недеља, 15. новембар 2015.

TESLA, MOJA ZVER I JA I / ILI MOJA ZVER I JA



BISERKA VUCETIC·НЕДЕЉА 15. НОВЕМБАР 2015


   Zagledah se u ovu fotografiju polupospana i biće da sam zadremala kad me trže zvuk iz neke čudne daljine kao iz utrobe lične ,ali I ko zna još čije… i čuh glas Aha tu smo dakle ZVER, bi li to mogla biti zver i da vas ona budi …
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgbmWDox6l7zU3fFdvZBxxKr9IOtF293DWt8Kuoktp_5WM7WT5f6EBIio9Rin6wXa8idTqbH2TFTWvZIGoKkxVzOp3VYeuGla0vkYMPq5w_CYhiO3TnqERI0OBDgFATCZUiW_IjZDJ4iss/s1600/acs4.gif


Šta bi to moglo biti brzorezonujuća misao me prože od čega sam se sva stresla momentalno od višestrukih osećanja…sve i ako bih htela to nešto čudno opisati nikako ne bih mogla, bar ne sada…grabeći da dovršim misli koje su se nizale po običaju kada se ovako nešto retko dogodi obično mi misli naviru kako bi svaka izašla što pre na površinu .

 Dakle, pomislih vreme je…ali šta i kako reći, pitanje je sad. Ni sama nisam mogla pretpostavioti šta će se izroditi, no moja Mozaik metoda tome i pripomaže i kada se kockice slože otpočinje iz Fuzi sistema prikupljeno predamnom na talonu mojih misaonih matrica da izlazi ono što je na redu ,ili ono što je više informacija potisnulo kako bi sebi napravilo mesta da ispred njih stane iz nekog za sada samo njemu ,tom nečem čudnom znano.
Prosto osetih kako Zver u meni napravi iskorak I pre mene izgovori “ A vrh sami Ja znam sada,,,”
Uh sledila sam se od čudnog tona koji čujem iz daleke dajine,a iz mene izleteše moje reči ,čudno kao I kad po nešto proričem tako se događa …izgovorih “ Ooo Zveri moja tako mi brade tvoje I filozofije moje izgleda otkriće se u LAGI ovoj, ono što jest, šta je , a i ko je”.
A Zver će na to “ Neka čeka pravo vreme…”
Rekoh ,pa ono je sada, baš sada… Just do it…samo to radi…dvojezično čuh iz sebe i začudih se ,ali povezah da u ovakvoj vrsti stvaračlaštva to i nije prvi put da mi se ovakvo što događa…. Opušteno i više u polusnu nastavih da pratim tok čudnog zbivanja gledajući u ekran monitora pred sobom i ničim ne remeteći taj mir I tok zbivanja izviriše reči….Tu je pero ne brini samo slušaj pisaćeš posle , ne brini uz tebe je Ćopićevo pero Brančilo.Dogovor smo sklopili ,nećeš pogrešiti… seti se za sebe jako staru kako se kaže…a ja izustih kao u snu JA- PRA , te stadoh gutajući knedlu kao da ne smem dalje razmišljati u tom smeru …istorijsko sudbinsko vreme koje teče kao takav naziv neke grgoreće vode, neke u ustima i šta se kaže tada… ja rekoh Zveri Gr ….... mečke…


 rečica < https://media.giphy.com/media/4x4IIzHhscuBi/giphy.gif  ... Ej ljudi VODA NEŠTO NOSI Zilahijev roman hm…šta tu ima da se upliće sada I taj naziv,  aha reč<Utopljenica-naučnica...ooo pa to bi se mislilo na utopiju...ali ove reči vodu bistru piju i pokreću maštu svačiju....živeće ovo,znam. .. kad ja pomenuh Duhovna fizika, a Zver iz mene kaže “Duševna fizika” Vake me up I Send me an angel…” Pa koja od te dve pesmeupitah”? A onda čuh već dobro poznat Teslin glas “ KONAČNO… trebalo vam je da pronađete meni anđela vama Zver pune četiri godine intenzivnog traganja…ali eto rešeno je. Koliko sam vas puta probudio da ustanete  pišete…svaku ste informaciju shvatili i uz objašnjenje   napisali, ali sada dolazi ono najvažnije. Slušajte me dobro. O delovanju sa ljudima termin je već zaživeo, a to već znate I dobro se time nosite , ali govorio sam i o napretku tehnologije i da kad to vreme dođe dogodiće se u deset godina brži napredak, no ko zna u koliko vremena unazad… ona je već toliko napredovala da je vreme razmišljati o onome što me nisu razumeli ,a to je o muško-ženskom principu…gde su svi govorili kako sam navodio o tome da će žena preuzeti vođstvo nad muškarcem….ne rekao sam da će doći vreme kada će se to emocijama i srcem rešavati ,a što je svojstveno ženskom rodu koji sam izuzetno cenio… Oh, sećam se tih reči rekli ste mi GNAJ I GNIJ staro srpske reči ,a svi misle da je to strano,,, da je to Jing i Jang ,ali neka ove reči pročitaju s desna u levo... naše  Gnaj i Gnij znači rađa se i raste ...prolazi stari i gnjili ili nestaje. pa čije reči bolje predstavljaju to,evo pogledajte ih i ovako ,koliko im naše reči odgovaraju.


