понедељак, 28. септембар 2015.

. NIJE VREME DA BI TI SE SNILO..

                                          
                                     
             

                                      NIJE VREME DA BI TI SE SNILO...
                                        
            
Kako je umetnik dočarao nostalgiju u očima svih ovde naslikanih osoba, a muzika je predivna ...
uživam noćas pišuči o svojim duhovnim informacijama - Dok pišem za noćas odabrah ovu i njoj slične instrumentale. Uživajte i vi slušajući je i hvala od srca što vam se dopada moja najnovija zlatna informacija koju pustih u etar....to me naravno obavezuje da ne ispuštam pero ,već da se potrudim i prosledim sve ono što od mene zatraži umagnovenju ništa manje već reče da je pero B, Ćopića koje me trgnu iz dremeža s olovkom u ruci i reče "

NIJE VREME DA BI TI SE SNILO,
ja bih se sa tobom sada pisati "LATILO".
Ne brini Ćopićevo sam pero ime mi je "BRANČILO".
Ne mogu o tom zborit niti reči,
a i šta bih na to mogla reći.
Naravno, prihvatih se pera ,
znam da svojim snoviđenjima
ne mogu uteći...
a videćemo šta će se sve iz Brančila izliti na papir
jer nešto duboko, bajno i osećajno,
baš sada izvire iz mene ,
ko da mi je u utrobi onaj prolećni GORSKI VIR,
što nakon vrtloga i izlivanja svega što se izliti može
odvodi mi dušu usred đurđevka
da kvantno al blaženo udišući ga
dam oduška duši da oseti
onaj praiskonski telesni i duhovni MIR ! B. V>Bivstvomaria 29.9.=0.00.2015.<:                                   
                                                                      
                          
                                         https://www.youtube.com/watch?v=8oMzTuv4vyE

Нема коментара:

Постави коментар