уторак, 28. март 2017.

ОД ЗЛАТНЕ КОСМИЧКЕ ИНФОРМАЦИЈЕ О БОЖИЈОЈ И ТЕСЛИНОЈ -ДО ДУХОВНЕ ЕНЕРГИЈЕ ТРОЈСТВА У СИНХРОНИЦИТЕТУ


ЧОВЕК ЈЕ САСТАВЉЕН ОД ТРОЈАКИХ ЧИСТИХ ИНФОРМАЦИЈА, ДУХОВНИХ ,ЕНЕРГЕТСКИХ И МАТЕРИЈАЛНИХ- 
                                                                     а када је реч о самом настанку  у две особе се долазећим мислима ,разним сигналима, утка духовна информација, која енергијом покреће једну и другу особу , упућујући их љубављу једно на друго. 

                            
               Чистом Богом датом енергијом званом љубав ,активирају себе у правцу стварања новог потомства и на тај начин  духовно енергетски отелотворују свој материјални производ –дете.       
  Самим тим што је човек састављен од информација, ево којих : духовних ,енергетских и материјалних,дакле,опет долазимо на оно свето тројство,то јест да је човек бивствено у свом ДНК духовнио-енергетско материјални информатор-пријемник и предајник али са еволуцијском променом Дарвинове теорије. Човек телесно наслеђује од предака јер  генетским кодом мушком полном ћелијом - то је човеково тело налик прецима, oд Бога наслеђује  енергију која је вечна ,а универзум чува  целокупно наслеђе информација у ДНК и оне су те које прожимају баш тај склоп конкретног тела . Но, искључиво од духовних информација зависиће и Божија енергија у човеку и самим тим и његово тело.Духовне информације  су дакле ,те које  су носиоци свеколиког постојања човечијег Рода , као и нестајања. С обзиром на то, да је све у духовности  како у духовном ,тако у технолошком смислу није потребно то ни појашњавати даље јер је сувишно коментарисати очигледно стање на планети данас. Еколошки гледано сви који ово осећају  као и ја ,више је но преко потребно духовно се ујединити како би Духовни реактор синхроницитета што пре почео деловати у добробит човечанства . 

     Дакле ,љубављу према бивству ,а које ја називам БИВСТВОМАРИЈА, јер рађање је за опстанак све и свја у име Оцаи Сина и Светога Духа. Немамо ли потомства ,како ћемо имати иноваторе и у духовном и у технолошком смислу. Љубав је вода живота. Рађање. Бог свој синхроницитет вечно регулише створеном природном енергијом.

     
     



Никола Тесла је синхроницитет регулисао схваћеном  природом енергије –излазећег и залазећег Сунца , интегралним колом  наизменичне  енергије, 




    а нама је оставио да схватимо из етра шта даље и то је Духовна енергија која је свепрожимајућа  стварањен  синхроницитета  ДУХОВНИМ РЕАКТОРОМ , за који  је ,ето баш мене прожела та космичка информација, те вам је овде несебично пишући о томе излажем , а највећа материјална добит биће када се ујединимо сви својим различитостима које подразумевају удруживање необичних духовних информација у наведени реактор,који ће бити нај моћнија ствар икада коју је човечанство имало ,






