среда, 10. фебруар 2016.

RASKRILJENA SRBIJO




 My Beautiful Serbia



         







RODE- SREĆAN DAN DRŽAVNOSTI







Mislim na današnji praznik Srbijo , 
suze krenuše, 
moram ovo napisati.  
Domovino moja draga,
lice su ti  razdrali,odolela si,
kosu su ti raščupali ,obnovljiva si,
puna šuma i lugova, 
Grudi su ti u zidine uzidavali , 
tako si zadajala sinove i odolela si. 
Lomili te ,kršili te, 
kršnu u mišju bi rupu da te satru. 
Od nas u svetu i reč stvoriše 
R  A  S  E  J  A  NJ  E,
tu najviše obolevaš 
al' još nekako i odolevaš.    



Dal' toliko znali nisu 
te ponovo svet u Srbiju 
i Srbe pretvaraju,
silni su te vetrovi rasejali domovino mila,
al tvrd je orah voćka čudnovata ,
eto nama od Srbije do Madagaskara
Svatova i brata. 
Ko lošim barata 
drugima otvara vrata.(B.V.) 


Pevaj Srbijo imaš i zašta i nek o tebi ovako ko u ovom video spotovima  govore, jer to si ti .... preživela svojom magičnom rodnicom i semenom svog seljaka što Bog im reče da na seno mirišu.
 Radjajte braćo i sestre u tome je spas. 
YES I'M SERB !


Eto, ovo je moja duhovna oduška napisana za sve nas širom sveta.
Želim da Vam u grudima ljubav cveta. Volite se ljudi !
 
Kad o svojoj domovini po nešto  napišem , nekako lakše i radosnije dišem !
Rođena sam na Kosovu moja duša otuda šapuće uvek šta mi valja činiti i ja sledim to !   








Nadežda Petrović- Barili - Polje kosovskih božura

(Svim ljudima sveta želim da u miru i radosti stvaraju svoju decu, ma koje nacionalnosti bili) 




Mr.Biserka M.Vučetić " Iz zbirke Kvantna zemlja čudesa"                                     <bivstvomaria>\Posveéno mom biseru što u kosmosu sja Leta Gospodnjeg 10.02.2016. autor 


2 коментара: