недеља, 21. фебруар 2016.

SALTO MORTALE I/ILI SRNA U REFLEKTORE - DUHOVNI SMISAO OBRAZOVANJA- GEN KAO PRETEČA SRNA U REFLEKTORE

                               


                                SALTO MORTALE I/ILI SRNA U REFLEKTORE
                      DUHOVNI SMISAO OBRAZOVANJA - GEN KAO PRETEČA
       
             Možda ovo nikada ne bih pominjala ali nakon jednog Salto mortale koji mi se dogodio ispred hotela na pešačkom prelazu , nisam ko srna u reflektore zinula ,već izvela Salto mortale i ko Meri Popins preskočila nemoguće, odrazivši se rukama o haubu auta, ne ispustivši ni tašnu iz ruke. Kako, sam Tvorac zna i dočekavši se na svoje noge produžila sam dalje. To je samo jedan od identičnih doživljaja Nikole Tesle i mojih,a imam ih na desetine na koje sam čitajući o njemu do sada naišla i sigurno će ih još biti. Identičnosti u njegovom i mom životu  evidentirane su u mojim beleškama ,a odnose se na perod od porekla,rođenja i posebno od moje i njegove  5-te godine , navešću ih na nekom drugom mestu. Ovde je ovo navedeno iz razlga što se sličan ali naučni skok valja obaviti u sistemu obraovanja., baš kao salto mortala od čega će se sve izmeniti na bolje. 
        Obrazovni program i pokret u vremenu i prostoru me je podstakao da objavim delić svoga viđenja obrazovnih dešavanja i kojim bi tokom mogao i trebalo da krene na dalje . Evo linka Erasmus kao dobar obrazovni program ili samo jedan od načina shvaćenosti dela "Pohvala Ludosti" Erazma Roterdamskog kako komentarisah na tviteru , šaljući ovaj link.    http://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/index_en.htm  .Ovo bih uzela samo kao uvodno i početno gledište na današnje obrazovanje, na globalnom nivou. Možda ne bih obratila pažnju na vaš izvanredan tekst da me vaše cenjeno ime nije podsetilo na čuvenu fondaciju Bernard Van Lir-a čiji sam dobitnik male nagrade za jedan ekoliški projekat, naravno i realizaciju istog 2002.g. Naime, želim da podsetim da stvaranje obrazovnog toka o održivom razvoju osmišljeno beše organizovano 1975.g. novembra upravo u Beogradu-Srbija , gde su održane prve obrazovne radionice o kreiranju obrazovnih smernica i priprema za stvaranje čuvene Agende 21. Uzmemo li u obzir da je osnova svega razvoj svesti na globalnom nivou.. . Dokle se tu stiglo,ako je u startu bila preporuka " misli globalno - deluj lokalno-".  
E vidite,s obzirom na to što je već postojao internet 2002.g. na jednom od obrazovnih seminara čiji sam učesnik bila kao i na mnogim drugim , pri kraju dnevnog rada zahtevalo se od učesnika da u pet minute sroče obrazovni projeka . Ja sam misleći globalno predložila najpre za lokalno delovanje projekat "Teslin svemirski ekran"( koji danas na zadovoljstvo mnogih nas funkcioniše na internetu - dakle na globalnom nivou). Nakon zaprepašćenja rukovodilac seminara Iskra Maksimović mi je rekla da je to naučna fantastika i da se prizemim . Rekla sam da je i delo "Dvadeset hiljada milja pod morem" Žil Verna bilo naučna fantastika, a odavno sa pojavom podmornica to više nije,već je naša realnost . Videh da sam maksimalno ne shvaćena , te se "prizemih" i mudro predložih akciju "Uređenje dvorišta vrtića"koja se i više nego primenjivala u okviru Teslinog svemirskog ekrana , pomislila sam, "Pa oni misle da smo glupi. Hm "i mi konja za trku imamo"i svojom se mudrošću uvek najboljem ishodu nadamo . Za to mi nije bilo potrebno čak ni pet minute da obrazložim projekat i navedem učesnike u okviru kojeg smo i radili za 5310-oro dece, sa 3000 roditelja ,a raznimaktivnostima ušestvovala su deca njih 3100 ( od 3-7 g. iz predškolskih grupa ) u 15 vrtića Niša. Učestvovalo je 237 vaspitača, 15 predstavnika iz lokalnih zajednica i saradnju i bratimljenje sa nekim od gradova (Bad homburg) iz Evrope po izboru, a naravno uz učešće Upravnih opštinskih organa Grada Niša. Oni su se oduševili, projekat je realizovan, ja magistrirala na temu " Primena radionice za aktivno učenje u oblasti životne sredine" i dobila malu nagradu čuvene fondacije Bernard Van Lir-a. Naravoučenije " ko je tu bio za prizemljenje" ili drsko rečeno, ko je tu bio "glup" . Žil Vern svakako nije, jer mu je ideja o "Dvadeset hiljada milja pod morem" ite kako realizovana danas. Moja ideja je takođe razradjena i još od tada je u primeni. Izgleda da je mnogima u svetu neprihvatljivo i nikako ne žele da shvate mudrost koja je u genima Srba, čiji sam pripadnik.. 
Svakom kreativcu i stvaraocu osećanja iznedruju nešto unikatno . Da bi se to postiglo potrebno je mnogo rada i genije u sebi ima 10% obdarenosti , a sve ostalo je rad, a koliko je tek meni tada bilo potrebno raditi , radila sam i uspela u tome. 
          Sa radom sam produžila u tom duhu i sa 1106 studenata (2007.2010) za tri godine stvorih upravo ideologiju kojoj društvo na globalnom nivou teži , a ona je Energizam emocija, sa pedagoškom teorijom Tri energije i sistem vaspitno obrazovnog rada Praktično i galaktično evo tog rada u okviru ovog linka 
http://izabraniumoviuniverzuma.blogspot.rs/2011/12/blog-post.html  Naravno, taj rad sam dalje produbila u okviru sistema za Specijalno vaspitanje- za decu sa posebnim potrebama i dala projekat obrazovnih novina KONKORDIA sa kompletnim detaljima  i novim predškolskim  vaspitno-obrazovnim sistemom nazvanim PETFIL , evo linka  i tog rada.  http://izabraniumoviuniverzuma.blogspot.rs/2012/01/konkordija-ujedinjeni-u-razlicitosti.html  . Sve ovo navedoh s razlogom jer je uz ovo što ćete u radovima pročitati ujedno i shvatitida sam ostavila otvoren put za dalji rad šireći svoje ideje u obrazovno delo onako kako budem u tom delu sazrevala za tu vrstu rada. Odnosno to su radovi koje ne mogu pisati ukoliko mi se ne ukaže iz dubine duše nekim neobjašnjivom duhovnom informacijom koja je u datom momentu pristigla iz moje podsvesti u moju svest. Tok ovog mog rada ide u nekom smeru sa pojavom termina Životna sredina, prvo susretom profesora koji su predavali na Ekologiji ,ali  postoji i ono nešto drugo  mimo toga što se esencijalno provlači tokom mog života a da mi nije jasno što , no, sve se u mom životu uklopi onda kada je za to pravo vreme tada se to nešto i dogodi ,a evo i što. 
         Uzmemo li u obzir da je Nikola Tesla govorio o terminu Životna sredina i da njegovi savremenici kao celokupni društveni razvoj nisu bili sazrelo društvo da bi taj termin dobio na važnosti i snazi , ali, danas je to vreme došlo ,( čudnom koincidencijom Tesline misli i ideja se razradila čudnim preokretom u mom životu ,informaciju mi je najavio san o mojoj magistraturu ( informaciju mi je najavio san  opisaću ,ali ne sada dovoljno je da kažem u snu sam sa svečane vitrine uzela svoju diplomu... i znala sam da ću upisati i završiti... no iza toga ima i drugih diploma...  ) i što bi rekao Žak Prever Ko je onda "ugasio lampu" a željan za postizanem znanja mora biti zavisan od koga to. Eh, od koga, pa upravo krivac je Vlada i Zakoni o obrazovanju...