                Сада видим да је сам Бог рекао да након педагогије магистрирам  из области животне средине али са педагошким -дидактичко методичким новинама активног учења новинма ( а термин животна средина створио је нико други до Никола Тесла, то тада нисам знала ,али сам тада створила Теслин Свемирски Екран, који је сада назив мог блога) .Иначе магистрирала сам на тему Радионице за активно учење у области животне средине,мој први пројекат по редоследу рађен за 5310 оро деце из Ниша и приградских насеља ,затим је уследио  пројекат  са 1106 студента +ја ,настало је много створених прича, текстова,рецитација за децу  са којима ће као васпитачи радити,створили смо три уџбеника за три педагогије које сам им предавала, наступила сам на симпозијуму радом ИДЕОЛОГИЈА "ЕНЕРГИЗАМ ЕМОЦИЈА " и ПЕДАГОШКИ ПРАВАЦ"ТРИ ЕНЕРГИЈЕ“ У ФУНКЦИЈИ НАСТАВНОГ СИСТЕМА „ПРАКТИЧНО И ГАЛАКТИЧНО“. Мој трећи пројекат је ПОКРЕТ  У ВРЕМЕНУ И ПРОСТОРУ  опет у ТРОЈСТВУ < Духовни,биолошки и физички ,те стога сматрам да се  боље  није могло искристалисати но што јесте у ДУХОВНУ ФИЗИКУ<  од постања кроз време и простор до данашњих дана и тек ће ово бити  најпре интернетски синхроницитет кроз време и простор –ПРАКТИЧНО И ГАЛАКТИЧО  бесконачних домета, јер смо некако сви још у духу разрада из космичких информација преточених у идеје, те ћемо овако удружени ,пре или касније, имати за резултат остварење и отелотворење истих ...јер је пројекат математичким прорачуном понео основни и једини број 1-јединицу ,сви  други који буду настали само су количина, он је за сада један ,једини и јединствен у свакојаком смислу .  Радим га са вама , неоптерећена егом и каријером ,ни  користољубљем . Неоптерећена и чисте душе и срца свакодневно примам космичке информације,наравно, оне које су потребне за даљи рад у  духовно хуманом смислу, те ме ево са љубављу радим за садашње човечанство и будуће генерације деце,са жељом да ово и уобличим,а и да сви заједно дамо живост Духовном Реактору Синхроницитета,тиме што ћемо обелоданити своје космичке информације које примамо и разрађујемо.  Срећно нам било ! Јест и да буде,амин!
Те ево да то мало образложим ! 
АГАПЕ ... "... Свака природа има своју" енергију "или егзистенцијалну манифестацију .... човеку, међу другим створењима, припада сасвим изузетно место. Не само да оно у себи носи Логос, него је он и слика божанског Логоса, а циљ његове природе је да постигне сличност са Богом. У стварању као целини, човекова улога је да сједини све ствари у Богу и да тако превазиђе зле силе одвајања, деобе, распадања и смрти. Људска љубав, према Максиму исповеднику, у коју је неопходно укључен и елемент жеље (ерос) мора да буде преображена, Божјом помоћи, и да тако постане агапа (агапе). .... Уколико је љубав, а не "суштински гносис", највиши циљ духовног живота, човек, будући уједињен са Богом, остаје потпуно човек у својој природи и делатности. Али он такође има заједничарство са Божјом активношћу, која једина може да гарантује човеково потпуно ослобођење од "страсти" и преображава његов ерос у агапе ... ".
Стара јеврејска пословица каже: "Ако не постанемо бољи, постаћемно гори."
Према томе морамо се трудити. Човек се уздиже приближавајући се Богу, а Бог се спушта приближавајући се човеку. Ваљда ће се срести на пола пута, који је опет за свакога индивидуална и лична ствар, човеков лични однос са Богом а
 вера се не може достићи без сталне провере.
Човек се уз помоћ свог труда, молитве, вере, наде и љубави издиже према висинама сопствене духовности, према Богу, а Бог се уз човечју  помоћ и своју милост спушта према човеку дарујући му још више љубави и милости, помажући му да се попне више, да би могао да сагледа истину која је сама за себе Бог, истина, љубав. У том заједништву, заједничком деловању и живљењу један другом се приближавају. То није приближавање само споља, већ један ка другоме, међусобно. Али без човечије вере и истрајности да може достићи сваки пут још један степеник више у сопственој само спознаји, неће ни призвати ни измолити Бога да му се у виду истине и слободе појави. Мислим да је у томе суштина. Бар онај делић који је мени близак. А да ли је живим као што мислим и изражавам, време ће показати. А требало би да тако буде,бар онолико, колико је у личним моћима. Кликните на ове две речи <  видео запис - ово је тај        линк https://www.facebook.com/ivan.habljak.9/videos/1317925706127/ebook.com/ivan.habljak.9/
синхроницитет http://www.objave.com/objave_recnik.php?sl
http://teslinsvemirskiekran.blogspot.rs/2016/12/blog-post.html
   Појашњење трећег лица из Светог Тројства, уједно то  и је етапа у којој смо сада , означена је као Трећи Завет који произилази  синтезом претходна два завета Старог и Новог те нам се и свима указује као дивна истина-етапа Светог Духа . Ми који то већ осећамо ,видимо и тако делујемо ,део  смо високе  фреквенцеје < Пи 3,14=8 или вечност - вечни плејадијанци Светога Духа.Нека нам је са срећом свима .