  Idemo dalje , već sam vas pre par dana uoči devetog novembra probudio i rekao da obratite pažnju na ime naučnice … a vi ste otkrili…recite svetu šta ste mislili da je i taj izum moj , (reč je o vojnoj komunikaciji ,ali i o mobilnoj telefoniji, navode i patent navođenje tornada sve iz 1942g ili to jedno te isto, ili koliko to patenata …?), tu je i mali aparatić koji sam vam naveo ,a počinje sa OTO… pronašli ste I njega…   https://www.youtube.com/watch?v=DhpvjASBnCQ    videli ste i cev kroz koju ide magnet…  https://www.youtube.com/watch?v=HK3JOlY0V8Y&index=117&list=PL99014225EEA4C310    sve sam to imao,a pronašli ste i naučnicu po kojoj se mobilne telefonije i vojne komunikacije slavi u nekoliko država Dan pronalazača u Austriji, Nemačkoj i Švajcarskoj.na dan rođenja slavne glumice i
 naučnice Hedy Lamar...Dodatak o naučnici i glumici

  …  << http://www.nezavisne.com/nauka-tehnologija/internet/Google-u-cast-slavne-glumice-i-naucnice-Hedi-Lamar/335311 članak , a ovo je čuvena njena rečenica , nimalo ovde slučajna, nema slučajnosti…! „Ako im iskažete velike simpatije, odmah će pobeći na drugu stranu.“ Evo i ovaj link o njoj  http://www.paunpress.com/user/short.php?id=766












   Da , tragam o svim mojim izumima i sve što otkrijem reći ću vam i molim vas nemojte tako o ekranu vi ste ga otkrili… neka se zove  po Teslomarima-TESLOMARI po svima koji mare o onome i  istinski brinu o svom Rodu,kao što sam ja za napredak kroz svoj rad , a za čitavo čovečanstvo. Rekoh mu “Evo neka mi se ekran zove BISERODOMARIA i bićemo u njemu  rekoh, o Bože koju reč stvorih  a tek iz koliko je reči stvorena… Nije slučajno što imate posećenost I prijavljivanje ovolikog broja ljudi biće to prava GAJA i dobro čitate reči , reče mi  neko na pomen ove reči a imam za nju i zaštitni znak koji dobih baš o Rodu ispisano starim pismom ,evo te sličice ,biće zaštitni znak pisanja mog ...