          Kuda vodi ovo obrazovanje,u produktivnost ne, nikako, ali u zatupljivanje da ,svakako. Ciljne grupe za obrazovanje najprimitivnijih je pod motom vratiti ih prirodi.... a bez da se izvinem kažem živeti u skladu sa prirodom ne podrazumeva jesti modifikovane proizvode, "zagrljene šargarepe", "krompir u obliku srca", "prasiće koji hodaju po preprekama od metalnih šipki , kao čovek" itd. Neću se izvinjavati zbog obimnosti napisanog komentara. 
Želim reći o globalnom školstvu i ovo, inovacije koje se iznedruju iz čoveka inovatora jesu Božije promisli i isplivavaju iz podsvesti, jer su kodirane u DNK , a sa izlaskom iz podsvesti tipa EUREKA - i sa ulaskom u svest se tek o njima rađa ideja i razmišljanje kako to realizovati , a upravo ta genijalnost ne zavisi ni od kakvog školstva jer svaka inovacija je Božiji dar pojedincu. 
Pojedinac danas može delovati u najneverovatnije pravce, pa ako hoćete i jači su od zastarelih fašističkih ideja . Fašizmu se sada možemo smejati u odnosu na samo dva pilota sa po jednom atomskom bombom i razornom moći uništenja biodiverziteta, biološke organizme i sve što uz to ide... dakle nije demokratija dozvoliti razmišljanje na tu stranu, već na uređenju školstva i drsko kažem da me ne čudi kuda sve ovo ide, jer vrh ne želi da prizna da mu je ponovo potreban Božiji stvaralac. 
Uređenje školstva je urgentna i preka potreba , jer realno gledano Filozofija je u krizi,Fizika u krizi, Medicina može lečiti samo telo čoveka ,a ne i psihu , kao ni, Božje rečeno dušu, niti je mogla ,niti će ikada moći da je leči . Duša, taj etar u čoveku težak svega 24 grama drži ključ u sebi za svekoliko čovekovo kretanje. Dakle, tu valja tražiti dalji tok u obrazovanju, jedino u domenu duhovnosti baziranu na temeljima emocija koje su osnov svekolikog čovekovog stvaranja od prapočetka do danas. Iz te osnove iznaći smisao i pokrenuti dalji tok a to bi bila Duhovna Ekologija najpre pročišćenjem sadržaja celokupne spoznate materije do sada i onda dizajnirati novu nauku koju nazvah DUHOVNA FIZIKA , koju valja obrazlagati ključnim terminima : etar, informacija, suza , misli , razmišljanje, duhovna formula , mozaik metoda idr.
Biologija je stigla do stvaranja DNK fantoma, ali i do ispitivanja i spoznavanja DNK tek možda 50%, jer DNK u svom GENU ima GENOM , to dalje uslovljava totalni preokret dosadanjeg saznanja iz genetike, šta je sa tom drugom stranom tj. šta će tek proisteći iz spoznaje genoma , a i logično je bilo to imati u vidu, ako čovek ima svoj fizički izgled u obliku fizičkog tela, jasno je da ima i svoje psihičko biće, ali oba navedena jedino vezuje neprikosnovena božanska energija duhovnost koja ih drži u čvrstoj vezi , čineći tek tada čovekovu celinu. Valja reči da prve dve mogu podrazumevati zdrav organizam ili bolestan, zdravu psihu ili bolesnu, ali samo duhovnost podrazumeva zdravim udisanjem života iz etra dakle, zdravu božansku energiju iz kosmosa i bez obzira na prve dve. Čovek može živeti sa bolesnim telom i bolesnom psihom, ali ne može živeti bez božanske energije -udaha-duše, a duhovnost je samo najuzvišeniji izražaj čovekove duše, u nju dolaze misli kojima se razmišlja,razradjuju se čime se i aktiviraju čovekove psihofizičke mogućnosti za akciju.