    Да, ово тек није случајност, усред писања новог текста у коме је реч о старом правопису, о изабраним умовима унивезума утканих у вечност, на свако писање речи вечност рука ми је писала УНИВЕРЗУМ, (02 03.2017.10х,09м) божански број 9 и девет укупно,дељив са 3=даје 3. Дан месец и година дају мој астролошки број по рођењу број 6 тако да пројекат носи Теслине бројеве3,6,9, а броју збирном, броју о часу и минути када је осмишљено ово што о пројекту пишем је 10 сати и о9 минуте дају збирни број 1 што значи да је ово природном математиком неприкосновено тачно и јесте потребно руководити се овим пројектом духовности ,упоредо је и за сада у моменту стварања истог једини пројекат на свету,што бројке кажу, а одмах по завршетку ће и бити дат у јавност. Тројство испољено у овом пројекту значи да је  Духовни реактор синхроницитета у сагласју и да нам је и сам Универзум наклоњен, како је Бранка коментрисала испод  задњег текста да је по  ЧИНШУУ  добро бити у сагласју са овим, зашто, видећете у новом тексту који се надовезује на много чега из предходног, велики поздрав уз мој нови термин за СРБЕ, СРБИ БОГОСВЕТ-то преузех са блога одакле је песма о Србији коју овде постављам као успомену од 2014 како изађе на профилу надовезах из овог обрисаног блога са називом БОГОСВЕТ за Србе, који прво написах НАДИ, јер се спремах да поставим песму коју сам њој написала, а зове се "Нада у нади", која такође има велики удео у наведеном пројекту . Кад  довршим рад видећете и зашто. А групи ИЗАБРАНИ УМОВИ УНИВЕРЗУМА додајем речи УТКАНИ У ВЕЧНОСТ, те ће се група звати ИЗАБРАНИ УМОВИ УНИВЕРЗУМА УТКАНИ У ВЕЧНОСТ дакле сасвим је сигурно да за изузетне промене у збивања и трајања народа Срба УНИВЕРЗУМ узима све у своје руке, а то је тако бескрајно много. Зашто је то тако видећемо.Дакле, оно што писах за  НАДУ зато се умеша УНИВЕРЗУМ, а мени на то указа  кроз имена НЕДА и НАДА између имена је УНИВЕРЗУМ као и ВЕЧНОСТ, а кроз рађање, јер ми се обратила особа која жели родити ЕМУ- УМЕ  с десна у лево реч је УМЕ,дакле,умем да разумем природна чиста знања и да их у еколошком смислу ИЗВОРНО чистог ума и чиста срца делим са вама,У почетку док пишем дошла ми је жена са девојчицом која каже показујући на мамин стомак, ако се роди девојчица зваћу је ЕМА, мислим, шта рећи. Но, у том моменту моје мисли су биле следеће: знајући да она има још две сестре, а Далиборка три неуспела покушаја да има Ему ... мисли ми сугеришу редно је да девојчица добије бату Емануела кога ја призивам још од летос на парастосу прадеде ове девојчице реченицом "Ето, он оде ,али родиће се Драгољуб. Дакле,а мајка јој у истину и очекује четврту бебу. Сад  душом призивам да се  роде  и ЕМА и ДРАГОЉУБ-Емануел,па видећемо исход.
           
