недеља, 10. април 2016.

KATARINA SREĆAN ROĐENDAN


Kaća srećan ti rođendan, živote moj diko , divoto, dobroto i  lepoto poroda i roda  mog. 

   Želim ti da i dalje budeš divna osoba ,da pleniš i zračiš svojim postojanjem. Ljubi te majka !  

BALADA O KATARINI VUCETIĆ KALENCE - KATARINI MANOJLOVIĆ

Elem , na današnji dan destoga aprila
rodila se moja devojčica mila.
A sećam se te 1983.-će,
kad rodjenjem, zdravljem i svojim izgledom ona obradova me.
Bila je krupna bebica,mirna, fina, sa mnogo kose,
obrve ko pijavice, a trepavice duge oivičile okice
modro plave< boje Neretve.
Sa dva meseca i osamnaest dana 
u postojbinu na Ušću Neretve odvedoh je na letovanje ja,
svi su joj se divili ,a kako ne bih ja njena majka!
U nju tako malenu bebicu tek rodjenu,
zaljubi se dečko iz Splita, pa me za njenu ruku pita,
rubine za veridbu nudi, pomislih tada
kakvi su ovo momenti ludi !
Dok je na plaži spavala ,
snimcima poznatog reportera kamera se bavila ,    
A ja joj jos i mindjuše tako malenoj stavila.
Njegov komentar bio je „ Ni manjeg plivača ni većih mindjuša“.
Eto tako je uz divljenje rasla moja malena duša.
Vežbala je manekenski hod,sa željom da savlada tu barijeru.
Onda se odlučila i uspešno otpoočela plivačku karijeru,
u državi nemaše joj premca,
a ja bodrih je da izdrži malena nedaće sve , 
što od nje plivanje žrtvovanje iziskivaše!
Ne dara - uz mnogo rada, plivala je malena po šesnaest kilometara.
Ustajanje u 05 i bivala aktivna po 18 – 19 sati ,sa spavanjem 4-5 sati!
Kako sam se tada osećala kao njena mati ,to retko ko može da shvati,
a kako je bilo njoj , šta li je džzalo njenu plivačku svest- te malene glave! 
Jednom sočno nasmejah je, da joj u rukama videh mnoge medalje!
A videh je na postoljima svim sa medaljima mnogim !
Kad ono tako i bi u Skoplju na Medjunarodnom mitingu, 
što bi rekle Nišlije osvojila je čak osam medalja „bre“ !
Od onda do sada , sve ide joj trudom i radom lako !
Svoje zelje budno prati svojim mogućnostima uz ogroman trud,
Pa ko nebi uspeo radeći ko ona i zato je ima svud !
U nizu su sledili uspesi : Jednom komšija bata Goga reče :        
„Kažem javno ,ovo će dete biti slavno,
zato da se na vreme slikam kraj male Katarine,
tesko će se doći do nje i gle dodje Kaća do te istine “ !
Tako svojim radom mala šampionka u plivanju osvoji 450 medalja,
Zatim joj se druga prilika za u svet promalja i posta Mis Niša,
zatim u prvih deset u Srbiji i Crnoj Gori,
kao Mis Planete Zemlje otisnula se 
na svetsko ekolosko takmičenje na Filipinima
biva u prvih pet na svetu i osvoji nagradu za najbolje sportsko telo ,
postaje zaštitno lice poznate sportske kuće u Manili .
Po povratku su je čekali pozivi za bavljenje manekenstvom, 
Ali je odlučila da studira Menadzment u sportu,
a da se uzgred bavi manekenstvom.
Čak joj se u svesti urezalo kreiranje i poželi kreirati sportske torbe
Uspesno zavšava studije diplomskim radom „La borsa atletika“
Ideja se pretočila u kreiranje kožnih tašni o čemu je sanjala .
Bavljenje manekenstvom ju je odvelo na 
sudbinski kasting za koncert Julija Iglesijasa ,
kada je po povratku sa kastinga 
spasila na mostu čoveku zivot i time postala SRPSKA HEROINA.
Po njenom podvigu Crkva nazva svoj sajt RUKA SPASA
i tako Katarina u ozbiljnu zrelu licnost stasa,
Plivačica, sportski menadžer i manekenka je
preko noći sudbinskim podvigom postala VIP.
A sećam se toga dana zazvoni telefon i čuh joj glas Biso,moja Biso,
dok u autobusu razmišljah da za tebe sa Julijom Iglesijah  slikah se,
 rekoh koliko obožavaš i slušaš njegove pesme,
to ga baš mnogo obradova,da mu pesme  ovde negde jedna srpska žena mnogo sluša.
Eto to mi u sećanju osta ,da Kaća u tom razmišljanju siđe iz autobusa stanicu ranije
 i hodom preko mosta naiđe na gužvu , spasi čoveka i HEROINA NAŠEG RODA POSTA . 
To ju je sportskim duhom proslavilo u SURVIVOR-u 
odrzanom na Filipinima 2010 godine.
Svojom borbenoscu za svoju ekipu 
Okupljala je milione porodica Srbije
i ostalih bivših republika Jugoslavije uz TV ekrane ! 
Od tada do sada stalno joj ime po štampi talasa.
Tako stalnim radom sada Katarina 
Kreira tašne u okviru svoje firme za svoja nekolika butika „FIORELINA“
Kaća ,Kalence fina dama kršna stasa
ovih dana i u Dnevnom magazinu na B92 svakodnevno talasa,
ogleda se uspešno i u ulozi voditeljice,

smatram da će se latiti pera i doći do poznate spisateljice!
Svaka joj se želja pretvara u uspešna dela.
Sve ovo što pisah je već postojeće,
ali nek ne pominjem šta sam joj jos sve videla,
pokazaće sve to njena dela !
Uočilo ju je i mnogo dasa,
Ali samo jedan na nju više od mene pazi
i mnogo je mnogo već godina voli bez laži!
Znam uskoro ce njenu ruku da zatraži !


Iiiii tako i bi uskoro  Darko je zaprosi
Divno organizovanu njihovu svadbu
 mnogi su  prijatelji sa nama proslavili!

Baš mi je drago da su ljubavlju jedno drugog usrećili.
A evo noćas su još jedan njen rodjendan u "Pahuljici " slavili !
Vredna radna, dobra , uspešna i fina,
eto to je moja ćerka Katarina !
Na kraju šta još da ti ćerice velim,
Sem da ti srećan  rodjendan poželim !
Ljubi te tvoja majka Biserka/Marija,
znam da ti i na daljini od mene svaka nežnost prija,
Srećan ti rodjendan, moja najmilija !
       A ovo je za vas dvoje video < NEKOME SI SVE- NEKO BI URADIO SVE ZA TEBE<                             ljubim vas oboje !


Iz zbirke Kvantna zemlja čudesa< bivstvomaria>
10.april,2012,  Dopunjeno izdanje 10 aprila 2016 godine.
  Biserka Vucetic !

Нема коментара:

Постави коментар