,
Ово се људи мораде објавити 
наведена србска три духовна лика 
су дефинитивно појашњење ,
нема више ТВОРБЕНОГ РИЗИКА
предстојеће свете науке 
што назвах је ДУХОВНА ФИЗИКА.
Ето тако кад Творац задатак ми да,
да решавам-раније сузом,
а сада више Он ,мало ја и 
кроз света три србска лика ,
србска лика-ТРИ ГРОМОВНИКА,
загонетка ДУХОВНА ФИЗИКА 
БИ И ОДГОНЕТНУТА! 
А ова у срцу ми као диносаурусова вика, 
гања душу да речи излете силином к'о РИКА ,
те овом песмом  мене обликују у ПЕСНИКА.
Јер ова је песма сишла на дан ТРИ ГРОМОВНИКА  
као виђење ДУХОВНЕ ФИЗИКЕ-
уткана је у кола ДУХОВНИХ КОЧИЈА 
кроз три света србска лика,која путују заједно
у Теслина света енергетска кола !
Те ћу је назвати  
СРБСКА СВЕТА ТРИЈАДА ГРОМОВНИКА  
=ДУХОВНА ФИЗИКА 
и наста ово кроз мене малог говорника ,
мало ли је зар,
од мене ово на дар !
За мене је ово најдивнија прилика, 
што ми Творац омогући 
да на дан Светога Илије, 
појасним ово што ми је у срцу сваким даном све милије.
Док душа пева због откровења духовне физике 
у срцу ми нема дивније музике.
Из подсвести у свест  одзвањају ми духовна звона,
знам, воде ме одавде кроз музику милиона. 
Схватих Перунову поруку за назив ХИМАЛАЈИ-
 а значи И ЈА ЛАМИХ
 у имену том скрио је сву тајну,
а ја вам ето написах ове стихове,
откривши вам њима тајну,
написах нам песму бајну и сјајну.
Кружиће она небеским кочијама,
док у њима вози се сваки Лама,
дуваће ветрови светом јаки ,
за истину о ДУХОВНОЈ ФИЗИЦИ
 овом песмом чуће човек сваки!
То је моја статистика 
и ветровит аргумент истинит јаки!  Мр Б.В.



ДУХОВАЊЕ-ДУХОВНА ФИЗИКА -Има ли духовно,енергетски и телесно шта истинитије од ове свете србске истине ?
СВЕТО ДУХОВНО-ЕНЕРГЕТСКО И МАТЕРИЈАЛИЗОВАНО БЛАГО СРПСКОГ РОДА-ТРИ ГРОМОВНИКА -ОТЕЛОТВОРЕНА У ТРИ СВЕТА СРБИНА -У ТРИ СВЕТА СРПСКА  ДУХОВНО ЕНЕРГЕТСКА ГРОМОВНИКА-

СВЕТИ ПЕРУН ПРА СРБСКИ ГРОМОВНИК,















СВЕТИ ИЛИЈА ГРОМОВНИК 







 

 НИКОЛА ТЕСЛА-СВЕТИ НАУЧНИ ГРОМОВНИК.

НИКОЛА ТЕСЛА је ПЛАНЕТАРНИ ДУХОВНО-ЕНЕРГЕТСКИ СВЕТАЦ - ИНФОРМАЦИОНИ УЈЕДИНИТЕЉ СВЕТА.

КАО ШТО ЈЕ ТВОРАЦ  УНИВЕРЗУМА  СТВОРИТЕЉ ГРОМОВА И МУЊА- ТАКО ЈЕ НИКОЛА ТЕСЛА  НА ПЛАНЕТИ ЗЕМЉИ СТВОРИТЕЉ ГРОМОВА И МУЊА !
ЗА РОД АМИН !  
 Пс. и без статистике ово научно духовање је опште позната манифестација.Они су три DNK србска ДУХОНА,три после уникатног Творца нај јача енергетска снага србског РОДА материјализована у три тела : Перуна ,Илије и Николе Тесле -тиме чине СВЕТО СРБСКО ТРОЈСТВО ЕНЕРГИЈЕ -ГРОМОВНИКА јавности позната,сада и на овај начин саопштено.За бивствомарија- Мр Бисерка М. Вучетић 

За крај  навођењем србске  изреке    битне за уобличавање ДУХОВНЕ ФИЗИКЕ сунце ће ми и у духовном смислу бити све милије .

ОД СВЕТОГА ИЛИЈЕ- СУНЦЕ СВЕ МИЛИЈЕ  

ГРОМОВНИК - Небески симбол Божје Индре који је чувао Анђе небеску мудрост богова,


  Из квантне земље чудеса ДУХОВАЊЕ - за бивствомарија Мр Бисерка М Вучетић лета господњег 2017 на Светог Илију 02. августа у 12 сати и 17 минуте.


 Сазнајте све оно што вас о муњамаи громовима  http://www.crometeo.hr/procitajte-sve-sto-morate-znati-o-munjama-i-gromovima/
Чудо у Аранђеловцу...  http://www.dnevne.rs/zuta-stampa/cudo-u-arandelovcu-u-dvoristu-porodice-mitrovic-grom-udario-u-stari-hrast-a-ispod-njega-se-krilo-pravo-bogatstvo

Нема коментара:

Постави коментар