Срећно до духовног уједињења БОГОСВЕТУ и наравно срећно нам било свима, свим људима на планети јер ово је универзални пројекат за све људе добре воље који ће имати духовно ЧИСТИ БОЖИЈИ уплив- да не кажем ЕКОЛОШКИ директном  променом света на БОЉЕ. ДОБРО ДОШЛИ у Универзално Богово и Теслино интегрално коло а у мој Духовни Реактор синхроницитета, па шта би смо боље од овог Божански створеног ДУХОВНОГ  ТРОЈСТА три енергије.
    Ово је директан наставак мог научног радазвучи мало необично,али је оригинално. Уосталом то је моја мисија којом објашњавам начин пријема космичких информација, њихову прераду и пласирање  даље за вечност.Дакле ,наставак овога рада је продужетак нечега што датира од 2000 године када сам створила термин ТЕСЛИН СВЕМИРСКИ ЕКРАН на једном семинару. Наиме ,након целодневог рада од 09 до 17 часова имали смо образовне радионице за усмеравање ,као и за бољи рад са родитељима и претставницима из локалне заједнице, васпитачима и стручном службом предшколске установе Пчелица из Ниша –међу њима и ја, као и особе из Министарства просвете и вођа семинара Искра Максимовић докторант. Вође образовних радионица су  имали одређене захтеве у односу на нас,а посебно при крају дневног рада,а то се огледало у томе да свака група од по пет –шест учесника створи пројекат у пет минуте. Ја сам ко из топа рекла "Теслин свемирски екран" и почех писати , те након усаглашавања идеје Верица је рекла ,а ако ти „украдем идеју“ насмејала сам се и  рекла ,“али она је у мојој свести освешћена до детаља ,а не у твојој , те смо се насмејале ,дође ред да и ми кажемо коју реч о нашем пројекту, и након изговора наслова Искра ми је рекла Побогу Бисерка приземи се, ко би израдио такав екран , то је научна фантстика, рекла сам „Па и Жил Верново дело 20.000 миља под морем је била научна фантастика али сада постоје толико много подморница различитих и у колико се држава већ производе. А госпођо докторанте, у мени одзвони нови наслов пројекта за еколошку акцију "Уређење дворишта вртића“. ( Дакле,јасно је ,они нас омаловажавају,сматрају да ни о чему немамо појма,па ако  ћемо се надмудривати "и ми коња за трку имамо ".
     