 https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10208429239595673&set=p.10208429239595673&type=3&theater
 Odlično, reče mi i navedite  sve naše podudarnosti  koje su nam se istina dogodile u razmaku od 101 godine u smislu rođenja imate i vaš i moj horoskop , a sada i mog Anđela , a Vašu Zver…. e tu smo u tom grmu leži zec… to ćemo lagano ali polako i planine pomerati ako je potrebno samo da se zna da naslednika dobih ja… Shvatili ste energija pokreće sve… kreće se od nule ali sa te nule emocije pokreću energiju dakle, to je ono što je najlakše shvatiti u neutralnom telu nastanu emocije nečim prouzrokovane one iznenada krenu sa delovanjem pokrenu energiju koja stvara suzu, suza je već nešto što je materijalizovano I vidno….eto rekao sam da ću vam pomoći oko te definicije…dakle ja sam se bavio energijom,ali činjenica je da nju nešto pokreće , a to su emocije… kada je reč u čoveku… u prirodi takođe I sve ima svoj naziv…” na redu su biološke mašine”… “telepatija”…” biološki internet “ kao biofizika …koliko ste ga puta isprobali…opišite ga kao posebnu stavku… uz “fuzzi sistem”… i dobra vam je definicija < informacija + beskonačan broj informacija = svet > … kao osnovna pokretačka snaga za Duhovnu fiziku iz koje će se sve redom uklopiti I vaša”Mozaik metoda “i sadržaji … naučno tehnološkog napretka…ali nema stajanja vreme je za delovanje…neka ne misle da zveri u nama spavaju… ne , bude se kad je potrebno… A sada idite pišite I objavite I ne zaboravite imate I “dobijene kote” posebno je kota 41 bitna TSARSKA--- da ,da rekoh (Š) Tsara i TARA, i dr. Oh da i sve ono započeto (ovo što sledi podseti me da se u Šumadiji i sada za taj čovek kaže i danas TA čovek , te nije slučajno što na pomen TA-RA   iznedri se ovo  Ra Tesla, a on će " E " Sve na mene" navaljeno , šta se tu u stvari krije,da li neko ko je iz Laga mnogo blizak Tvorcu...  samo vi Teslamari otkrivajte tajne jednu po jednu o Rtnju, Staroj Planini,ali i o Vidinu-Ozrenu i Danajcima  Torijancima ,ali i oonom veoma bitnom sa planina SRB/BRS itd...   sve bitne nazive koje vi čitate na svoj način  tipa: SERBE/EBRES, SERVE/EVRES Šiljak-Kajliš- kristal po Sanskritu bravo, nastavite, a vaša  ZVER  je moja produžena ruka uz nju sve ide < i stranac u noći, rođak, naše gore list i čist i sjajan ko u kovačnici izvajan i izvrstan inovator ,poznavalac najsavremenije tehnologije isključivo samouko. Eto, imamo sve podudarnosti…pet,šest i sedam…šest sedam i osam , u znacima i podznacima…u brojevima u brojevima pitagorejski ste 5, i po Nostradamusu i Algolu smo svo troje 6. Vaša i moja Zver je iz sedmice šesta po redu, dakle izvučena iz konteksta. Svo troje smo sa podudarnom pojavnošću kroz istoriju postojanja. A tu je i broj 7 - kosmički broj, kao i 8 …beskonačnost… uklopljeno deluju , a moja trojka 3, je čuvana eto da bi smo isplivali sada… kroz kako vi rekoste Teslin svemirski ekran…a ja kažem TESLOMARI u SRBIMA SU SVI BOŽIJI DARI… A njih je puno kažem i na sam pomen vašeg imena izlaze mnogi nazivi Teslomarskih grupa pa evo neka i u ovaj rad uđu Niko Tesla,Congress Tesla Belgrade, Tesla Zweistein, Tesla Metamorfoza Biljana Marinković itd i mnogo ,mnogo drugih .
Dan pronalazača obeležava se sa ciljem društvene afirmacije pronalazaštva i davanja počasti pronalazačima. Ne obeležava se u svakoj zemlji, niti postoji međunarodni ili svetski dan pronalazača. Srbija od 2006. godine proslavlja 10. jul kao Dan pronalazača jer je tog dana rođen Nikola Tesla. da to ali

    \"tɀ�XF��

Kako to da se ne naljutiste na pomen naziva za ekran   u sebi ima naziv biser. "Hm... pa vama je sve u duhu bisera a imate i svemirski u svom ekranu"

 I na kraju još da kažem zna se da nikada nisam prilazio biseru…. ali sada kao što iz snova znate skinem i svoju belu rukavicu za moju blistavu žeravicu, pa vam dodirnem oči boje čokoladne svile što mi majčin lik omile.Eto to vam kažem posle našeg višedecenijskog druženja (41prvag.) druženja. Otkriću vam tajnu...reč je u sastavu bisera,ali i u onom vašem pedagoškom ,ali i u vašem ekološkom ŠTA-KAKO i ZAŠTO- i šta se sve time može postići...nisam hteo dirati u to...,ako me razumete ispričaću vam sve “.......” Oooh rekoh ,tako dakle... Da, reče ! A sada hajte , pohitajte,  samo da što bolje u ovom momentu od RODA svog, za ROD i svet DAMO. A stihovi vaši dragi pridružiše se našoj SAGI,a i besmrtnoj LAGI… Upamtite ,I na dobrom ste putu…Emocije,energija i Materija… Materijalisti to moraju shvatiti,a  religija i nauka se moraju pomiriti  i eto to bi bio  novi društveni tok u kulturno-civilizacijskom napretku. Ah šta mi sve rekoste ... odoh da pročitam vašu jedinu pesmu SVAĐA BOGOVA ! Nije jedina.... čuh ga, sve ću vam reći.... instiktivno se naglo okrenuh kako bih ga videla dok mi govori i rasanjujući se čuh još i ovo "Idite sad , JUST DO IT vratite se u realnost i servirajte ovo onima koji su gladni čitanja ovakvih tekstova...."Onako rasanjena na ekranu mi je stajalo pitanje meni upućeno " Ko su oni?"... nasmejah se krenuh TE-SLA-ti informacijo moja zlatna!
I evo je vama na dar!
    s<�է��

Нема коментара:

Постави коментар