Naučna tehnologija je odavno imala Vimana letelice kao i danas u vrsnim inovacionim vizijama inovatora , pa zašto ne bi smo imali i izvanrednu inovaciju kompletnog školstva itd. ... Srbin je uredio u Rusiji školstvo, još na dvoru Katarine Velike , u Njujorku je školstvo  uredio prijatelj Nikole Tesle , Srbin takođe- Paja Radosavljević  kome je trebalo poznato ime kao što je  on za glavni univerzitetski odbor  . Očigledno je i   originalna potreba za sada već trećim Srbinom ili da se bude u trendu potreba za timom koji će hitno izdizajnirati, urediti sistem školstva na globalnom nivou. Rado bih bila član tog tima. Ravna sam u ovome još jednom Srbinu i u najkraćem roku bi smo stvorili obrazovni sistem školstva koji bi briljirao na globalnom nivou, verovali ili ne bila bi to obrazovna  razrada po konceptu koji je Teslina obrazovna doktrina sačinjenapo principu njemu bitnih brojeva 3,6,9.   Budete li voljni za takvo što, rado bih radila ,mogla bih doktorirati na tome kod vas, iako sam već vremešna sa godinama,mada vi ovde propagirate i rad onih koji imaju i 96 godina,što ja ne bih imala pravo na tu mogućnost, činila bih to i dala taj poklon čovečanstvu , bez ikakve nadoknade .
Danas je više no ikada potrebno obratiti pažnju na pojedince. Svet je zasnovan na pojedincu ,on i menja svet. Ovo je Rodu širom sveta poklon od mene "Onim što nam je Tvorac dao kao dar za osmisliti i ostaviti čovečanstvu, time se ne trguje, Sanskrtski to je Tvorčev Amanet dat za Adet ", Hans van der Loo je naveo obrazovne stavke šta bi trebalo da sadrži obrazovni sistem , a ja sam to napisala shodno savremenim potrebama, a to su:
- Kvantno duhovne mogućnosti :
- Lokalna i globalna socijalizacija,lansirana kroz razmenu iskustva i procenu istih:
-Više ostvarenih teorija - manje statističkih laži ( statistiku vidim kao jelo podvarak - kuvani kupus sa mesom gde jedni jedu meso, a drugi kupus , ali zajedno u proseku jedu podvarak. U ostalom u prirodnim tokovima i nema statistika , ali ipak u prirodi sve izvanredno funkcioniše. 
- Unutarnji razvoj i usaglašavanje rada leve i desne strane mozga sa svesnim obrazloženjem istog:
- Redefinisati kompletnu obrazovnu materiju , postaviti savremenu koja će se bazirati na evolucione tokove svega što evoluira a ne samo iz okvira biologije, evolucija se događa i u Fizici ... pogledajmo šta čine rečna korita vremenom idr , a da ne govorim o "prokletoj čestici"koja se greškom nazva Božija, ja propagiram energiju i TESLION , duhovnost  i moj DUHON 
http://teslinsvemirskiekran.blogspot.rs/2016/02/i-bi-laga-o-duhovnoj-fizici-energia.html  ... Ovo bi bio prvi deo, uvodni u novi globalni obrazovni tok, sagledan iz mikro i makro ljudskih , planetarnih i kosmičkih dešavanja celokupnih svetskih tokova u vremenu i prostoru.
Hvala za čitanje , 22.02.2016.g.
Magistar Biserka Vucetic, vuceticbiserka@gmail.com , Niš, Srbija
 



 Hvala za čitanje , 22.02.2016.g.
 Magistar Biserka Vucetic, vuceticbiserka@gmail.com ,  Niš, Srbija  


Нема коментара:

Постави коментар