   Одмах сам рекла,није ми потребно време за приземљивање,ту сам као и што су светлосне нити за писање ту самном и о  овом пројекту са групом диктираћу одмах и одржаћу се као виртуоз на струни, ето обичног наслова , (у мени одјекну глас  изнеси идејуза уређење свих вртића и ја је саопштих и чух њихово одушевљење. Искра рече ко ће учествовати, рекла сам деца нишких вртића, медицинске сестре, васпитачи, родитељи, ми из стручне службе, људи из локалне заједнице, а пројектом ћу руководити ја. Уследило је одушевљење и аплауз ,васпитачи су знали одмах да ћемо тиме побољшати услове животне средине у којој радимо са децом, васпитно образовни рад ћемо у том духу побољшати и да  имамо дивну тему за наступ на симпозијуму ВАСПИТАЧ ВАСПИТАЧУ, који се сваке године одржава у Великој Плани . Тема је присутне одушевила,поготово што је обухватала еколошки рад за све нишке вртиће. Наравно , ишли смо на симпозијум ,чак се и један родитељ пилот по струци приземио и учествовао , присутни су нашим пројеком и изведеном акцијом били одушевљени  јер смо озеленили дворишта вртића, акцију смо назвали ЦВЕТ-ЦВЕТУ , а уредили смо радне собе, са свим прикупљеним новчаним средствима руководили су директно само мали тимови које су чинили чланови :родитељ васпитач и један члан локалне заједнице. Оплеменили су све што је било могуће. Добили смо на Симпозијуму  прву награду –то је даље резултирало следећим тројством: наступила сам научним радом на скупу еколога са темом из  оквира те акције (   ), затим Образовним радионицама које сам тројно покренула одржавањем истих васитачима. Затим васпитачима давах инструкције ,оне су даље радиле са децом, а ја и радионице са централним тимом нас 49-оро  . Тим је био сачињен од васпитача, родитеља, представника локалних заједница. Наведени стручни тим на челу самном као руководиоцем радио је једне читаве радне- школске године. Тадашњи васпитач а данас педагог Драгана Ђорђевиђ је рекла Биса ће овим магистрирати, ја чух тај шапат и ево то тек сад помињем  . Резултат овога био је следећи ,Да скратим субјективни  доживљај , све то је резултирало да сам стварно магистрирала и одбранила магистарску тезу са називом „Примена радионице за активно учење у области животне средине“ жучно сам се изборила за то у односу на статистику коју су тражили на шта сам им рекла ,па то се не каже на свршени чин одбране рада, изборила сам се са змајем у предшколству Емилом Каменовим ,река сам да мој рад није статистички подварак  где једни поједу месо,а други купус,али сви заједно су јели подварак, наравно да је било разумљиво шта сам рекла, јер здушно сам радила учествовало је 3110оро предшколске деце из група од 3-7 година остатак деце је из јасленог дела чије су медицинске сестре за њих учествовале,а радили смо пројекат за 5130-ро деце из 15 нишких вртића и 24 приградских насеља, са учешћем 137 васпитача 3000 родитеља и са 15 +24 представника локалне заједнице, имам снимак одбране требало би да га и покажем и настојаћу да то и урадим.
 Мој други  пројекат је започео са студентима где сам била позвана да радим још 2002 године иако нисам магистрирала тада још, него тек уписала те студије и након петогодишњег рада отпочео је болоњски програм рада,руку на срце мало га је ко разумео и свако је радио по свом као „свака вашка  по башка „ и на скуповима по Србији су се одржавала стална усаглашавања...
Други велики пројекат сам са студентима прве три године рада по Болоњи експериментално радила и то веома успешно га уобличила 2010 називом ИДЕОЛОГИЈА ЕНЕРГИЗАМ ЕМОЦИЈА  И ПЕДАГОШКИ ПРАВАЦ „ТРИ ЕНЕРГИЈЕ“ У ФУНКЦИЈИ НАСТАВНОГ СИСТЕМА“  ПРАКТИЧНО И ГАЛАКТИЧНО“ у оквиру  рада је између осталог писано о ТРИ ЕНЕРГИЈЕ:биолошкој,психолошкој и духовној)ево линка тог мог научног рада http://izabraniumoviuniverzuma.blogspot.rs/2011/12/blog-post.html
  ово се сада универзално надовезује на много већи пројекат но што је тај био  рађен са 1106-оро студената , плус  ја на укупан број њихов 7 по Нострадамусу ја бејах додата и кренусмо добијеним бројем 8 за пројекат . То значи да смо у старту добили број 8 ,а он значи вечност, те је пројекат као и овај рађен између осталог и на интернету. Претрагом радова по  библиотекама и интернету у истом дану смо повезане теме истраживали ,одједном добијасмо 1107 радова који преточих након свакодневног рада у теорију   филозофског правца ЕНЕРГИЗАМ ЕМОЦИЈА< асоцијацијом на дечију игру "Зујање пчела" (Једно дете жмури и изговара текст "Ко пролази поред моје куће? Неко од деце одговара на питање "Ја куме ја"!" Немој красти моје пчеле"!"Не куме не, само једно две ЗАРЕ". За време  изговарања текста  сви учесници  прстићима  добују по његовој глави (по глави оног што пита ко ту пролази,а он би онако са затвореним очима требало да погоди  ко је рекао )„Ја куме ја “. Е , слично томе, много временски касније од те дечије игре у дворишту сеоске школе у Клокоту на Косову  до данас  за сваки рад који пишем уплићу се староставне речи које једноставно траже да пронађем због чега се баш тада појаве . Током писања се све то искристалише и  тако настане рад,а оне се непојављују све докбуде требало поново продужити са неким новим радом.То је  постало као мало златно правило и као да ми увек при писању помажу.     

Други  из мог духовног тројства је неизбежни Никола Тесла са својом осмишљеном интегралном енергијом ( коју кад  је схватио рецитујући  стихове Гетеовог  ФАУСТА спојио са ВИДЕЛОМ гледајући у правцу залазећег Сунца  и створио интегрално коло наизменичне струје, те  је то повезао са изворном Божјом енергијом која је свуда око нас ,али и животна и духовна енергија  у нама, што је резултирало генијално-епохалним изумом свих времена, чиме је обасјао Планету Земљу као што је Творац васиону обасјао звездама . ( Тесла је по принциту  излазећег и залазећег Сунца створио наведени изум и омогућио интегрални пренос енергије до потрошача и назад у извор ).Што даље значи Бог као извор Духовност као уткана у човекову подсвест и испливава у свест и Тесла и као пријемник  и предајник космичких информација .
Треће у овом случају склопљеног  ТРОЈСТВА је моја теорија и пракса , овај пројекат:
- духовно интегрално  коло
-  духовно интерактивно коло   
       
Наизменична интерактивна  духовност < обртна духовност створена из наших упамћених,а и записаних старих  санскритских речи,које су преузели Вишну ,Буда Христ су оне које су некада наши преци писали.











        http://www.vede-srbija.yolasite.com/vede-i-vedski-spisi.php      Конкретно много што -шта је преузето из Санскрита и ПЕРУНОВИХ ВЕДА. Но, многе речи које су нам остављене у аманет ,поготову називи, планина ,река, насељених места идруге  речи од важности, јасно нам указују да се предање о постојању Срба  Богосвета проналазе широм планете Земље а имају  дивно значење када се читају и с десна у лево и с лева у десно како су иначе наши стари некада писали и читали .За овај пројекат била је то реч Хималаји, дан пре него почех ово писање у претходном раду једна реченица ми се вртела у глави као "покварена плоча"не излазећи ми из мисли  а односи се на Теслину реченицу,морам је парафризирати ...“ "Стане се на врх Хималаја и ослушкује ветар ,чује се музика, коју не разумеју сви , кад допре и до њих, разумеће је“.Просто је стално како ја то кажем "Ведантала по можданој кори". Наравно, откриће  ми је  само дошло...читала сам  једну скрипту на македонском језику ВЕДИ-ВЕДЕ, у неком контексту се помињали подземни пролази из престонице са Кајлаша највишег врха Хималаја, а  мене то асоцирало на Ртањ ,па онако ми прелетеше мисли да испод Ртња сигурно има подземни пролази,ако су пронађени у Румунији, мора да постоје и ту,али куда воде. Кад схватих да се текст односио на разговор писца са Далај Ламом, истога момента прочитах с лева у десно реч ХИМАЛАЈИ –ИЈАЛАМИХ ,али српски читано има три речи нама у заоставштину писца Веда (Перунових ВЕДА) ХИМАЛАЈИ - И ЈА ЛАМИХ, шта је хтео поручити друго у односу на то ,сем да је ЛАМА који је  нама у баштини  за размишљање оставио, шта је тиме хтео рећи јер тамо на Кајлашу и данас постоје Срби у два насељена места  и говоре српски ...али и врх Ртња Шиљак –је с десна улево прочитан Кајлиш-Шилјак-Шиљак. На санскритском Кајлиш значи Кристална планина,па зар и Ртањ није исто кристална планина због свог састава,а највероватније је и највећа пирамида на свету,но то остаје да се испита.
Сличан  уплив  има  и један археолошки пронађени предмет у Старчеву јасно сведочи да се на посуди види знак  ЈИН и ЈАНГ, нашта ја зурећи у фотографију рекох "Од куда то код нас"-муњевито пре него стигох  да размишљам прочитах с десна у лево и невероватне српске речи  ми излетеше из подсвести у свест за даљу прераду,чак није било потребно да пишем ЈИН И ЈАНГ да би их уназад прочитала ,урадих то у мислима и то су речи НИЈ И ГНАЈ-, ниј је ништа ,а гнај  је расти, вирај,напредуј развијај се итд...А ево како се иначе објашњава Јин и Јанг https://www.srbijadanas.com/clanak/svi-smo-videli-ovaj-simbol-evo-sta-u-stvari-znaci-08-05-2015    Дакле ,и ту сам у праву да је све у духовности и најпре беше ништа ,а онда је „Вирало једно по једно“  као у свеколиком стварању са устаљеним  редоследом , а космичке информације пристижу тачно одговарајућим редоследом оном клицом у речи коју је прималац у датом моменту пријема исте у могућности да протумачи и  садржајно обради . Није мала ствар да сам достигла до тог нивоа да будем пријемник и предајник информација у вези духовног синхроницитета, који уређујем,али и упоредо са вама несебично делим за добробит свих нас и човечанства  уопште.
једни одлезе,други се рађају
и њихово  духовно благо надограђују
једни схватајући Божју промисао из „мистика пура“- чисте истине
стварају образовне и  технолошке иновације од летелица Вимана
до летелице данашњих дана, 
други и прошло  и садашње читају, али уколотечено на том нивоу остају.
Уосталом стварањем  свет  мењају појединци. и да апсолвирам до сада написано.
      Када је реч о Духовном реактору синхроницитета невероватно  али је ово истинито  БОГОВ је УНИВЕРЗАЛНО-ИНТЕГРАЛНИ СИНХРОНИЦИТЕТ.  Еј људи из наведеног Божијег свеколиког синхроницитета добисмо следеће БОГОМ ДАНИ ЕНЕРГО-ТЕСЛИН ИНТЕГРАЛНИ СИНХРОНИЦИТЕТ и оно што нам је пропагирао о ЕТРУ наста сада овај  ИНТЕГРАЛНИ ДУХО-БИС СИНХРОНИЦИТЕТОМ и/ или НАИЗМЕНИЧНА ДУХОВНОСТ из баштине свеколиког духовног постојања РОД-а стварајући тако ДУХОВНИ РЕАКТОР СИНХРОНИЦИТЕТА у право време. Сада може ко год хоће да НЕДА кад има од Бога и Универзума пролазност има и НАДА  а људи само да примене и ето нам благостања за живот будућих светских генерација.Стоп разједињењу света, изволите у уједињење. Из наведеног ТРОЈСТВА које се заокружи овим духовним реактором овај сегмент писања завршила бих са СВЕТЕ  НАШЕ ПЛАНЕТЕ, УЈЕДИНИТЕ СЕ .Три пута срећно нам било!
 СРЕЋНО, СРЕЋНО, СРЕЋНО!ЈЕСТ И ДА БУДЕ. АМИН!


Мр.Бисерка Вучетић,Лета Господњег 29.03.2017.г.

3 коментара:

  1. створити живот је божја воља. негде са линије бескраја где се урања у вечност, увек је довољно душа које чекају да се отелотворе. Неке крећу на своје последње путовање да би затвориле свој кармички пут и предале се вечности, а неке се тек залећу, преобраћене духом светим да засветле у свесности бића.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Да, баш тако"негде са линије бескраја где се урања у вечност...",вечити је дуалитет душа: једни завршавајући свој пут одлазе и срећу се са онима који су на рубу златног им пресека на чекању за долазак и остварење својих задатака овоземаљских...!Хвала Вам за диван коментар ! ,

      Избриши
  2. imate mnogo divnih sadržaja, kako bi to bilo lepo da je što veći broj ljudi zainteresiran da ih čitaju

    ОдговориИзбриши